Vinni
Vinni flying dutchman, Heb u al contact gehad met onze personal fotograaf? Heb de film net op de pc gedropt en zal ehm effe in elkaar fixen zou leuk zijn met een paar pica's erbij!
Hij heeft me net een mailtje gestuurt!
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=37252.msg496681#new Ben benieuwd naar uw shizzle. Morgen helaas geen tijd, wel zin! Zit net wat te afgelegen, tegen de tijd dat ik er ben is het donker..
sjef
Arnold, ik denk dat ik rond 12uur op zeewolde strand ben, ben er nog niet eerder geweest dus ben benieuwd.
Arnold
dan zie ik je daar
sjef
Is goed, hoop dat het wat word!!! Voorspelling is wel goed!
Joystick
ga morgen vanaf 10-11 uur ook even snowkiten in zeewolde als er voldoende sneeuw ligt en de wind goed is. Iemand anders nog een goede locatie met veel sneeuw? Groeten Lennart
der Torch
Ben bezig met het filmje van ons leggen we ze naast elkaar lijkt me lache!
nou sjef nozem.... hoelang heb je nog nodig om je filmpie online te hebben?
hier alvast de onze.... heb geen dikke apple tot mijn beschikking om te editen, filmpjes waren te zwaar (1gig per 10min)... dus nu tijdelijk in low res... alvast een voorproefje...
http://www.vimeo.com/8704590
TheMatti
Holy crap wat sick!!!!!
Was ik ook mee???
Dennisairtime
Wie weet of er morgen nog genoeg ijs met sneeuw ligt om te kiten?
sjef
jo elB en the mattie heb de film compleet klaar maar zal er nog 1 maken met alleen de highlights. Maar waar is de grove actie dan?
der Torch
je bedoelt head-first bijna je arm breken like u did?
Vinni
Zieke zooi dude's! Gaan jullie poeder wezens ook nog mee naar Slufter morgen? Of is't te koud
sjef
Alles voor de camera elB! We hadden toch afgesproken om de 360 te doen! hihi. Vinni droogpak pik, mij nog te fris!
sjef
Mattie mooie broek en ookeen nieuwe jas, niet?
der Torch
heb de film compleet klaar
nou knal hem op vimeo dan of youtube, niks alleen highlights.... rammen moet je aight... en geen herrie muziek he
der Torch
sjefffie.... nog ff en we kunnen weer!! maar eerst willen we je movie ansehen!!!!!!!! moehahahhaha eerder mag je het water nie op ouwe badmuts!!
sjef
Filmpie hek op youtube staan, niet al te beste kwaliteit! window's en real movie bestand.
VIDEO
http://www.youtube.com/watch?v=2W2lUpNkaZw
Zie andere films van Kitesjef
En weet niet hoe ik ehm hier op krijg dus dan maar zo! En nu mag ik water op?
Wacht toch maar effe dacht ik zo!
sjef
Tis toch gelukt zie ikhier, haha 4.48 die voelde het best!!!!
gnijzink
Zag ik nou dat je een salomon burner reed (4.52)? Hahahaha...... Veel te stijve rukker om mee kickers te rijden
sjef
Je moet roeien met de riemen de je hebt, niet? Ben nu opzoek naar nieuwe bindingen en dan ooit een nieuw boardje.
gnijzink
Je moet roeien met de riemen de je hebt, niet? Ben nu opzoek naar nieuwe bindingen en dan ooit een nieuw boardje.
Deze week nog snowkiten?
gnijzink
ja ik wil wel maar er is niemand die mee wilt
Wanneer wou je gaan en waar? Kom zelf uit de buurt van Amersfoort
sjef
Morgen zou de dag zijn denk ik. Had wel gekund Maar heb nog geen bindingen die komen donderdag pas binnen. En vrijdag een dagje Winterberg
sjef
Waa blijft er sneeuw liggen dan?