|
-christian-
|
ligt het aan mij of worden die dingen steeds duurder????
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
geen zit trapezes?
trouwens 'n super lelijk ding die firestarter, net als 2007 white allover is super en white red ook!!!
|
|
|
VincentC
|
Tja wat zal ik is zeggen... Zelfde als 2007, alleen wel ruim 40% duurder...
|
|
|
Morres
|
lelijke apparaten, net de Transformers
|
|
|
Morres
|
aantal berichten verwijders, sorry !!tom!! &DaanD, die van jou viel er ook onder, ondanks dat je niks mis deed.
En nou geen dom geouwehoer meer, niveau-> +
|
|
|
-christian-
|
lelijke apparaten, net de Transformers
echt hea of de power rangers
|
|
|
|
Jordi_1990
|
aaah mooi, die aviator is wel leuk
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
geen zit trapezes?
JAWEL...KIJK MAAR!!!! Je bent wel erg enthausiast over dei zittrapezes Melvin...
|
|
|
LOEN
|
Zat me al helemaal te verlekkeren op die warrior, maar deze is volgens mij ook wel het bekijken waard.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
geen zit trapezes?
JAWEL...KIJK MAAR!!!! Je bent wel erg enthausiast over dei zittrapezes Melvin... je moest een weten!!!
|
|
|
¦Tim¦
|
kijk die pyro is nou nog is ontzettend sick
|
|
|
VincentC
|
Pat Love is teh way to go
|
|
|
chico
|
ligt het aan mij of worden die dingen steeds duurder???? Het is idd duur. Toch vaar ik al 3 jaar met m'n warrior (best veel) en dat ding is nog als nieuw. Dus dat is helemaal niet duur.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
dat meen je niet....JEZUS wat kansloos is dat ding!!!
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
dat meen je niet....JEZUS wat kansloos is dat ding!!! Ja, mist het zitgedeelte he, lekker die extra steun, vooral na het weekend :-P Ik heb de Mystics en de Patloves aangeprobeerd dit weekend, en ik vond de firestarter het minst lekker zitten en de Patlove het lekkerst. Ik ga de volgende keer voor de Patlove denk ik
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
dat meen je niet....JEZUS wat kansloos is dat ding!!! Ja, mist het zitgedeelte he, lekker die extra steun, vooral na het weekend :-P Ik heb de Mystics en de Patloves aangeprobeerd dit weekend, en ik vond de firestarter het minst lekker zitten en de Patlove het lekkerst. Ik ga de volgende keer voor de Patlove denk ik vincent heeft ook patlove dus...patlove is al per defenitie niets meer!!! voor je het weet loop je 'n tykoon op te pompen en vraag je je af waar het mis is gegaan!!!
|
|
|
LOEN
|
Bij mij kwam pas na veel passen ook de warrior en patlove (denk cast) naast elkaar het lekkerst uit. Zou ze dan echt met varen moeten beslissen welk ik het fijnst zou vinden. Vond die patlove alleen een beetje te soepel denk ik. Qua looks vind ik die warrior vetter, en die patlove een beetje TOY maarja dat zijn de looks.
Waren wel 2007 modellen, dus binnenkort 2008 checken.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Fuck 200 euro voor een harnas! Dat is veel geld! Maar ik vind de Mistics persoonlijk niets, dus ga ik voor een Prolimit.
|
|
|
Naishie
|
Net een nieuwe firestarter in de uitverkoop gekocht voor 100 euries!!!!!!!!!! Volgens mij niet veel verandert met 2007 zien er wel gelikt uit.
|
|
|
Vinni
|
Zebra design Ik vind het lelijk, maar aan de andere kant heeft het toch wel wat
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
ben zeer tevreden met mijn warrior 2007!
De kleurstellingen van 2008 zijn niet helemaal mijn smaak. maakt verder weinig uit want je hoeft er zelf niet naar te kijken als je m om hebt...
|
|
|
Emielkruisdijk
|
De grote merken hebben ook eindelijk de windsurftrapezekoortjes ontdekt als handlepass leash begeleider!
|
|
|