Waroo/Bullaroo?

roelvdgun

Berichten: 591
Januari 18, 2008, 20:03:33
edit2Rapporteer  
Hallo,
ik vaar op dit moment met een Best Yarga 05 11m, maar ik wil weer is vernieuwen omdat ik nu zo'n klein bereik heb.

Ik zit te twijfelen tussen de Waroo en de Bullaroo, ik doe ook aan flyboarden, daarom zou een bullaroo wel de goede uitkomst zijn omdat deze een stuk beter versterkt is, maar ook weer zo'n 100 euro duurder...
ook zit ik te twijfelen tussen de 07 en 08 versie, als ik een 07 koop zal dat waarschijnlijk 2ehands zijn.
Wat is het verschil tussen de Waroo en de Bullaroo en is het verschil tussen 07 en 08 zo groot om zo een te kopen? is dat VP2 briddle system erg goed?

en wat voor maat raden jullie mij als laatste aan?
ik weeg 70 kg en ga hem gebruiken voor Flyboarden en kitesurfen.
ik zat zelf te twijfelen tussen de 11 en 13, meeste zullen zeggen 11m weet ik, maar ik woon in het midden van nederland waar de wind niet altijd zo hard is, vandaar dat ik aan een 13m zat te denken, of is het met de 11 ook goed te doen?
jeroen90

Berichten: 726
Antwoord #1 Januari 18, 2008, 20:25:09
edit2Rapporteer  
een 11 is goed te doen denkik.. Iedergeval een stuk meer low end als met die yarga 11 die je nu hebt. waarom van 07 2de hands en van 08 nieuw? die 2007 is zoiezo al heel goedkoop nieuw dus zou die zeker nieuw halen.
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #2 Januari 18, 2008, 20:56:10
edit2Rapporteer  
bullaroo heeft geen 11M   het is 10m² >> 13m²
low end van de 10m bullaroo komt al ver beneden die van je 11m yarga.
ook belangrijk wil je er nog een kleine maat bij kopen of wil je het hierbij houden?

heb verder geen ervaring met bullaroo en ook niet met flyboarden in het midden van het land..

en idd wat jJerRoenN zecht een 2007 kite kan je net zo goed nieuw kopen als die nog te krijgen is
scheelt je miss 100 euro
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #3 Januari 18, 2008, 21:04:51
edit2Rapporteer  
ik heb de 7 en 10m bullaroo gevaren en ik was echt verbaast over de hoeveelheid power

ik voor elke keer 3m kleiner al dat ik normaal voer

ik denk dat jij met zowel 10 als 7m een aardig bereik hebt roel
GetHigh

Berichten: 270
Antwoord #4 Januari 18, 2008, 21:25:04
edit2Rapporteer  
Ik heb de bularoo 10m en weet dat de low end heel goed is evenals de high end. Verschil tussen de 07 en 08 weet ik niet maar ik zou gaan voor een 07 lijkt volgens heel erg op de 08.
Kijk anders bij http://www.boardsports.nl/?page_id=82 volgens mij hebben zij nog wel een bularoo 10m prijs moet je even over praten. Succes ermee.
roelvdgun

Berichten: 591
Antwoord #5 Januari 19, 2008, 02:36:48
edit2Rapporteer  
okee, ja klopt dat bullaroo 10m is, was even vergeten dat die maten anders liepen.
op www.boardsports.nl hebben ze alleen nog de 13m liggen, maar ik ga eerst even al het geld bij elkaar sparen voor me vakantie(s) en me kite zodat ik met de zomer niet opeens in geldproblemen zit...
denk dus wel dat het waarschijnlijk een demo/2ehands model gaat worden, of er moet nog een overjarig model liggen wat ik betwijfel...

maar ik heb nog weinig gehoord over het echte verschil tussen de Waroo en de Bullaroo?
ik heb een keer gehoord toen de Best 07 kites net uit kwamen dat de Bullaroo vooral op de 06 Waroo leek? klopt dit? of is het een totaal ander model?
het voordeel is in ieder geval dat hij een stuk beter beschermt is voor op het land.
is hij daardoor ook veel zwaarder geworden (i.v.m. lowend) of is dat verschil onmerkbaar?

JesKite89

Berichten: 42
Antwoord #6 Januari 20, 2008, 01:19:22
edit2Rapporteer  
Heej ik heb een Bularoo 10m uit 2007 en het is idd waar dat er flink veel power uitkomt voor zijn maat, ook klopt het dat hij een stuk beter verstevigt is dan de waroo! Ik weet niet of hij op de 06 waroo lijkt maar als je kijkt naar die extra bescherming denk ik in ieder geval niet.
Verder is hij absoluut niet zwaar.
Als je nog niet kan kiezen tussen de 13 en de 10 dan zou mijn advies zijn, ga voor de 10, die heeft genoeg power aan te bieden!
Suc6 ermee;)
roelvdgun

Berichten: 591
Antwoord #7 Januari 20, 2008, 23:33:59
edit2Rapporteer  
oke bedankt voor de tips!
als het lukt ga ik deze week de bularoo 10m nog kopen Grin
kleine

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #8 Februari 07, 2008, 02:36:23
edit2Rapporteer  
en.... heb je er eentje gekocht?

zo ja hoe vliegt hij?

gtrz
roelvdgun

Berichten: 591
Antwoord #9 Februari 07, 2008, 06:27:40
edit2Rapporteer  
heb dr al wel 1tje gevonde, maar koop schiet niet echt op omdat hij nog bij de reparateur ligt (demo model met scheurtje van 3cm...)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.