Overzicht verkochte kites wereldwijd

Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #25 Januari 21, 2008, 04:37:13
edit2Rapporteer  
  Naar mijn mening :

Dat van Cabrinha is logisch: in de C shape periode scoorden ze gewoon goed. De overstap op alleen maar bow is natuurlijk een commerciële voltreffer geweest: toegankelijk voor een breed publiek, lang leve de "depower" . Makkelijk met lessen enz. enz. Als je nu op het water een beetje goed om je heen kijkt zie dat Cabrinha vnl wordt gevaren door de "mooi weer" / kijk mij eens kiten , oh jé ik vind dit best wel eng,  kiters.
( op de uitzonderingen nagelaten, voordat iedereen begint te schelden) Op Mirns ( en da's op een drukke dag echt geen kinderachtige spot! 200 + kites op het water ) heb ik nog niemand met een Cabrinha Bow kite iets interessants zien doen.........
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #26 Januari 21, 2008, 04:53:52
edit2Rapporteer  
het hangt er ook ook vanaf hoeveel mktg power een merk heeft, Cab zit bv. (Neil) Pryde Group achter, da's al een aardig netwerk om mee te beginnen...
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #27 Januari 21, 2008, 04:55:16
edit2Rapporteer  
Dat van Cabrinha is logisch: in de C shape periode scoorden ze gewoon goed. De overstap op alleen maar bow is natuurlijk een commerciële voltreffer geweest: toegankelijk voor een breed publiek, lang leve de "depower" . Makkelijk met lessen enz. enz. Als je nu op het water een beetje goed om je heen kijkt zie dat Cabrinha vnl wordt gevaren door de "mooi weer" / kijk mij eens kiten , oh jé ik vind dit best wel eng,  kiters.
( op de uitzonderingen nagelaten, voordat iedereen begint te schelden) Op Mirns ( en da's op een drukke dag echt geen kinderachtige spot! 200 + kites op het water ) heb ik nog niemand met een Cabrinha Bow kite iets interessants zien doen.........

?? tja jij zal het weten...
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #28 Januari 21, 2008, 05:23:21
edit2Rapporteer  
Dat van Cabrinha is logisch: in de C shape periode scoorden ze gewoon goed. De overstap op alleen maar bow is natuurlijk een commerciële voltreffer geweest: toegankelijk voor een breed publiek, lang leve de "depower" . Makkelijk met lessen enz. enz. Als je nu op het water een beetje goed om je heen kijkt zie dat Cabrinha vnl wordt gevaren door de "mooi weer" / kijk mij eens kiten , oh jé ik vind dit best wel eng,  kiters.
( op de uitzonderingen nagelaten, voordat iedereen begint te schelden) Op Mirns ( en da's op een drukke dag echt geen kinderachtige spot! 200 + kites op het water ) heb ik nog niemand met een Cabrinha Bow kite iets interessants zien doen.........

?? tja jij zal het weten...


ik heb er ff voorgezet : naar mij mening ..... Mag jij het weerleggen en de PKRA  Cabrinha riders aanwijzen..........
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #29 Januari 21, 2008, 05:27:28
edit2Rapporteer  
tom daar doe ik niet aan... Ik heb nog nooit wat boeiens/interessants gepresteerd met een kite en toch vind ik mijn plezier even belangrijk als dat van wie dan ook. Probeer het daar maar eens mee.
Denice

Berichten: 186
Antwoord #30 Januari 21, 2008, 05:28:16
edit2Rapporteer  
Hoi idefix. je hebt inderdaad gelijk , ik ben ook zo'n mooi weer kiter, en vaar met een ..... Toevallig in Katwijk mee gelest. Ik doe inderdaad ook geen interessante dingen. Maar vind het een schitterende sport!
Ben ondertussen 43 jr en zoek in een kite een grote windrange, veiligheid, cruisen een beetje springen en meer niet. En dan is bv een crossbow een prima optie! 
Dacht ik zo!?? De meeste doen trouwens niet zo'n interessante dingen!!?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #31 Januari 21, 2008, 05:28:19
edit2Rapporteer  
Wat maakt het in vredesnaam nu uit wat het grootste kitemerk is???
Ik vaar dan toevallig Cabrinha, maar het kan mijn geen moer schelen eigenlijk.
Als je maar lekker kan kiten met het merk dat je vaar. Grin

Maar ik denk dat er zeker wel mensen zijn die met Bows wakestyle doen,
maar dan ben ik zelf nog niet aantoe. Haha.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #32 Januari 21, 2008, 05:39:55
edit2Rapporteer  
en ff voor de duidelijkheid dan : ik vaar zelf met Cabrinha  schater
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #33 Januari 21, 2008, 05:47:32
edit2Rapporteer  
en ff voor de duidelijkheid dan : ik vaar zelf met Cabrinha  schater

en ben er vorige week door eentje heengeloopt... schater
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #34 Januari 21, 2008, 05:50:34
edit2Rapporteer  
en ff voor de duidelijkheid dan : ik vaar zelf met Cabrinha  schater

en ben er vorige week door eentje heengeloopt... schater
????
 Huh
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #35 Januari 21, 2008, 06:01:59
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23915.msg346293#msg346293
origineel waar!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #36 Januari 21, 2008, 07:38:51
edit2Rapporteer  
Ik denk dat Naish met de cijfers van 2008 nog verder gaat dalen want volgens mij slaan ze de plank mis met die Zigma shape  Roll Eyes

