een 2e acount voor morres

michiel v geel

Berichten: 3127
Januari 16, 2008, 05:01:42
edit2Rapporteer  
ik heb zoals sommige van jullie al weten zo nu en dan een aanvaring met een van de moderators hier op kitehigh genaamt morres

dit vloeit uit dat hij zijn persoonlijke mening soms op een manier laat klinken alsof dat de mening is van het forum, ook worden er in mijn inzien te veel topics te snel gesloten

nu heb ik overleg gehad met een andere moderator (wie laat ik even daar maar morres weet wie) en die kwam met het id om te kijken of morres een moderator acount zou krijgen en een ''normale'' lid acount

hierbij kan hij op de morres-mod acount proberen het forum school te houden, en als hij zijn persoonlijke mening graag wil laten horen kan hij op zijn persoonlijke acount inloggen en zo is het onderscheid tussen morres-mod-mening en morres-lid-mening een stuk beter te maken want de conflicten stapelen zich op.

ik vroeg me af wat de mening van de andere kitehigh leden is op dit onderwerp want het forum is er voor ons.

hierbij wil ik graag vragen aan alle moderators om dit topic bij news te laten staan en niet naar de lounge te verplaatsen.

als laaste wil ik wel graag laten horen dat ik het waardeer dat er mensen veel vrije tijd in steken om kitehigh draaiende te houden en zo voor een hoop mensen een leuk en leerzaak forum te creeren.

Joosdo

Berichten: 748
Antwoord #1 Januari 16, 2008, 05:05:17
edit2Rapporteer  
Niet persoonlijk bedoeld, maar ik vind dat morres idd zich wel een beetje te fanatiek van zijn taak kwijt.

Natuurlijk super dat iemand zijn vrije tijd steekt in het modereren van een forum, maar je moet geen mensen wegjagen met de moderatie.

Behoud het goede en breid het uit zou ik zeggen!

Heb zelf het idee dat het wat luw is op het forum op dit ogenblik. Een paar fanatieke posters en verder wat lauw...

Mzzl Joost
Frank77

Berichten: 690
Antwoord #2 Januari 16, 2008, 05:08:31
edit2Rapporteer  
het is dan ook winter..stop [voor de meesten, waaronder ik ook]
Henning

Berichten: 581
Antwoord #3 Januari 16, 2008, 05:11:44
edit2Rapporteer  
Dan moet er wel winter zijn... dus stoppen lukt nog niet...
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #4 Januari 16, 2008, 05:20:13
edit2Rapporteer  
ik vind het een super idee
ik erger me er soms ook aan dat hij zo fanatiek bezig is


als laaste wil ik wel graag laten horen dat ik het waardeer dat er mensen veel vrije tijd in steken om kitehigh draaiende te houden en zo voor een hoop mensen een leuk en leerzaak forum te creeren.

mee eens
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #5 Januari 16, 2008, 05:22:46
edit2Rapporteer  
Joh, Morres doet het ook voor zijn lol. Ik ben er blij om dat hij de tijd er voor neemt om de boel hier overzichtelijk houden en het zou goed zijn voor sommigen om niet zo'n kort lontje te hebben.

Moet ie nu gaan inloggen met dubbele accounts, geen persoonlijkheid tonen of gecensureerd worden?

Ik vind het nogal onzin. Gewoon mijn mening
big_ben_lair

Berichten: 795
Antwoord #6 Januari 16, 2008, 05:29:27
edit2Rapporteer  
ik denk dat het geld voor alle Moderators, scheidsrechters zijn toch ook altijd onpartijdig?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Januari 16, 2008, 05:33:25
edit2Rapporteer  
Toen Morres nog geen mod was kon hij af en toe vervelend uit de hoek komen. Maar dat is 100% verandert sinds hij mod is. Persoonljk heb ik geen moeite met de manier hoe Morres zijn mening hier geeft. Er zijn zat anderen hier die hun mening verkopen alsof alle kiters er zo over denken. Met een beetje boerenverstand kijk je daar toch zo doorheen?  Huh

En van een kitehigh.nl mening kun je toch niet echt spreken? Een mod moet alleen het forum beheren a.d.h. van de forumregels. Het lijkt me moeilijk hoe met sommige discussies om te gaan.

