Strand Horst, wie gaat wanneer kiten?

gnijzink

Berichten: 341
Antwoord #1675 Oktober 16, 2009, 09:29:51
edit2Rapporteer  
Kan zaterdag helaas niet!!
Heb zaterdag middag selectiedag in zoetermeer voor het nederlandse interski team.
Denk dat ik zondag op horst ben.
Helaas dus.....

Yo Guido, je weet het he: Skiing is for fat little kids... We zien je morgen op mirns!!!!!!! ff beulen met je nieuwe ocean rodeo... trek je billy the kid laarzen maar aan en hakken met die trekzak!!!!!!!!

Sjef... ik ga morgenvroeg met ep oorklep mee in zijn gebakje... denk rond 9 uur vertrek vanuit the big apple... ga hem zo anrufen... geen plek voor 3, tis een tweezitter, speciaal voor ramkindertjes gemaakt.

zondag uiteraard ook sessie fuhren...

gegroet kindertjes, geniet van je borrel und bis morgen in mirns




Zoetermeer???Ben je stiekem aan het skieen dan?
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1676 Oktober 16, 2009, 10:22:34
edit2Rapporteer  
Op dit moment drijft van alles voorbij, zon,regen,donkere wolken...typische dag voor Horst maar er staan wel schuimkopjes!! Have fun
http://www.telstarboardshop.nl/webcam/
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1677 Oktober 16, 2009, 12:35:09
edit2Rapporteer  
Ik heb mij zelf vrij geroosterd van school. Ga zometeen naar Strandhorst toe.
De wind richting is goed in ieder geval.
BoMiRon

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #1678 Oktober 16, 2009, 16:16:41
edit2Rapporteer  
Jongens iedereen bedankt die mij geholpen heeft toen ik mijn kite in de bomen parkeerde. Ging niet helemaal (helemaal niet) goed toen ik mijn kite naar boven stuurde. Kreeg te veel wind eronder en schijn toen aangetrokken te hebben, probeerde kite weer onder controle te krijgen maar dit lukte slechts gedeeltelijk en ik schijn toch weer aan bar getrokken te hebben. Gaat allemaal zo snel dat je niet goed weet wat je doet. In ieder geval dure les maar gelukkig alleen in centen en niet in lichamelijk letsel.  Misschien allemaal dom van mij, maar  dat is allemaal achteraf. Nogmaals bedankt voor de hulp en ik zal morgen wel kijken hoe het met mijn kite is, ik kreeg hem nu niet uit de boom
martijnc

Berichten: 669
Antwoord #1679 Oktober 16, 2009, 17:56:06
edit2Rapporteer  
Had nog even gekeken maar hij zit nog steeds muur vast

gelukkig was alles goed afgelopen
der Torch

Berichten: 488
Antwoord #1680 Oktober 16, 2009, 21:20:23
edit2Rapporteer  
zaterdag nog een klein lichtpuntje tussen 12 en 15uur?
sjef, jammer dat je al weg was, had wel wat warme choco kunnen nuttigen... morgen daar?
martijnc

Berichten: 669
Antwoord #1681 Oktober 16, 2009, 21:22:53
edit2Rapporteer  
morgen muiderberg
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #1682 Oktober 16, 2009, 21:36:28
edit2Rapporteer  
Jongens iedereen bedankt die mij geholpen heeft toen ik mijn kite in de bomen parkeerde. Ging niet helemaal (helemaal niet) goed toen ik mijn kite naar boven stuurde. Kreeg te veel wind eronder en schijn toen aangetrokken te hebben, probeerde kite weer onder controle te krijgen maar dit lukte slechts gedeeltelijk en ik schijn toch weer aan bar getrokken te hebben. Gaat allemaal zo snel dat je niet goed weet wat je doet. In ieder geval dure les maar gelukkig alleen in centen en niet in lichamelijk letsel.  Misschien allemaal dom van mij, maar  dat is allemaal achteraf. Nogmaals bedankt voor de hulp en ik zal morgen wel kijken hoe het met mijn kite is, ik kreeg hem nu niet uit de boom

Je bent er goed vanaf gekomen, daar gaat het om ThumpsUp Morgen wel ff zo vroeg mogelijk naar Horst boeken voordat iemand anders hem weg haalt  Tongue
martijnc

Berichten: 669
Antwoord #1683 Oktober 16, 2009, 21:37:40
edit2Rapporteer  
Jongens iedereen bedankt die mij geholpen heeft toen ik mijn kite in de bomen parkeerde. Ging niet helemaal (helemaal niet) goed toen ik mijn kite naar boven stuurde. Kreeg te veel wind eronder en schijn toen aangetrokken te hebben, probeerde kite weer onder controle te krijgen maar dit lukte slechts gedeeltelijk en ik schijn toch weer aan bar getrokken te hebben. Gaat allemaal zo snel dat je niet goed weet wat je doet. In ieder geval dure les maar gelukkig alleen in centen en niet in lichamelijk letsel.  Misschien allemaal dom van mij, maar  dat is allemaal achteraf. Nogmaals bedankt voor de hulp en ik zal morgen wel kijken hoe het met mijn kite is, ik kreeg hem nu niet uit de boom

