Jordi_1990
|
mooi vliegertje! gefeliciteerd! maar dat van die nek (shock) AU! beterschap!
|
|
|
Idefixe
|
Nice ( die vlieger dan /nek isff wat minder) Lonasport heeft trouwens een geheel vernieuwde site. Voorheen stond daar ook windsurfspul opmaar is nu grotendeels alleen nog kitesurfen.........
|
|
|
Morres
|
kleine shite tasjes van niash..
anyway, sacary man ,je nek breken
|
|
|
Kitemaster
|
tas is vrij klein inderdaad! maar wel met handige ritsvakjes erop zag ik al. heb vette zin om dit ding uit te proberen man...... mn vorige (verkocht) kite was een naish boxer 2006....... dus dit zal een flinke vooruitgang zijn lijkt me! nek heb ik gruwelijk veel geluk mee gehad..... over een week of 8 nekbrace af en dan paar weken fysio om tot 'kaas' geworden nekspieren weer wat op te kalefateren en dan als de sodemieter het water weer op!!!!!!!!
|
|
|
piede
|
seems Naish! (uit te spreken als 'naieish)
|
|
|
Wouter
|
DUDE! beterschap en doe het rustig aan wanneer je begint.
|
|
|
VincentC
|
Mazzeltje gehad als ik dat zo zie met je nek! Hopen dat je snel je schatje kan proberen, maar tot zover mis je niets...
|
|
|
Lex
|
Beterschap! Verder hele vette kite...ga je veel plezier van hebben
|
|
|
Joy.H
|
super vette kite beterschap want een nek breken is niet niks
|
|
|
Tom
|
Jeeejs das niet niks !!! Beterschap met je nek man en geniet van die Raven als je helemaal beter ben! Ik heb eventueel nog we leen 10 en 14 voor je als je aan uitbreiding toe bent
|
|
|
Naishie
|
Bruutste kleurencombo
|
|
|
Tom
|
Bruutste kleurencombo
Ik heb een paarse, dies pas VET
|
|
|
LOEN
|
Oef jeetje beterschap met je nek dude... Wel een vette kite om naar uit te kijken tot de ontmaagding
|
|
|
DaanD
|
Oef jeetje beterschap met je nek dude... Wel een vette kite om naar uit te kijken tot de ontmaagding Ja die is binnenkort helemaal wit!
|
|
|
Naishie
|
Mijn helix is ook die kleur blauw vette kleur alleen zijn de struts fel geel ook mooi
|
|
|
Naishie
|
Wie heeft er nog meer vette helix pics?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Wie heeft er nog meer vette helix pics?
vette helix pics???kan dat dan...jezus wat is dat ding lelijk!!! sterkte met je nek trouwens! en veel plezier met je nieuwe kites!!!
|
|
|
xray
|
Raven 3 rulesssss ;-)
|
|
|
Tom
|
Raven 3 rulesssss ;-)
zijn de bom jammergenoeg de laatste ...
|
|
|
|
|
martijn
|
ziek zijn die helixjes. ik ben aan het kijken (sparen ) voor de cult:)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Damn.... sterkte man. Hoe is dat gebeurd? Is er een bezopen en onoplettende skiër in je gekleund Gave vlieger by the way Lekker lonasport prijskaartje
|
|
|
BoMiRon
Geen avatar
|
welke nekwervel had je gebroken en hoe was die doormidden? over 2 dagen "vier" ik dat ik 20 jaar geleden de dens van de draaier in mijn nek heb gebroken heb. Erger schijnt niet te kunnen, maar ik doe alles weer, kan alleen mijn nek niet goed draaien. Dus het is goed afgelopen en het had heel wat erger kunnen zijn. Je moet dus geluk op het juiste moment hebben. Sterkte er in ieder geval mee Ik hoop dat je snel weer kunt varen met je nieuwe kites
|
|
|