Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zozo dat is lang geleden! Dat je weer wat post. Maar is €120,- niet duur voor alleen een LE?
|
|
|
Wimt
|
Zozo dat is lang geleden! Dat je weer wat post. Maar is €120,- niet duur voor alleen een LE? Incl. zendkosten over en weer. Koop je een originele dunne binnenband, dan ben je toch veel meer kwijt, en het kan wel eens erg lang duren. Bij X-bow; bijna 2 maanden.
|
|
|
Morres
|
nieuwe LE kostte mij uit USA 50$ ex verzend..ik vind 120 echt belachelijk
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Beste Wim,
Jij gebruikt toch ook Flysurfers? Niet Dan? Die hebben dat probleem (zandkorreltjes) niet!
|
|
|
Wimt
|
Is wel dubbeldik, kan ook in een vervolgkite worden gezet. Ik had in deze 11m een tube gezet van een 16m, maar ik had deze tube al besteld, maar het werkte wel, geen probleem.
|
|
|
Wimt
|
Beste Wim,
Jij gebruikt toch ook Flysurfers? Niet Dan? Die hebben dat probleem (zandkorreltjes) niet!
Weet ik, komt een test in de volgende duitse kitemagazines, van de Pulse 2. Levensduur van die dingen is bijna onbeperkt, mega inzetbereik, ook met mijn Speed 1 17m, en compact en snel op te bouwen, en neemt vlagen super op. Dus echt iets voor mij, naast de Bandit.
|
|
|
Wimt
|
Zeker een GEBRUIKT condoom. Zat er niet iets wits in?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zeker een GEBRUIKT condoom. Zat er niet iets wits in? Jij bent gewoon dom om er zoveel voor te betalen!
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
big boysports is een héél dure winkel, er zijn er genoeg in Duitsland en ook in Nederland die véél goedkoper zijn!! Ik snap zelfs niet dat die hun spullen kunnen verkopen in Duitsland??
|
|
|
Wimt
|
Noem er dan `s 1 die hiervoor goedkoper is? Van Den Berg?
|
|
|
|
Morres
|
Is wel dubbeldik, kan ook in een vervolgkite worden gezet. Ik had in deze 11m een tube gezet van een 16m, maar ik had deze tube al besteld, maar het werkte wel, geen probleem. Die van mij kwam van Caution, heeft dikste LE's op de markt.... nieuwe LE kostte mij uit USA 50$ ex verzend..ik vind 120 echt belachelijk
Zeker een GEBRUIKT condoom. Zat er niet iets wits in? ha-ha
|
|
|
Wimt
|
Ik heb op die site gekeken; LE, incl. btw; 60 euro, dan nog ZELF er 2 ventielen op plakken; nog 25 euro; praat je over 85 euro; ex verzendkosten; Bigboy was 100 euro ex verzend, maar incl ventielen, en degelijk.
Bij Van Den Berg; niet goed gesealed; liet plaatselijk los.
Dus; hoezo duur?
|
|
|
piede
|
ach who cares, je kan nu weer flink aan de bak. Geld kun je maar 1 keer uitgeven.
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Heb je de prijzen van die boards en kites al eens bekeken?
Ongehoord duur voor Duitsland!! Ook in Nederland vind je betere deals!
|
|
|
WIMPIII
|
Heb pas een board via e-bay bij BBS gekocht voor 314 euri. 2007 model tweedehands. Zat echter geen schrammetje op. Als je nieuw had gezegd had ik het geloofd. vind ik niet duur.
|
|
|
|
manu
|
jezus mensen... ik zie hier geen probleem.. wat ik wel weet is, dat de prijzen die op BBS.de staan niet altijd up to date zijn...niet mooi maar het is niet anders...
verders kan ik wel vertellen dat BBS de grootste (online)store van duitsland is en ze ontiegelijk goed verkopen,...en als ik me niet vergiss zijn mensen niet zo achterlijk en kopen bij een shop die "ontiegelijk" duur is...
voor kites betaal je definitief niet de volle pot..behalve wanneer ze net brand new zijn...
beste wat je kunt doen is gewoon ff mailen of bellen en informeren...zie je het zelfde product ergens goedkoper...gewoon ergens anders kopen...of hun bellen en het vermelde(helpt ook weleens)..
cheers,
manu (die het altijd nog bizaar vind dat sommigen smetvrees hebben)
|
|
|
manu
|
Beste Wim,
Weet ik, komt een test in de volgende duitse kitemagazines, van de Pulse 2. Levensduur van die dingen is bijna onbeperkt, mega inzetbereik, ook met mijn Speed 1 17m, en compact en snel op te bouwen, en neemt vlagen super op. Dus echt iets voor mij, naast de Bandit. ik heb m al getest... echt een mega kite...zo ga ik 2008 ook de pulse varen ipv de gaastra maxII dat ding loopt gewoon te bizaar en stuurt nog eens reete snel/licht... hier een impressie
|
|
|
Wimt
|
Bevalt beter dan Max1, ook qua new-school?
|
|
|
manu
|
Bevalt beter dan Max1, ook qua new-school?
ik vaar voornamelijk new-school...dus,,,jupzz...
|
|
|