hebben jullie ook winterprojecten???

best waroo's

Februari 06, 2008, 15:53:00
edit2Rapporteer  
Mijn winterproject:
catamaran Tornado klaarmaken, lengte ongeveer 7m, masthoogte 9,5m, zeiloppervlak 27m2
planning: zeilklaar april 2008  Joepie Joepie

ben benieuwd.....
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Februari 06, 2008, 16:22:54
edit2Rapporteer  
Dat is een heel snelle catamaran. Heb zelf jaren Hobie gevaren waarna we die verkocht hebben toen het kiten begon  YeSS

Deze boot duurt ff met optuigen en aftuigen, maar de snelheid is erg hoog. Waar komt ie te liggen? Misschien eens een keer racen met de kite ertegen. Gebeurd weleens op zwarte pad in Scheveningen heb ik gehoord met die cat-vereniging daar.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 Februari 06, 2008, 16:38:56
edit2Rapporteer  
mmm ex oluuumpische klasse ja, met dank aan o.m. de nederlandse afvaardiging in het IOC om zeep geholpen. Kopesmarkt!
mooie schuitje's altijd, lekkere vet slechte handicap ook.

Mijn winterprojecten zijn vooral een keer m'n badkamer afmaken, ik wordt gek! (en vies)
DaanD

Antwoord #3 Februari 06, 2008, 18:06:31
edit2Rapporteer  
Haha, mijn ouders hadden vroeger een dart 18, ook paar keer rondje texel meegedaan.. laatst de beelden daarvan nog gezien, echt leuk!  ThumpsUp In mijn tijd een Hunter Sonata gehad, daarna een Halberg Rassy 29 tot vorig jaar. En dit winterproject (denk wel meerdere winters) is een wing 6.8 helemaal strippen en er een racertje van maken Grin carbon giek/mast etc etc.. errug leuk!
best waroo's

Antwoord #4 Februari 06, 2008, 18:24:43
edit2Rapporteer  
@michiel  komt te liggen in Warder, moet eerst even goed leren omgaan met hem en wil dan zeker wel een wedstrijdje met een kiter doen, al moet de kiter wel winnen want dat blijft hobby nummer1!!! Wel een leuk idee om een filmpje van te schieten!!
Michiel.
Moderator

Antwoord #5 Februari 06, 2008, 23:53:06
edit2Rapporteer  
Tegen een goed getrimde Tornado (heb je extra wide beams erbij?) zal het een zware race worden. Ooit met een Nacra 5.2 meegevaren die een snelheidsmeter had: 55km/u gemiddeld. Echt vreselijk hard 2m boven het water hangend in een trapeze.

Leuke maar ook nadeel aan o.a. een tornado is de vele trimmogelijkheden. Je bent wel ff bezig, maar je kunt ook veel experimenteren.

Een nadeel weet ik al aan dit nieuwe project: met 5 Bfrt is het met beide hobbies heerlijk beuken over de golven. Ze zult veel van dat soort keuzes moeten gaan maken hoop ik  Grin
Luxeprobleem!
Mark-Fizzer

Antwoord #6 Februari 07, 2008, 01:18:23
edit2Rapporteer  
Plaatjes draaien....   ThumpsUp ThumpsUp

Ziet er vet uit, meneer Waroo's!!

Staat Baco op die foto nou tegen die verse lak aan te zeiken???
 schater

Lex

Antwoord #7 Februari 07, 2008, 01:41:49
edit2Rapporteer  
Vette tafel Mark! Draai je nog alleen voor jezelf of sta je inmiddels al in de HMH ?
Mark-Fizzer

Antwoord #8 Februari 07, 2008, 02:13:29
edit2Rapporteer  
Still bedroom hahaha
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #9 Februari 07, 2008, 04:06:19
edit2Rapporteer  
Plaatje draaien voor het slapen gaan...
Mark-Fizzer

Antwoord #10 Februari 07, 2008, 04:13:02
edit2Rapporteer  
Ja ff terror opzetten, en dan heerlijk gaan slapen.

