vergeten op t strand, bar en board scheveningen

Ponk

Geen avatar

Berichten: 197
Januari 13, 2008, 01:00:35
edit2Rapporteer  
Helaas helaas, vandaag zaterdag 12 om 15.45 naar huis gerend met mijn kites, maar zonder board en bar.
nog wel terug gereden maar helaas, allebei alweg. ik hoop maar dat een kiter ze gevonden heeft. want het is anders een fikse aderlating.
north bar 5th element. boardje fanatic.

06-25288298

mijn dank Ponk
sjembek

Berichten: 984
Antwoord #1 Januari 13, 2008, 01:08:35
edit2Rapporteer  
Aai da's wel minder.. Hoe kan je dat vergeten :/

Succes!
Ponk

Geen avatar

Berichten: 197
Antwoord #2 Januari 13, 2008, 03:25:40
edit2Rapporteer  
Aai da's wel minder.. Hoe kan je dat vergeten :/

ja dat vraag ik mij ook af. was wel weer voor het eerstst in 2 maanden dat ik tijd had te kiten en had ook nog beloofd met de kinderen te gaan schaatsen, had dus een beetje haast..........
het schaatsen heb ik dus gehaald, helaas kreeg ik op de terug weg een inval en zag ik een board en een bar op het strand liggen................................. .....................
Emma

Berichten: 624
Antwoord #3 Januari 13, 2008, 06:41:29
edit2Rapporteer  
Dat is wel echt balen zeg. Ik ben ook een keer mijn board vergeten, echt heel dom. Ik heb hem toen terug gekregen van een mede-kiter, dus houd hoop!
storm

Berichten: 349
Antwoord #4 Januari 13, 2008, 22:14:38
edit2Rapporteer  
ik snap het  niet?
Heb je hem nou gevonden zelf, of niet?
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #5 Januari 14, 2008, 01:48:29
edit2Rapporteer  
ik snap het niet?
Heb je hem nou gevonden zelf, of niet?
In zijn inval (onderweg na het schaatsen met zijn kinderen) zag hij ze liggen (in gedachten).....in het eggie waren ze al pleite!

Duidelijk Storm?

Ps: Ponk, idd wonderbaarlijk dat je en je board en je bar bent vergeten?!? Hoop dat ze nog terecht komen...  Roll Eyes
Ponk

Geen avatar

Berichten: 197
Antwoord #6 Januari 14, 2008, 05:14:44
edit2Rapporteer  
ik snap het niet?
Heb je hem nou gevonden zelf, of niet?
In zijn inval (onderweg na het schaatsen met zijn kinderen) zag hij ze liggen (in gedachten).....in het eggie waren ze al pleite!

Duidelijk Storm?

Ps: Ponk, idd wonderbaarlijk dat je en je board en je bar bent vergeten?!? Hoop dat ze nog terecht komen... Roll Eyes

Ha Micky jij begrijpt het

 
jajajajajajajajaja  maar het goede nieuws is: een kiter heeft ze meegenomen ThumpsUp en mij net gebeld ThumpsUp ThumpsUp. Ga ze morgen weer halen.  YeSS YeSS YeSS YeSS Joepie Natuurlijk mijn eeuwige dank. InLove

 (bazuin_kitesmiley)dus van mij mag het weer gaan waaien. ik kan mij niet voorstellen dat dit mij nog een keer gebeurd.
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #7 Januari 14, 2008, 05:30:11
edit2Rapporteer  
zooooo super geluk man!!!
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #8 Januari 14, 2008, 07:12:39
edit2Rapporteer  
Mag wel een kratje (of 2) kosten, mazzelpik....  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.