Eigen pads (plates)

Infectedmushroom

Geen avatar

Januari 14, 2008, 04:02:33
edit2Rapporteer  
Hi Zelfbouwers,

Allereerst hulde voor al die zelfbouw boards, ziet er mooi uit!

Oke, hier komt het.

Jullie kennen het wel, pads. Elke keer gaan ze kapot, zowel vandaag weer. Nu zat ik even hard te brainstormen, om de plates van mijn pads eraf te halen (het harde gedeelte onder het zachte gedeelte van de pad) en dees zelf te knutselen. Ik had eraan gedacht om een stuk plastic (wat voor plastic?) te nemen van ong. 3mm dik. Hiermee een omtrek nemen van de pad en dit uit te zagen met een figuurzaag.

Nu dacht ik nog iets. Het bevestiging punt, als deze strook als het ware aan alle 2 de zijde 5 centimeter. Dit als voordeel te hebben dat je je stance zowel 5 centimeter smallers/breder kan zetten. Ok, vage uitleg... tekening volgt nog wel Wink

Thanks,

Tom

big_ben_lair

Antwoord #1 Januari 14, 2008, 04:10:54
edit2Rapporteer  
moet je of heele smalle voeten hebben of je moet 2 verschillende stance gaatjes gebruiken.....
Morres

Antwoord #2 Januari 14, 2008, 04:13:52
edit2Rapporteer  
hahaha, tom loopt heel hard te schelden over MSN, er wordt aan gewerkt Grin
Morres

Antwoord #3 Januari 14, 2008, 23:05:54
edit2Rapporteer  
ok het verbredene is niet 1-2-3 te doen, hebben we nu duidelijk met elkaar, nu nog oplossing voor verstevigen van de pads. ik d8 aan plaatje glasmatten of plaatje alu.
Kevin

Antwoord #4 Januari 16, 2008, 02:38:50
edit2Rapporteer  
alu kan meschien weer te zwaar worden al valt het mee zou glasmatten doen Wink
Morres

Antwoord #5 Januari 16, 2008, 03:04:53
edit2Rapporteer  
denk dat glasmatten zwaarder zijn dan alu...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.