Je bent er goed vanaf gekomen, daar gaat het om ThumpsUp Morgen wel ff zo vroeg mogelijk naar Horst boeken voordat iemand anders hem weg haalt  Tongue

denk dat het nog lastig word aangezien die muur en muur vast zat
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #1684 Oktober 16, 2009, 21:44:02
edit2Rapporteer  
De kite zat niet vast., de lijnen wel. Als je de lijnen door weet te krijgen komt de vlieger zo naar beneden zetten denk ik. Lange vishengel met een mesje er boven op en schnijden maar Smiley
martijnc

Berichten: 669
Antwoord #1685 Oktober 16, 2009, 21:51:31
edit2Rapporteer  
en 4 grote japen erin Cry
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1686 Oktober 16, 2009, 21:53:56
edit2Rapporteer  
Jongens iedereen bedankt die mij geholpen heeft toen ik mijn kite in de bomen parkeerde. Ging niet helemaal (helemaal niet) goed toen ik mijn kite naar boven stuurde. Kreeg te veel wind eronder en schijn toen aangetrokken te hebben, probeerde kite weer onder controle te krijgen maar dit lukte slechts gedeeltelijk en ik schijn toch weer aan bar getrokken te hebben. Gaat allemaal zo snel dat je niet goed weet wat je doet. In ieder geval dure les maar gelukkig alleen in centen en niet in lichamelijk letsel.  Misschien allemaal dom van mij, maar  dat is allemaal achteraf. Nogmaals bedankt voor de hulp en ik zal morgen wel kijken hoe het met mijn kite is, ik kreeg hem nu niet uit de boom

Gelukkig dat je er goed vanaf bent gekomen, dat is het belangrijkste.
Alleen als je de bar gewoon had los gelaten was er niets gebeurt, ik heb mij
zelf dit aangeleerd en dat kan een hoop schelen. Maarja het is nu te laat.

Ik heb zelf erg lekker gevaren moet ik zeggen, het is alleen jammer dat de
wind wat vlagerig was maar voor de rest was het prima te doen. Grin
darky001

Berichten: 330
Antwoord #1687 Oktober 16, 2009, 21:56:08
edit2Rapporteer  
in die fames horst kiters hoor ik daar ook niet in thuis ??

4x 27 meter lijnen ontbossen in 21 minuten (totaal wirwar he)
Dennisairtime

Berichten: 328
Antwoord #1688 Oktober 17, 2009, 15:55:18
edit2Rapporteer  
Heeft iemand misschien een Best 2009 bar gevonden? Ik heb de mijne gister avond laten liggen met mijn stomme kop. Cry
Hij lag op het tweede strand op het gras tussen het slootje en het zand strandje. Ik baal er goed van want het begon net te waaien dus kite op pompen, wil ik mijn bar pakken en ja hoor.... Weg!

Dus als iemand hem gevonden heeft en hem terug wil geven dan ben ik hem of haar zeer dankbaar.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1689 Oktober 17, 2009, 17:19:50
edit2Rapporteer  
Foto's van afgelopen vrijdag zijn online.
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?board=19.0

Enjoy  ThumpsUp
sjef

Berichten: 599
Antwoord #1690 Oktober 17, 2009, 18:20:35
edit2Rapporteer  
7m Testdag gister!!!

El bandito de choco was in de middag al verdeeld zal er volgende X rekening mee houden dat als de wind minder word jij ook nog aan kan komen drieten!!!
Hoe was het vandaag?

zat lekker  binnen op een kunst golf, lekker warm!!!

 Woensdag zuidoost iets voor mirns?
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1691 Oktober 17, 2009, 18:24:25
edit2Rapporteer  
Mirns en Workum zijn op dit moment erg ondiep.
Check de foto's van Bas.
http://www.hanglos.nl/gallery/200353/kitegallery-foto-baskoole.html
sjef

Berichten: 599
Antwoord #1692 Oktober 17, 2009, 18:28:40
edit2Rapporteer  
Ondiep zegt ie, er is helemaal niets! waar is het water gebleven?

Ja en  nou?
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #1693 Oktober 17, 2009, 18:43:43
edit2Rapporteer  
ja, hoe is dit mogelijk. blaast de noorderwind alles weg schater
maar goed dat ik die kant niet ben op gegaan Grin
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #1694 Oktober 17, 2009, 18:57:49
edit2Rapporteer  
Dat is zeer ondiep wanneer kan het waterpeil weer gaan stijgen dan?
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #1695 Oktober 17, 2009, 20:23:22
edit2Rapporteer  
Haha Henk-Jan  Grin
der Torch

Berichten: 488
Antwoord #1696 Oktober 17, 2009, 21:49:12
edit2Rapporteer  
hoe was de kunstgolf? was dat bruutjes?

Vandaag tussen 11 en 14uur top gekite op horst!!!!!!!!!!!! heerlijk was die!!
op gegeven moment nog een smerige wolk met regen... ik eraf, kite opvouwen... en ja hoor... alle andere nog heerlijk op het water en iedereen aan de safety... en nog een duitser die hem in het riet parkeerde!! Voorspelbaarrrrrr
martijnc

Berichten: 669
Antwoord #1697 Oktober 18, 2009, 13:01:31
edit2Rapporteer  
kan horst met ZO?
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #1698 Oktober 18, 2009, 13:36:30
edit2Rapporteer  
Nee
sjef

Berichten: 599
Antwoord #1699 Oktober 18, 2009, 20:03:05
edit2Rapporteer  
Flowboarden @Dutch waterdreams is een leuke optie maar prefereer toch kiten!!!

Deze week nog gasten op het water te vinden?
Mogen wijk aandoen!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.