Maar vergelijk het eens met bijvoorbeeld Hanglos, wat een enorm mooie website is met een top nieuwsvoorziening. Maar als je daar wat info wilt weten op het forum wat iets dieper gaat dan het oppervlakkige dan kappen de mod's het al af. Om een voorbeeld te geven: Staat er een review van een kite op in de maat 9m2, daarna eentje in de maat 14m2. Als je wilt weten hoe de 12 of 10m2 zijn (wat heel veel verschil kan maken binnen een merk en type kite van hetzelfde jaar) dan wordt het topic al gesloten omdat je maar moet redeneren tussen de 9 en de 14m2 aldus de alwetende mods daar. Dat gebeurt hier gelukkig niet zo snel.  ThumpsUp

Morres gaat niet te ver naar mijn mening, en twee ID's gaat nergens over. Dat zou betekenen dat hij verantwoording heeft als ene ID (mod), en bij de andere kan ie naar hartelust los gaan ofzo? Docter Jeckell and Mr. Hyde? 

Als mod heb je bepaalde verantwoordelijkheden die een gewone gebruiker niet heeft, zo is het gewoon. Als je daarmee niet om kan gaan ben je niet goed geschikt als mod. Zoals ik al eerder zei heb ik Morres daar niet op betrapt, in tegendeel.  ThumpsUp
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #8 Januari 16, 2008, 05:38:26
edit2Rapporteer  
Ik vind het ook absoluut niet nodig.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #9 Januari 16, 2008, 05:49:55
edit2Rapporteer  
Sorry ik vind het een beetje overbodig wat je voorsteld.
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #10 Januari 16, 2008, 05:51:40
edit2Rapporteer  
onzin! het is misschien wel een mod, maar dat wil nog niet zeggen dat hij zijn mening niet mag uiten etc. en ja dat sommige vinden dat hij soms ''leuke'' opmerkingen maakt wil nog niet zeggen dat julie iemand moeten gaan verplichten  om dit onder een andere accountnaam te doen want we weten allemaal dan toch dat het morres is en dat hij mod is dus wat is het verschil Huh loser
maarja dat is mijn mening...... Roll Eyes
Jordi_1990

Berichten: 1021
Antwoord #11 Januari 16, 2008, 05:52:53
edit2Rapporteer  
ruzie met morres mod, tja morres account 2 ga je dan toch ook mee ruzieen? morres blijft morres, mod of geen mod
kitebart

Berichten: 431
Antwoord #12 Januari 16, 2008, 05:57:31
edit2Rapporteer  
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
get a life guys
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #13 Januari 16, 2008, 06:00:58
edit2Rapporteer  
Morres een mod? ik dacht dat het een Fries was!
turbodiesel2
Gast
Antwoord #14 Januari 16, 2008, 06:26:54
edit2Rapporteer  
lekker belangrijk weer allemaal, zelf heb ik wel twintig inlognamen gehad en waarschijnlijk zijn het aantal werkelijke forum leden in 2 volle bussen te vervoeren.
als je je gaat irriteren aan een bepaalde mod dan zit je gewoon teveel achter de computer spons
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #15 Januari 16, 2008, 06:32:32
edit2Rapporteer  
Ik denk dat de meeste nu wel weten dat Morres op een nogal directe manier reageert. Wat ik ook wel merk is dat veel mensen niet zien dat hij echt heel veel op forum doet, oa het forum schoon houden. Maar dat zijn dingen die je meestal niet ziet, maar toch wel (goed) gedaan worden door oa hem.

