slingshot of gewoon best

(HJ) MINI-ME

Antwoord #25 Januari 22, 2008, 03:36:42
edit2Rapporteer  
te veel om soms uit te kiezen me voorkeur gaat echt naar die fuel wil die kite wel is een keer temmen ThumpsUp

ListenToMe

raggen er mee kreng is me mottooooo
kiteandre

Geen avatar

Antwoord #26 Januari 22, 2008, 03:43:47
edit2Rapporteer  
hanglos is heb niet echt een active form vind ik zelf maar als jullie allemaal zeggen eerst goed kunne spring.
dan ga ik nog eerst een traine op goed springe voor ik een fuel ga kopen.

ga nu slapen morgen weer 5 uur op  Embarrassed
Naishie

Antwoord #27 Januari 22, 2008, 03:52:30
edit2Rapporteer  
Het is maar goed dat de fuel op de markt is,hoe had het kiten er dan uit gezien zonder hoge sprongen en ruben die niet verder komt dan een meter!!!
Weltrust jongen
Tim!

Antwoord #28 Januari 22, 2008, 03:52:32
edit2Rapporteer  
ga nu slapen morgen weer 5 uur op Embarrassed

Droom maar van hoge sprongen met je Waroo Grin
(HJ) MINI-ME

Antwoord #29 Januari 22, 2008, 03:55:13
edit2Rapporteer  
hanglos is heb niet echt een active form vind ik zelf maar als jullie allemaal zeggen eerst goed kunne spring.
dan ga ik nog eerst een traine op goed springe voor ik een fuel ga kopen.

ga nu slapen morgen weer 5 uur op Embarrassed

Het gaat ons allemaal om het opzoeken van de en het verleggen de grens..
Ik ben alleen bang dat je snel over die grens heen zal gaan als je niet niet weet wat je doet!
Je kunt met de hier bovengenoemde kites alle tricks doen die je maar wilt en zult op een veilige manier met sprongen vooruit gaan..
Bovendien heb je maar 2 SLE kites nodig tov die 4 die jij wilt gaan aanschaffen...
Slaap er nog maar ff over  loser
Naishie

Antwoord #30 Januari 22, 2008, 04:10:01
edit2Rapporteer  
Als je nog niet op het nivo ben dat je gecontroleert hoog kan springen dan werkt een fuel je alleen maar tegen in verglijking met een warroo of een andere sle of bow.
Ik ben er van overtuigd dat er heel veel mensen zijn die op dit moment c varen die veel meer plezier zullen hebben met een sle.
Als je toch zie wat ze tegenwoordig met een sle doen.
Geloof mij 90 procent van de kiters is beter af met een sle of bow.
Maarja zolang aaron kevin en ruben ermee varen .....
thomasr

Antwoord #31 Januari 22, 2008, 06:07:12
edit2Rapporteer  
HANGTIME record was toch met een best??
maar als je een snelle kite wilt moet je ook eens kijken naar RRD hypertype, je bent geen beginner meer zo te horen, dus is misschien ook wat voor jou?
ik heb hem, en ik vind hem best wel heel erg snel!
diederik

Antwoord #32 Januari 22, 2008, 06:36:28
edit2Rapporteer  
pffffffffffffffffffff...ik weet het ben altijd wat te direct maar...WAT EEN GAST!
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #33 Januari 22, 2008, 15:49:24
edit2Rapporteer  
pffffffffffffffffffff...ik weet het ben altijd wat te direct maar...WAT EEN GAST!

Inderdaad wat een eikel die kiteandre!!!! Als je weet hoe je hoog kan springen kan je dit met elke kite, en Ruben springt hoog met een vuilniszak als het moet.

Andre..............gewoon oefenen met die waroo.
Geronimo79

Antwoord #34 Januari 22, 2008, 18:39:15
edit2Rapporteer  
Ach joh waar maken we ons druk over. Deze gast wil gewoon persee een Fuel, in dat geval gewoon kopen die dingen. Persoonlijk denk ik ook dat een beetje meer techniek oefenen en minder kijken naar gastjes met fuels, een hele hoop meer gaat doen voor je springen.

Fuels zijn prima kites, maar dat geld voor veel meer kites en merken. Ik vaar zelf met waroo, springen leer ik net, maar merk wel dat het me makkelijker af gaat dan met m'n C-shape yargas. (ok ik ben ook wat verder kwa kunnen ondertussen)

Zou eerst maar eens oefenen, dan eens kijken of je dr één kan testen, en dan ook andere kites testen. Maar gezien je je zinnen hoe dan ook toch wel op een fuel gezet hebt... koop gewoon die veels te dure doekjes 4x en geef je waroos aan mij...!!!! wil nog een 9m!!!
Jerrie

Antwoord #35 Januari 22, 2008, 18:47:27
edit2Rapporteer  
heey. loser

het licht echt niet aan de kite!!
maar aan de bestuurder... Roll Eyes

het moment van timen en afzet is erg belangrijk bij hoge sprongen!!
met een slingshot ga je net zo hoog als met de waroo!!
dus aan de kite licht het NIET!!!

(HJ) MINI-ME

Antwoord #36 Januari 22, 2008, 20:46:52
edit2Rapporteer  
En hoe heb je geslapen????

Kijk anders nog ff naar die promofilmpjes van de Nemessis en/of Waroo  loser
Geronimo79

Antwoord #37 Januari 22, 2008, 21:08:56
edit2Rapporteer  
heheh mini me, je vind dit leuk heh...

