Wimt
|
Wat ik wel kan; hoog springen en 360 forward en back, backroll en frontroll, in Switch, waven, wat unhooked, skimmen, f16, nog niet zo heel veel dus in 5 jaar, maar ja, daar zat een ongeluk tussen. En het materiaal maakt het allemaal veel makkelijker. Laatst testte ik de `New`, die heeft een enorme `sweet spot`voor unhooked, gaf mij veel vertrouwen om wat te testen.
|
|
|
|
Spoon
|
gewoon springen :S
|
|
|
Hessel
|
gewoon springen :S
Ik ook, was van plan daarna voor de Mobe 7 te gaan.
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Ikzelf moet nu echt een loopen, en de Mobe en slim chance.
Backloop lukt wel, maar het echte werk moet nog
Nouja kijk, als je de backloop al kunt dan zijn de loops, mobes en slims eigenlijk ook al zo goed als gesticked natuurlijk.
|
|
|
Wimt
|
vANDAAG ZAT HET ER ALLEMAAL NIET IN, waanzinnig vlagerig op de binnenwateren, wel erg hoog gesprongen met de 7 m Waroo, valt mij toch mee met die Waroo.
|
|
|
Wimt
|
Ikzelf moet nu echt een loopen, en de Mobe en slim chance.
Backloop lukt wel, maar het echte werk moet nog
Nouja kijk, als je de backloop al kunt dan zijn de loops, mobes en slims eigenlijk ook al zo goed als gesticked natuurlijk. Ja, daar ben iik nu ook wel achter, heb ze dus ook waanzinnig vaak gedaan. Toen ik die kite testte, kon de eigenaar een boormachine gebruiken om de 5de lijn terug te draaien. Daarom pas ik een hol scharnier toe, waardoorheen de 5de lijn loopt. Aan de kust zie je ook wel eens mensen loopen, knetterhard vaak, maar dat zijn de echte kunners. Op you tube zag ik dat je heel wat rustiger kunt beginnen. En de extra krachtontwikkeling is maar zeer gering bij de backloops die ik nu doe (heb SLE en bow).
|
|
|
TtHoM@s
|
dit jaar zowie zo 15 keer een hp vloeiend LANDEN en backmobe niet veel maar als het dan ook niet lukt stop ik met kiten!!! niks sport maar volges mij ben ik beetje te motories gestoort voor als die mobe's
|
|
|
thomasr
|
gewoon chill kunnen varen met af en toe een sprongetje! maar een kiteloop lijkt mij wel supergaaf om een keer te doen als ik dat hierboven eenmaal kan!
|
|
|
Idefixe
|
eerst maar ff wachten tot het water weer wat warmer is
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
me hp's op landboard clean gaan landen. En misschien 360hp gaan oefenen dan.
Ennnn op water slimchange? Of misschien kiteloop hp dit jaar?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Unhooken... Komt er maar niet van... :'( :'( Zondag maar weer.
|
|
|
VincentC
|
Mauritus 7 maanden lang.. Als ik als ik terugkom nog niet alle standaard passes, mobes en shit kan...
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik sta op het punt om heel hoog en ver te gaan springen. Momenteel zijn het nog centimeters
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Ik wil zo snel mogelijk de lucht in!!
360 en 720's wil ik er in mijn 2de jaar wel uithalen. Een 1 footer moet ook wel lukken.
|
|
|
big_ben_lair
|
Wim, wat dacht je van een postitie bij NEW kiteboarding als product developer voor Nederland?
|
|
|
|
911 met verschillende grab's, s-bend, F16 en een backmobe maar die laatste is een extraatje!
|
|
|
Mr.Klip
|
old skool tricks en back/frontroll kiteloops en nog zoveel meer maarja oefening baard kunst
|
|
|
daan
|
unhooked looppen -> F16, railey perfectioneren en misschien kungfu tantrum staat op het lijstje
|
|
|
sjorsmaster
|
de flat 3 surferspass 1footer boardoff enz
|
|
|
Matthijs?!
|
nja eigenlijk eerst sprongetjes maar die zijn er al over 2 weken kleintjes;) zoiezo handlepass en loopen(H) de rest moet ik kijken(ben beginnend) hoe vaak ik kan en hoe snel ik train:P
|
|
|
Micky
|
Mssn gewoon varen morgen.....
|
|
|
|
sjorsmaster
|