sjorsmaster
|
veelste serieus me huiswerk maken en een lamme arm krijgen het blijft tog nog de hele week zo
|
|
|
pim89
|
Misschien zaterdag muidenberg met een 14m
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Misschien zaterdag muidenberg met een 14m
mss als je de blaaskapel op de kan kan laten repeteren... doe wel wat warms aan want geloof het of niet, er is vorst voorspeld. En die 14, zet daar maar een nul achter.
|
|
|
ES
Geen avatar
|
Zeker gevaarlijk van 4 naar 70 knopen en van 20 naar 122!
Oh en 199 mm aan neerslag, daar blijf je volgens mij ook niet echt droog meer bij.
En check die temperatuur!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Dit wordt weer 3 weken drama.
vrijdag misschien voor lappen en kids.
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
2m3 hout gezaagd en gekloofd... electrische zaag / bijl = gevaarlijk... laat staan de spierpijn...
|
|
|
Arnie26736
|
Eeh frank, maak het jezelf gemakkelijk en huur een kraantje
|
|
|
WIMPIII
|
Haha, ik houd het toch kitesurf gerelateerd. Ben voorzichtig begonnen met de schuur uitruimen en spullen klaarzetten voor een nieuw zelfbouwertje.
|
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Wat dacht je van vrijdagmiddag? Met een beetje geluk krijgen we wat ze beloven: Oost 14-15 knopen, weet een leuke plek op het Grevelingenmeer, maar ga niet alleen. Gr. Jay!
|
|
|
JCS
|
Vandaar heerlijk met mijn vriendin in de zon gezeten, dat is dan wel weer positief...
|
|
|
|
Morres
|
fuck, goed dat je het zegt, mn kites liggen al 2,5 - 3 weken vochtig in de garage :S
|
|
|
thomasr
|
ik heb mn tekorten op school van 6.7 naar 1.7 gereduceerd waardoor mn ouders weer een paar keer extra willen rijden!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
fuck, goed dat je het zegt, mn kites liggen al 2,5 - 3 weken vochtig in de garage :S
neem een kaasschaaf mee!
|
|
|
HDFrank
|
Eeh frank, maak het jezelf gemakkelijk en huur een kraantje De pleuries zijn op en dan is je vader een goedkoop alternatief vonden ze!
|
|
|
JCS
|
en jij stemt daarmee in?
|
|
|
aleph
Geen avatar
|
Ik wil m'n 14 uitproberen, heb al anderhalve week niet gekite. Misschien vrijdag dan maar... Iemand een leuke spot in de aanbieding?
|
|
|
HDFrank
|
en jij stemt daarmee in?
Er voor betalen vond ik nog erger! (Mooi niet) Daar maar mijn goddelijke lichaam (Hahahah) inzetten voor het goede doel. Kijk trouwens al weer uit naar de volgende klus (niet dus) Schilderen van de kamer van mijn kleindochter. Komt er van als je er vroeg bij was! Wind, waar blijft die wind. ik heb nog Hoop, maar als die lang blijft liggen gaat het ook zo stinken! Als er geen wind is.
|
|
|
Leander
|
DE tuin van mijn dochter uit graven (28 M3).
Heb vorige week ook de tuin gedaan. Was 8m3 zwart eruit en 8m3 wit erin. Was ik al heel de dag met 2 man mee bezig. 28 m3 is gewoon 364 kruiwagens. Succes!!
|
|
|
HDFrank
|
Na 150 kruiwagens zijn we gestopt met tellen. Was alleen maar frustrie! ik kan nog steeds niet normaal recht lopen van de pijn in mijn onder rug!
|
|
|
JCS
|
@ Leander: 8 + 8 is toch 16? Of heb je nog wat anders erbij gedaan?
|
|
|
Leander
|
@ Leander: 8 + 8 is toch 16? Of heb je nog wat anders erbij gedaan?
Ja lijkt me wel he! Dus...... ??
|
|
|
Lex
|
Omdat je het over 28m³ hebt
|
|
|