Persoonlijk denk ik dat je met die mega gave geile thrushers van jou nog veel hoger springt...
kan niet wachten weer wat te varen, en jou even heeeeeeeeeel lief aan te kijken... lijken me echt gave dingen.
Roderick

Geen avatar

Antwoord #38 Januari 22, 2008, 23:00:50
edit2Rapporteer  
misschien dat een kleine (extra) onderbouwing nog iets toe voegt:

Over het algemeen is het makkelijker om te springen met een kite die die veel depower heeft. Je kunt dan net na je afzet veel meer poweren.

Dat die feuls belachelijk hoog gaan is omdat daar meer goede kitesurfers mee varen. Maar ja, na een half uurtje spelen, kunnen zij ook hoog met een waroo (Waarschijnlijk hoger dan met hun eigen feul....)

Er is maar 1 ding wat je met een c-shape sneller leert: Remmen met je board. Als je dat met een c-shape niet kan, ga je bij ieder vlaag op je bek. Als je het eenmaal kan, kan je het ook met een bow. Dan kun je dat bij een bow dus ook gebruiken om hoger te springen. Dit kun je ongetwijfeld ook leren met een bow. Vaar gewoon ergens heen waar je heeeel veer ruimte hebt. (Je gaat een paar keer onderuit) en zet je stopper heel strak. Als je dan de neiging hebt om je bar verder van je af te duwen dan hij kan, moet je het maar met je board oplossen  Grin (Gewicht op je achterste voet en flink aankanten. Als je ziet aankomen dat je het echt niet meer gaat houden gewoon kite terug sturen en afzetten   Joepie
kiteandre

Geen avatar

Antwoord #39 Januari 23, 2008, 01:27:55
edit2Rapporteer  
okey ik denk dat ik met al jullie tips ookal zijn er niks mensen op de weereld die gewoon van een vraag iets stoms maak wat ik super striest vind.

ik hou het nog wel even bij me warroo maar ik blijf respect houden voor fuel Smiley

als nog bedankt gasten  ThumpsUp
@rjen

Geen avatar

Antwoord #40 Januari 23, 2008, 01:47:55
edit2Rapporteer  
pfffffffffffffffffffffff............... ......hij snapt het!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #41 Januari 23, 2008, 03:28:37
edit2Rapporteer  
Ruubs vaart met een Fuel.....gaat hoog....nu wil iedereen de fuel!

Len10 als teamrider voor SS werkt marketing technisch!!!
 Joepie Joepie Joepie

Maar kiteandre heeft niet geheel ongelijk, in poeierharde wind, wanneer het hard genoeg waait voor de Fuel07 7m2 zie ik zelden een rider hoger gaan als met die dingen.

Heb er zelf nog niet aan gehangen, maar van de mensen die hem hebben hoor ik dat deze maat toch wel apart is in de hele serie. Meer depower als de andere maten o.a.

En met een kite met meer depower hoger kunnen komen is ook niet geheel waar. Al eerder werd hier aangegeven dat bijv. Lou Wainman met een wipkip klassiek in 1999 al zo bruut hoog sprong als Ruubs nu met zijn 7m2.

Echt skills in combo met ideale omstandigheden, en een goede kite (wat de Waroo zeker is voor hoog springen)  Cool
(HJ) MINI-ME

Antwoord #42 Januari 23, 2008, 04:31:13
edit2Rapporteer  
heheh mini me, je vind dit leuk heh...

Persoonlijk denk ik dat je met die mega gave geile thrushers van jou nog veel hoger springt...
kan niet wachten weer wat te varen, en jou even heeeeeeeeeel lief aan te kijken... lijken me echt gave dingen.
Geen probleem... maar wel lief kijken he  Roll Eyes
kiteandre

Geen avatar

Antwoord #43 Januari 23, 2008, 16:56:06
edit2Rapporteer  
ik wil geen fuel omdat die ruben er ook 1 heb hij is tenslot prof en waarschijnlijk word ik en jullie dat nooit

ik zie andere gasten zo gaan met die kite maar ik hou het bij warroo
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #44 Januari 24, 2008, 06:23:26
edit2Rapporteer  
goeie keus man
DaanD

Antwoord #45 Januari 24, 2008, 06:30:36
edit2Rapporteer  
ik wil geen fuel omdat die ruben er ook 1 heb hij is tenslot prof en waarschijnlijk word ik en jullie dat nooit 

Als je zo gaat redeneren dan worden je opties wel klein ja  schater Heb ook profs (oa. Bas Koole) aan de Waroo (2008) zien hangen...  Roll Eyes
Gertjan

Antwoord #46 Januari 24, 2008, 06:51:16
edit2Rapporteer  
Als je met een Waroo niet hoog kan springen dan ligt dat 100 % zeker aan degene die er onder hangt.

Want met de slechtste timing kom je met zo`n ding nog hoog.

Maar als de lokals op jou kitespot SS fuel varen dan moet jij dat ook meteen doen.

kiteandre

Geen avatar

Antwoord #47 Januari 24, 2008, 15:54:34
edit2Rapporteer  
ik hou het verloopig nog wel even bij waroo maar ik snap niet dat me kite zo onstabliel in de lucht hangt :S
@rjen

Geen avatar

Antwoord #48 Januari 24, 2008, 18:36:17
edit2Rapporteer  
Omdat je een prutser bent!!!!!
big_ben_lair

Antwoord #49 Januari 24, 2008, 19:34:26
edit2Rapporteer  
mischien moet je de kites met wat hardere wind gaan varen ga je ook automatisch hoger!

laat eens iemand die de waroo goed kent aan die van jou hangen dan weet je of hij onstabiel is......
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.