Maar dit zijn de verkoopcijfers van de kites en dat zegt dus nix over de boards.
Ik zie namelijk inderdaad bijna iedereen met een Waroo maar zie bijna niemand met een Best board varen  Roll Eyes

Maar het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit (dat zegt mijn vriendin tenminste  schater )
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #37 Januari 21, 2008, 11:44:01
edit2Rapporteer  
Ik denk dat Naish met de cijfers van 2008 nog verder gaat dalen want volgens mij slaan ze de plank mis met die Zigma shape  Roll Eyes

Maar dit zijn de verkoopcijfers van de kites en dat zegt dus nix over de boards.
Ik zie namelijk inderdaad bijna iedereen met een Waroo maar zie bijna niemand met een Best board varen Roll Eyes

Maar het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit (dat zegt mijn vriendin tenminste  schater )
tja...maar het is de vraag of jij het daar mee eens bent HJ...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #38 Januari 21, 2008, 17:55:18
edit2Rapporteer  
en ff voor de duidelijkheid dan : ik vaar zelf met Cabrinha schater

en ben er vorige week door eentje heengeloopt... schater

Met mijn kite nota bene, die Rudo zoekt ze wel uit!  loser
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #39 Januari 21, 2008, 17:58:08
edit2Rapporteer  
Ik denk dat Naish met de cijfers van 2008 nog verder gaat dalen want volgens mij slaan ze de plank mis met die Zigma shape  Roll Eyes

Daarom vind ik het interessant om deze cijfers te zien. Zo kun je ook de invloed van een hype zien. Bij F-one weet ik dat de verkopen alle records verbreken t.o.v. vorig jaar. Bij Naish heb ik ook niet dat idee. Toch is vooral de Cult nu een grote hit op kiteforum.com

En de Helix is helemaal geen slechte kite, in tegendeel! Hoogstens kun je de marketeer van Naish verwijten dat hij de bijzondere eigenschappen ietwat teveel heeft opgeklopt.  schater
gijsv2

Berichten: 248
Antwoord #40 Januari 21, 2008, 23:17:08
edit2Rapporteer  
vandaag op schellinkhout 12 best waroo`s en 2 andere kites

Mooi he die takoon nova II
Naishie

Berichten: 383
Antwoord #41 Januari 22, 2008, 00:30:51
edit2Rapporteer  
Helix is zeker goede kite vaar hem zelf ook maar de marketing heeft naish de das omgedaan.
De helix zou de kite moeten zijn die het kiten voorgoed zal veranderen maar dat doet hij niet,neemt niet weg dat het wel een lekkere kite is.
De crossbow heeft daarintegen wel het kiten verandert dus die maken de marketing wel waar
diederik

Berichten: 908
Antwoord #42 Januari 22, 2008, 01:24:04
edit2Rapporteer  
Naish is gewoon te duur!
Naishie

Berichten: 383
Antwoord #43 Januari 22, 2008, 01:32:35
edit2Rapporteer  
Das waar!!
Maar cab,slingy en north ook.
diederik

Berichten: 908
Antwoord #44 Januari 22, 2008, 01:41:47
edit2Rapporteer  
best wordt ook steeds duurder maar zit er nog wel onder. komt bij dat ze (tegenwoordig) degelijke kites produceren die goed presteren! Das goeie shit!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #45 Januari 22, 2008, 02:14:55
edit2Rapporteer  
Naish is gewoon te duur!
Niet eens....
Naish is niet duurder dan North, SS en al die andere.
Ik denk dat de Bandit dat gehele zigma concept van Naish van tafal geveegd heeft.
Ze kwamen beiden tegelijk op de markt en de Bandit heeft in alle testen een beter resultaat neer gezet en nu zitten ze dus met een complete Zigma lijn  Embarrassed
Bovendien hebben ze niets toegevoegd.
Mega windrange...hadden we al
Snel starten.... hadden we al
Stabiel in de lucht... hadden we ook al  ThumpsUp

Ben dus erg benieuwd naar de cijfers van eind 2008  ThumpsUp
Naishie

Berichten: 383
Antwoord #46 Januari 22, 2008, 03:20:34
edit2Rapporteer  
Wat wel uniek van de helix is dat hoever je hem ook depowert hij blijft hetzelfde sturen,volgens mij heeft geen enkele kite dit
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #47 Januari 22, 2008, 03:50:33
edit2Rapporteer  
Wat wel uniek van de helix is dat hoever je hem ook depowert hij blijft hetzelfde sturen,volgens mij heeft geen enkele kite dit
Daar heb je een punt maar vraag mij af of je dat echt merkt!!!
Zijn meer SLE?Hybride kites die ze zonder te de-poweren uitgehaakt kunt varen en dus ook goed blijven reageren  loser
Jordi_1990

Berichten: 1021
Antwoord #48 Januari 22, 2008, 03:52:18
edit2Rapporteer  
volgens mij bedoelt masterkwaker wat anders, hij bedoelt ingehaakt depoweren, bij een andere sle moet je dan eel harder sturen voor een reactie, bij de helix blijft hij reactief ook al gedepowert
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #49 Januari 22, 2008, 19:28:02
edit2Rapporteer  
..... Mag jij het weerleggen en de PKRA  Cabrinha riders aanwijzen..........

Bij de PKRAstop ergens in Zuid-Amerika voeren de nr 1 en nr 3 met een Cabrinha Switchblade, Ariel Dinges en Alex Soto
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.