Kevin
|
Windows movie maker
|
|
|
sjorsmaster
|
oke ik ga het even downloaden tnx
|
|
|
Kevin
|
Staat standaard in het start menu als je windows hebt
|
|
|
Lex
|
Hmms bij mij niet ?
|
|
|
Kevin
|
Dan staat het onder: Start / alle programma's / bureau accesoires Als je windows xp hebt of nieuwe teminste
|
|
|
Lex
|
Haha ja inderdaad! Bij entertainment! Weer wat geleerd, bedankt Kevin
|
|
|
sjorsmaster
|
haha bedankt dat gaat wat makkelijker want het downloaden lukte niet echt
|
|
|
sjorsmaster
|
ow en is het zo dat je geen quicktime filmpjes kan invoegen daar? want als ik filmpjes van youtube neem (download) worden ze via quicktime afgespeelt:S
|
|
|
sjorsmaster
|
weet iemand dit ben namelijk nu ermee bezig zou fijn zijn als er iemand zou zijn die me kon helpen
|
|
|
|
sjorsmaster
|
moet je die kopen want heb m gedownload en dan doet hij t alleen voor 50% staat er:S
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
ja en dan krijg je tekst in beeld.... Twee optie's.... een converter .mov to wmv Lenen van internet (torrents) Pinacle Studio Lenen van internet....
|
|
|
sjorsmaster
|
oke ik ben nu zover dat ik dus filmpjes van youtube af kan halen
maar deze zijn dus alleen in quicktime af te spelen. nu wil ik deze filmpjes in windows movie maker bewerken maar daar kunnen geen quicktime filmpjes worden bewerkt
nu moet ik deze filmpjes omzetten met een converter naar ...?? wmv? avi? had een converter die het niet goed deed...
heeft iemand miss een goede converter die het wel doet en een link waar ik deze GRATIS kan downloaden??
heel erg bedankt alvast
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Soft pepper is goed maar duur.. Je kan hier een trail downloaden, maar hier krijg je vaak slechte kwaliteit, reclame in beeld. Je kan hem wel helemaal krijgen maar dan moet je even in google soft pepper torrent intypen... er is nu eenmaal niet veel free soft ware op het gebied van converters.. Sorenson Squeeze is ook heel relaxed maar ook geen free software. (Zal dus ook op de Sorenson Squeeze torrent manier moeten) Kan wel een trial downloaden: http://www.sorensonmedia.com/pages/?pageID=8
|
|
|
sjorsmaster
|
heb nu en filmpje in elkaar kunnen maken met windows moviemaker maar ik kan dit filmpje niet afspelen bij windows mediaplayer
wat moet ik nu doen om dat wel voor elkaar te krijgen.??
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Wat voor een bestand is het?
Anders moet je een patch in windhoos movie player downloaden en welke versie movie player heb je?
|
|
|
sjorsmaster
|
het is een windows movie maker project. bestand ik heb windows media player 10 of 11. ik kan de filmpjes die ik van youtube heb gedownload wel daar afspelen maar nu ik alles bewerkt heb met movie maker kan het niet meer:S
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Je moet wel eerst de video encoderen naar bijv .wmv, anders kan je het nergens op afspelen.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
nee hij sloeg op als project, en dan wil het niet...maar als het goed is is het nu oke
|
|
|
thomasr
|
misschien een beetje dom maar hoe haal je ze van youtube? (downloaden)
|
|
|
Vinni
|
Google --> youtube grabber
|
|
|
sjorsmaster
|
heej het probleem is opgelost bedankt voor jullie goede reacties vooral matjas