Steph
|
Ik heb ooit 2 t-shirts (rood en blauw) en de hoody (zwart) gekocht. Dat zou ik zo weer doen.
Stickers, pennen en dat soort shit raak ik altijd kwijt en doe ik nooit wat mee. Petten en mutsen hou ik niet van.
|
|
|
Frank77
|
een nood-fluit, voor kitehigh leden.... die dus geen nkv lid zijn. Tja, die zijn er nml. ook.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
ik hoop wel dat er een vet logo komt, dan koop ik zeker wel wat, maar.. wie gaat die verzinnen.?
|
|
|
Morres
|
een nood-fluit, voor kitehigh leden.... die dus geen nkv lid zijn. Tja, die zijn er nml. ook.
Ik ga nog ff contact opnemen ket nkv daarover.
|
|
|
|
Sjemmel
|
Tel er nog maar een hoodie bij Morres
|
|
|
martijn
|
gewoon het dubbele van de hoodie's, zijn ze iig op vooraad!
|
|
|
Morres
|
Wij moeten het betalen/voorschieten, dus dat gaat neit gebeuren
|
|
|
Jordi_1990
|
kun je geen sponsor vinden dan? een hoodie met naast kitehigh bijvoorbeeld gaastra erop
|
|
|
martijn
|
kun je geen sponsor vinden dan? een hoodie met naast kitehigh bijvoorbeeld gaastra erop
dan hoef ik hem niet meer nee, zou ook wel cool zijn! ik wil mn hoodieeeee! Wij moeten het betalen/voorschieten, dus dat gaat neit gebeuren of eerst betalen en dan opsturen?
|
|
|
thomasr
|
ik neem wel een hoodie alleen het ligt eraan wat ie kost
|
|
|
royboy
|
en wat voor logo, mij lijkt de originele et mooist pure nostalgie dudes
|
|
|
Morres
|
dan hoef ik hem niet meer nee, zou ook wel cool zijn! ik wil mn hoodieeeee! Wij moeten het betalen/voorschieten, dus dat gaat neit gebeuren of eerst betalen en dan opsturen? Nee, er moet niet een logo op van een kitemerk, dat is niet interessant voor meeste leden. Wat wel kan is bv brunotti, of HH oid. Eerst betalen en dan opsturen zou idd kunnen, maar we moeten eerst offerte doen, dat doen we aan de hand van de aantallen die hier zijn gestemd. Als mensen eerst gaan betalen, weten we niet exact hoeveel er besteld moet worden, dus weet je de prijs niet, dus weet je niet wat mensen moeten betalen. Soort vicieuze cirkel
|
|
|
Joy.H
|
top geregeld alleen waarom geen pennen erbij?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Muts en Hoody en miskien ook wel een jas.. Het is maar net hoe het er uit komt te zien.
|
|
|
FS Marten
Geen avatar
|
Voor mij ook zeker een hoodie en een t-shirt misschien hangt een beetje van de prijs af.
|
|
|
Vinni
|
Het kitehigh logo kan toch gewoon voor al die stuff gebruikt worden? Lijkt mij wel het meest mooi eigenlijk.
|
|
|
rikdekker
|
ik vind het bovenstaande logo anders erg mooi hoorr!
|
|
|
Morres
|
Het is weekend geweest, dus SLOTJE! Mocht je onverhoopt nog niet kunnen stemmen of posten, stuur dan een PM naar mij.
We gaan in overleg wat we gaan doen met logo/design voor hoodie. grtz, Morres
|
|
|
Morres
|
ff een naberichtje: We hebben het NKV benaderd en die zijn zo vrijgevig om bij elk pakketje een NKV fluitje en flyer te doen!! Slot verwijderd, poll wel op slot. Jullie mogen hier verder discussieren, maak het niet te bont en blijf zoveel mogelijk ontopic. Er wordt gewerkt aan prijzen e.d.
|
|
|
|
Micky
|
Het is weekend geweest, dus SLOTJE! Mocht je onverhoopt nog niet kunnen stemmen of posten, stuur dan een PM naar mij.
We gaan in overleg wat we gaan doen met logo/design voor hoodie. grtz, Morres
Hahahaha, Morres weet niet wat ie wil vanavond.... Of ben je terug gefloten door het NKV-fluitje? In mijn optiek in ieder geval ALLEEN het kitehigh logo! Daar ging het toch in eerste instantie om. Dus ook geen Brunotti of HH (sponsortje Morres?)
|
|
|
Morres
|
nee HH staat hier nog altijd onderaan, en die stonden op de vorige muts(tig jaar geleden) volgens mij. Ik heb zelf alleen enige betrekking met Gaastra/Intersurf, maar dat zijn geen verregaande banden. Ik prefereer zelf ook een muts met alleen KH,maar een klein logotje zou met niet irriteren. Dat slotje was overigens al paar dagen oud
|
|
|
|