Nee hoor, draai alleen electro en clubie enzo. Vroegaah wel hardcore 2the Bone hahaha
best waroo's

Antwoord #11 Februari 07, 2008, 05:53:54
edit2Rapporteer  
Hey Mark zeker een zeer vette draaier....ga je ook draaien op de s'hout bbq?? Lijkt me wel ok om met een lekkere beat op het water te chillen!!

@michiel geen wide beams, ga net beginnen en idd eerst maar even met wat minder wind, op de cat club in Warder zitten veel gasten die hun cat op allerlei manieren sneller laten lopen (keerfok, grotere zeilen enz.), moet maar kijken waar het heen gaat!
Mark-Fizzer

Antwoord #12 Februari 07, 2008, 14:36:58
edit2Rapporteer  
Maar natuurlijk....  ThumpsUp ga ik draaien op de bbq.... Loops welteverstaan hahahaha
Misschien ook wel een plaatje  ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Antwoord #13 Februari 07, 2008, 16:30:40
edit2Rapporteer  
@michiel geen wide beams, ga net beginnen en idd eerst maar even met wat minder wind, op de cat club in Warder zitten veel gasten die hun cat op allerlei manieren sneller laten lopen (keerfok, grotere zeilen enz.), moet maar kijken waar het heen gaat!

Veel plezier met opbouwen en varen. Ik ben benieuwd of het een keer gaat komen, racen tegen een kiter  YeSS
piede

Antwoord #14 Februari 08, 2008, 04:31:38
edit2Rapporteer  
Mijn algemeen projectje naast het kiten:

Jambo

Antwoord #15 Februari 08, 2008, 06:30:26
edit2Rapporteer  
Naast kiten rij ik ook graag hierin rond. Grin

Vooral in de winter als er maar genoeg modder is...
"s Winters zijn er sommige motorcrossbanen beschikbaar
om lekker op rond te blubberen.

Daarnaast moet er ook wel eens aan gesleuteld worden,
wat ik ook steeds leuker ga vinden. loser
best waroo's

Antwoord #16 Februari 08, 2008, 16:59:41
edit2Rapporteer  
Damn Jambo dat zier er goed uit man!! Ik ga ook wel eens met mijn broer en zijn samurai lekker crossen, 2 weken terug nog in Spaarnewoude, maar waar zijn deze foto's gemaakt, daar willen we ook wel eens kijken!!
Michiel.
Moderator

Antwoord #17 Februari 08, 2008, 17:03:42
edit2Rapporteer  
@ Jambo: Tof man Jambo. Jaren geleden met mijn neef die een Jeep Willy had gepimpt met rolbeugel, difflock en grote BF Goodrich banden en velgen ook vaak naar die Jamboree bijeenkomsten geweest. Lekker baggeren in de modder.

Leuke was dat die old-skool Jeep altijd vast kwam te zitten, en dan vlogen de lichtgewicht Samurai's je om de oren. Wat een beulen in het terrein zijn die kleine giftige dingen, met die dito kleine motortjes met veel vermogen. Daar stonden we dan met ons gietijzeren motorblok  loser

@ Piede: Mooi project. Neem aan voor het kiten lekker in Europa? Wat is het basisvoortuig? Ford? En dieseltje erin?
Jambo

Antwoord #18 Februari 08, 2008, 18:36:59
edit2Rapporteer  
Damn Jambo dat zier er goed uit man!! Ik ga ook wel eens met mijn broer en zijn samurai lekker crossen, 2 weken terug nog in Spaarnewoude, maar waar zijn deze foto's gemaakt, daar willen we ook wel eens kijken!!

De meeste foto's zijn gemaakt in heerde daar is een motorcrossbaan die ze in de
winter veelal verhuren aan de diverse 4x4 verenigingen.
het is gewoon een beetje die sites in de gaten houden wie er wanneer waar rijdt.
Kosten tussen de 15 en 25 euro om een dagje mee te mogen rijden.
Ikzelf kijk regelmatig op www.modderpoel.nl om te zien waar er gereden gaat worden.

