BoMiRon
Geen avatar
|
Joost hoe doe je dat een kiteloop en dan vooral voorzichtig aan, ik weet er nog niet veel van maar dat moet je toch vol doen anders lukt het toch niet???? Daan bedankt dat je het waardeert. en verder heb je gelijk in je stukje (volgens mij dan)
|
|
|
Emiel
|
19 lentes jong kitend sinds ik 14 ben
hps, kungfus, downloops enz
kiteinstructeur en mannetje van alles
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Joost hoe doe je dat een kiteloop en dan vooral voorzichtig aan, ik weet er nog niet veel van maar dat moet je toch vol doen anders lukt het toch niet????
misschien met weinig wind ofzo... maar inderdaad... als je een kiteloop wil gaan maken... stop dan niet:P dan gaat het heeeeel erg fout
|
|
|
Joosdo
|
Met een kleine bow in niet al te harde wind en flink snel rondsturen. Pussyloop dus. Wel keurig geland, ben nu aan het oefenen met meer wind. Hoger springen, grotere radius draaien...
Mzzl Joost
|
|
|
Nick van Kampen
|
Feb. 07; kiteloop, backloop, hp`s, 180/360/720/1440/2880 and some other various rotation-stuff.
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
kiten sinds april 2005 volgens mij. Flyboarden sinds winter 2004-2005.
Ik ben vooral erg slecht in het overhalen van kitesurfers naar Flyboarders als het wat kouder weer is... Blijf me best doen maar weinig mensen krijg ik zover.
En zowel op het water, als op het flyboard.
kiteloops, hp's en gevarieerde one-footers.
Ben 17
Vakkenvuller, telegraaf bezorger en crimineel
|
|
|
Mr.Klip
|
zomer 07
360
indygrab
raily (gaat steeds beter)
17 jaar in mei 18
DJ, Elecktromonteur, custom beachcruisers en choppers maken
|
|
|
mart
|
17 jaar jong
kite sinds mei 2007 heb nu de rebel 12 2008 ben net begonnen met springen. backrolls toeside varen.
doe de opleiding tot verpleegkudige.
|
|
|
|
Mr.Klip
|
je board grabben int midden... ik geloof dat dat indy heet... bij skateboarden wel in iedergeval...
|
|
|
Koenani
|
17 jaartjes oud kite sinds juni 2007 incusief 4 maanden blessure Kan beetje heen en weer varen en ik kan heel goed hard op mijn bek gaan opleiding Civiele techniek en job in licht en geluid buisness
|
|
|
BoMiRon
Geen avatar
|
Feb. 07; kiteloop, backloop, hp`s, 180/360/720/1440/2880 and some other various rotation-stuff.
Dus de 5760 lukt nog niet?
|
|
|
BoMiRon
Geen avatar
|
kite sinds juni 2007 incusief 4 maanden blessure Kan beetje heen en weer varen en ik kan heel goed hard op mijn bek gaan Hoop niet dat die blessure komt doordat je te hard op je bek bent gegaan. Dat kan ik trouwens ook aardig hoor op mijn bek gaan. Ik wil niet opscheppen maar toch......
|
|
|
Tabee
|
23 jaar, vaar sinds juni 2007
Big air, one footers, 360/540 met allerlei grabs, backflip idem, unhooked railey, maar vooral op golfjes draaien! Heb 6 maand in ozzy veel op het water gestaan, vaak met golven!
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
ik ben jesse! kben 14 jaar oud, kite pas sinds 29 aug. 07 dus kan alleen nog beetje heen en weer varen. dat gaat deze zomer wel verandereennN!! ik ben : scholier, en eirenverkoper.. klinkt dom.. maar verdient 10euro per 1 uur.. dus? heb jij beter werk op 14jarige leeftijd?
|
|
|
Stanley
|
2006 begonnen
master trick bommetje. of te wel pogingen tot soepeltjes te landen na sprong(etjes) hopelijk dit jaar wat rotaties maar daar blijft het dan ook bij. Ben a-lenig altijd al een stijve hark geweest
lichting 63 werk ict
voorgenomen set dit jaar octane 10 en 14 met jaime pro xl 2006
|
|
|
bandito
|
alleen het landen nog niet van de kiteloops wel maar van de rest
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Dus de 5760 lukt nog niet? Heeft 'ie gisteren gepopt en gaat ém straks landen, zit nu op rondje 89
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Kite sinds nov. 2007 Ik eigenlijk maar een truuk, en dat is een kung-fu-handlepass-720-into-blind-off-the-record-up-yours-stick'm-hard ...en ik ben werkeloos
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik ben 23, en eigenlijk het enige echt lekkere wijf op dit forum. En Michiel is een fucking liar, die kite al sinds de Flintstones.
|
|
|
chico
|
Ik ben 23, en eigenlijk het enige echt lekkere wijf op dit forum. En Michiel is een fucking liar, die kite al sinds de Flintstones.
Ik moet duidelijk eens naar de opticien. Of ik begin symptomen van schizofrenie te krijgen (beelden in mijn brein zijn anders dan de werkelijkheid).
|
|
|
kentyman
|
- bouwjaar 1978 - laffe kiter sinds 2000 of 2001 (ben ik vergeten) - echte kiter sinds 2004 - tricks: - big air / board off - kiteloop - riding blind - beroep: game designer
|
|
|
Geronimo79
|
Ben begonnen met aanprutsen eind 2006, winter doorgeprutst tot dat ik met hulp van wat dwangmatig gepush het licht ben gaan zien.
En ondertussen kan ik lekker wat rond dobberen, dus niet meer als een hulpeloze wurm aan een lijntje. Gewoon varen is dan ook wel m'n beste trick, de halve hupjes van max 2 meter hoog (per ongeluk dan ook vaak) kan ik niet echt goed noemen. Ben ik een stuk trotser op mijn toeside naar heelside turns, en dat voelt ook nog eens HEEL erg lekker.
Op m'n muil ga ik eigenlijk niet zo vaak. Maar af en toe stuiter ik behoorlijk over het water.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik moet duidelijk eens naar de opticien. Of ik begin symptomen van schizofrenie te krijgen (beelden in mijn brein zijn anders dan de werkelijkheid). de waarheid kan pijn doen chico!
|
|
|