Jordi_1990
|
haha kitesurven...
hier op t forum zitten beter fotografen!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja zo zie je maar hoe een "leek" er naar kijkt. Ik hing een paar keer lekker in de air voor hun neus maar die staan er niet bij
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik heb contact met de 2 dames en heb gevraagd of er nog meer foto's waren. Als het goed is krijg ik die nog... ik stuur ze naar je door Theo.. Ze vonden het erg koud aan de kant en door het bibberen waren er veel foto's bewogen....
|
|
|
|
|
|
robin..
|
yes niet idereen vind actie foto's mooi en michien is het wel voor een project of opdracht
|
|
|
Jordi_1990
|
@ lex! ik zeik ze niet af hoor! ik vind alleen ''kitesurven'' zo slordig en koud aan de kant... haha in het water is het koud, op de kant is het warm.
|
|
|
Lex
|
Nee maar de zin "hier op het forum zitten betere fotografen" vind ik toch een beetje denigrerend overkomen.
|
|
|
Jordi_1990
|
achja... ik zie hier soms hele mooooie foto's maar het is niet denigrerend bedoeld hoor!
|
|
|
Lex
|
ok
|
|
|
|
michiel v geel
|
wat een prutsers
geef desnoods mij een camera, dan krijg ik er nog mooiere uit
|
|
|
Lex
|
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Doe es dood gaan ofzeau
|
|
|
Flyingtrunkie
|
nog wat foto's gehad van de dames...
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
De voorlaatste wel uniek: op dat moment alleen Flysurfers op het water....
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
die op een na laatste moet je inlijsten Dat is de eerste keer dat er alleen maar Flysurfers op het water zijn..
|
|
|
|
Vinni
|
Nou, ik vind het nog best leuke foto's geworden hoor. Wel een beetje zielig om die mensen zo af te gaan kraken, als ze dit lezen zullen ze de volgende keer vast weer komen
|
|
|
Sjemmel
|
De foto's zijn best leuk toch? Veel belangrijkere vraag is of de dames dat ook waren
|
|
|
Flyingtrunkie
|
De foto's zijn best leuk toch? Veel belangrijkere vraag is of de dames dat ook waren
Die zijn heel aardig. Ik weet dat toevallig dat eentje daarvan binnenkort oma wordt!
|
|
|
JorritPi
|
yes niet idereen vind actie foto's mooi en michien is het wel voor een project of opdracht
@Robin, al is het voor een opdracht dan zijn ze nog "piiieeep" ! hahaha. Geintje!! De foto's zijn idd wel aardig!
|
|
|