In april hebben we met een man of 10 een lang weekend gepland ri duitsland.
Hier is een oud militair oefenterrein opgekocht door een paar nederlanders.
Hier gaan we 2 dagen rondcrossen en dan slapen we in het oude kazernegebouw.
Hier de site in dld. http://www.fpmammut.de/
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #19 Februari 09, 2008, 03:45:06
edit2Rapporteer  

De meeste foto's zijn gemaakt in heerde daar is een motorcrossbaan die ze in de
winter veelal verhuren aan de diverse 4x4 verenigingen.
het is gewoon een beetje die sites in de gaten houden wie er wanneer waar rijdt.
Kosten tussen de 15 en 25 euro om een dagje mee te mogen rijden.
Ikzelf kijk regelmatig op www.modderpoel.nl om te zien waar er gereden gaat worden.

In april hebben we met een man of 10 een lang weekend gepland ri duitsland.
Hier is een oud militair oefenterrein opgekocht door een paar nederlanders.
Hier gaan we 2 dagen rondcrossen en dan slapen we in het oude kazernegebouw.
Hier de site in dld. http://www.fpmammut.de/

En daar zie je natuurlijk al die cayennes, X5, Q7s en noem maar echt tot leven komen! Ik zie er heel veel rijden die alweer helemaal schoongewassen zijn, echte sportgasten inderdaad...
piede

Antwoord #20 Februari 09, 2008, 21:05:31
edit2Rapporteer  
@ Jambo: Tof man Jambo. Jaren geleden met mijn neef die een Jeep Willy had gepimpt met rolbeugel, difflock en grote BF Goodrich banden en velgen ook vaak naar die Jamboree bijeenkomsten geweest. Lekker baggeren in de modder.

Leuke was dat die old-skool Jeep altijd vast kwam te zitten, en dan vlogen de lichtgewicht Samurai's je om de oren. Wat een beulen in het terrein zijn die kleine giftige dingen, met die dito kleine motortjes met veel vermogen. Daar stonden we dan met ons gietijzeren motorblok  loser

@ Piede: Mooi project. Neem aan voor het kiten lekker in Europa? Wat is het basisvoortuig? Ford? En dieseltje erin?

Bedford met 2.3 benzine motor op gas, nog een jaartje dan issie belastingvrij, dus denk dat ik hem een jaar schors...
Michiel.
Moderator

Antwoord #21 Februari 09, 2008, 22:02:02
edit2Rapporteer  
Bedford met 2.3 benzine motor op gas, nog een jaartje dan issie belastingvrij, dus denk dat ik hem een jaar schors...

Das beter met de huidige brandstofprijzen, rij zelf ook al jaren probleemloos op LPG. Ik weet dat die dingen lekker zuipen. Zeker een jaar schorsen, dan heb je echt voor weinig een nette camper  ThumpsUp

En daar zie je natuurlijk al die cayennes, X5, Q7s en noem maar echt tot leven komen! Ik zie er heel veel rijden die alweer helemaal schoongewassen zijn, echte sportgasten inderdaad...

Ha, autostrand voor de sluiting niet meegemaakt. Een locale boer met trekker had een aardig zakcentje aan al die Cayennes, Touregs en X5 en die hij uit het mulle zand moest trekken in die mooie oude tijd. Daar zijn die SUV's niet voor bedoelt. Een hoax noemde jij dat toch?  loser
best waroo's

Antwoord #22 April 18, 2008, 14:57:46
edit2Rapporteer  
Yeah, ff later als gepland maar de cat ligt op zijn ligplaats en is klaar om op te bouwen!!!
Emiel

Antwoord #23 April 19, 2008, 04:38:34
edit2Rapporteer  
@jambo heb je nou veel kosten aan zon ouwe suzuki met dit soort dingen? zit er aan te denken om met me broer een sj413 te kopen om ook dit soort dingen te gaan doen.
vorig jaar heb ik het geluk gehad dit voor mitsubishi te mogen doen met nieuwe pajero's maar dat zit er helaas niet meer in hahaha..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.