Bar aanpassen...

Dopperd

Geen avatar

Berichten: 264
Januari 29, 2008, 22:49:38
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik heb nog een scepter bar van north liggen die ik graag wil ombouwen als dat kan..Het valt mij op dat het enige échte verschil het gat is waardoor de o.a de 5e lijn gaat. Dat gat is nl iets minder groot. Nou had ik het idee om dat gaatje gewoon iets uit te boren en dan hoppa... Gewoon lijnen setje erop en gaan!

Heeft iemand hier ervaring mee?

bedankt!
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #1 Januari 29, 2008, 23:01:14
edit2Rapporteer  
zou het niet zo doen, dan gaan de lijnen slijten aan de binnekant van de bar... zou er wel een ander busje in doen.. check ff hoe je uitkomt met zo'naish busje of kijkk gewoon of je aan een busje van een north bar kan komen ( een busje voor een 2006 of nieuwere bar) en lijm dat erin..
Dopperd

Geen avatar

Berichten: 264
Antwoord #2 Januari 29, 2008, 23:25:06
edit2Rapporteer  
Oke thanx!

maar dat uitboren is in princiepe dus geen probleem..kunstof busjes kan ik wel regelen via werk van iemand.. Die kan ze er ook strak in persen. Maar het ging me vooral om de sterkte van de bar?

Mazzl
diederik

Berichten: 908
Antwoord #3 Januari 30, 2008, 07:22:52
edit2Rapporteer  
niet uitboren...wordt een grote ravage!!! gebruik een dunner (maar even sterk) depowerkoort waardoor je ruimte creeerd voor je fifth. Ik weet zeker dat er depowertouw (marlo/dynema) te vinden is van circa 6mm dat zeker een kracht van 500 kg of meer heeft!
Dopperd

Geen avatar

Berichten: 264
Antwoord #4 Januari 30, 2008, 22:07:43
edit2Rapporteer  
Kijk....dat zijn nog eens tips!

Daar had ik helemaal nog niet aan gedacht! Bedankt!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.