Als ik de reacties zo zie is vrijwel iedereen ook tegen aparte accounts voor moderators, dus ik denk dat we het zo laten als het nu is.

En dan nog iets anders; wij (rauwepower en ik) zijn ondertussen al bezig met het testen van nieuwe dingen voor Kitehigh, waardoor hopelijk de kwaliteit van de info nog beter en makkelijker in gebruik wordt. Door die nieuwe dingen komt er ook hopelijk wat meer duidelijkheid. Want nu gebeurt alles op het forum, waardoor er eigenlijk wel veel gemodereert moet worden. Mochten jullie nog wat ideeen hebben voor Kitehigh om het beter te maken (functies van de website, regels op forum etc), stuur dan een PM naar mij.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #16 Januari 16, 2008, 07:04:47
edit2Rapporteer  
ruzie met morres mod, tja morres account 2 ga je dan toch ook mee ruzieen? morres blijft morres, mod of geen mod
Helemaal mijn gedachte!
Morres een mod? ik dacht dat het een Fries was!
Scheelt een letter Grin Der Maurice, kan zo bij de ludolfs
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #17 Januari 16, 2008, 07:48:04
edit2Rapporteer  
Je bent in ieder geval een grensgeval...  loser  Kiss op meerdere fronten...  Tongue
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #18 Januari 16, 2008, 14:03:43
edit2Rapporteer  
Whahahaha die zit.

Maar hoe zou Morres (de mens, niet de Mod) moeten heten dan???

Ps, van mij mag het zo blijven hoor. Tis en blijft een zak hooi... ;-)
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #19 Januari 16, 2008, 14:19:02
edit2Rapporteer  
ik zat aan morres-ludolf en morres-moddereter te denken

nee maar waar ik me vooral aan stoor is de arrogante opmerkingen die ik van een 12-jarige zou verwachten

zoals het wimt fanclub topic

daar roept hij iets in de trant va  ''ik heb het niet gelezen maar gelijk verplaatst'' dat kan ik niet hebben

nah ik ga lekker het water op vanmiddag ff lekker los Grin
radrobby
Gast
Antwoord #20 Januari 16, 2008, 14:40:10
edit2Rapporteer  
wat een boosigheid allemaal,..... vanmiddag wind weg,.. is veel belangrijker ThumpsUp
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #21 Januari 16, 2008, 14:42:08
edit2Rapporteer  
Michiel sorry maar ik persoonlijk vindt dat jij ook soms veel te veel reageerd en niet nuttige antwoorden geeft.

Verder vind ik dat het juist goed is om te zien dat mensen zich zo inzetten voor deze site, dus maak je niet druk en laat het gaan.

Amen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #22 Januari 16, 2008, 14:50:21
edit2Rapporteer  
Ik heb dat Wimt fanclub topic eens bekeken, en de titel zou mij ook al genoeg zeggen. Ik snap dat Morres zijn antwoord iets te kort door de bocht was misschien, maar ik ga niet standaard uit dat iemand het slecht bedoelt. En eerlijk is eerlijk, de meeste eerdere discussies met Wint aardden uit in complete onzin prietpraat.

Ik vermoed dat deze 'wrijving' voortkomt uit de tijd dat Morres nog geen Mod was...
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #23 Januari 16, 2008, 15:21:14
edit2Rapporteer  
en wat schieten we ermee op, nu hebben we een morres, dan hebben we er twee  schater

laat het lekker zo als het is, al laat ie ze persoonlijke mening af en toe wat te duidelijk blijken, maar daar lees je dan maar omheen..  Tongue
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #24 Januari 16, 2008, 15:28:45
edit2Rapporteer  
Morres is mijn held!

Even zonder dollen, lekker belangrijk dit gasten...
Een moderator is een moderator en die zal altijd iets doen waar je het niet mee eens bent.
Niemand houdt ervan als zijn bericht ge-moderate wordt door een ander.
Helaas is dit noodzaak op dit soort publieke fora om eea in het gareel te houden.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.