gezamelijk een 2008 bow kite bestellen

arjanus

Geen avatar

Antwoord #25 Februari 11, 2008, 18:48:07
edit2Rapporteer  
ik heb de wind-x 10m geprobeert op de fishermens huts in aruba, omstandigheden super vlagerig en vlak water gem. rond de 16knts. Kites die ik normaal vaar en waar ik de kite mee kan vergelijken zijn de switchblade 2008 en de EH-ripper 2006. De kite zijn low-end is inderdaad goed doordat de kite extreem vlak is, vergelijkbaar of zelfs nog beter dan de SW. De wind-x is vergeleken met de SW en de EH-ripper ongelofelijk traag. Moelijk te loopen zelfs.
In de (super) vlagerige omstandigheden op de huts zijn vlakke kites een stuk minder stabiel en veel onrustiger. Zowel de wind-x als de EH hebben moeite met de extreme windstiltes.
De bardruk van de wind-x is hoog, hoger dan de crossbow 2008. De wind-x springt makkelijk met behoorlijk wat lift. Geen optimale kite voor een vlagerige spot, de eigenaar van de wind-x die ik geleend had, heeft zelfs besloten de bridles zelfs te veranderen. Nu vaart hij ze vergelijkbaar met de best waroo bridles.
Nature

Antwoord #26 Februari 11, 2008, 22:06:35
edit2Rapporteer  
blablabla die reviews Shocked die hebben tconcept gewoon geript van de echt bow broeders.

De Beste ultra flat is die van Eh dat zie je gewoon direct kijk maar naar de filmpjes.

Nature

Antwoord #27 Februari 11, 2008, 22:11:31
edit2Rapporteer  
Bij de meeste merken krijg je 30% korting als je 2 kites besteld dus waarom moeite doen om mensen te verzamelen  Roll Eyes

Volgens mij is er een gast in Muiderberg die de kites verkoopt en waar je misschien kan testen loser

Als je het over mij hebt.
* kite met ultra flat
*Verkocht ze Smiley
* kite op muiderberg

dan heb je t bij t verkeerde eind
Die wind-x dingen zijn niks en ben ook gestopt met fluid. Niet zozeer omdat het een slecht merk is of iets. Maar contractuele problemen.

Je kunt mijn fluid welproberen nog:) is precies dezelfde kite.

Allen let echt heeeeeeeeeeeeeel goed opmet ultra flats kopen

14 en 12 zijn dus echt geen freestyle kites. zegmaargewoon retuh traag naja 12 gaat nog Smiley

7 en 10 zijn dat dus wel

Ik raad je dan ook aan omeen 7 - 12 te nemen ipv een 14-10
Cheers
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.