Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zoals ik al op nieuws had gezegd: Oostvoornsemeer is goed met Oost. Ik kan er in de middag zijn. Dan geven ze ook de meeste wind op (na 13:00 uur)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ben wel op het autostrand geweest, maar nooit op Oostvoornesemeer. Waar is dat, en zijn daar dan meer kiters te vinden?
Met de huidige temperaturen is het nergens druk buiten het weekend om, ook niet op het autostrand of de Slufter. Beide spots zijn zeer gevaarlijk door aflandige wind met Oost. Als je ooit naar het autostrand bent geweest heb je rechts als je door de duinen naar de parkeerplaats rijdt een meer gezien. Dat is het. Alleen moet je dan niet aan die kant gaan zitten, maar naar Eurofun rijden aan het meer (volg borden paviljoen stormvogel). Als je van de A15 komt zie je het gelijk rechts aangegeven staan waar je over de weg bij het kruispunt met drempel komt.
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Hoe laat ben jij daar Michiel? Ik wil daar wel naar toe komen morgen. Ik zou er rond 13:00 kunnen zijn. Heb je misschien een postcode of adres, dan kan ik mijn nav. Gebruiken. Ben je wel eens op het Grevelingenmeer geweest met oost? Daar kun je ook lekker uit de voeten.
|
|
|
Alferink
|
Ik ben d'r (heel wss) ook, wss met timmeh Dan zal het waarschijnlijk een uur of... 12:00 zijn denk ik. Onder voorwaarde dat er wel een woei(tje) staat natuurlijk.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hoe laat ben jij daar Michiel? Ik wil daar wel naar toe komen morgen. Ik zou er rond 13:00 kunnen zijn. Heb je misschien een postcode of adres, dan kan ik mijn nav. Gebruiken. Ben je wel eens op het Grevelingenmeer geweest met oost? Daar kun je ook lekker uit de voeten.
Ja, ben een aantal keren op de dam geweest en bij herkingen. Starten en landen is een stuk relaxter op het Oostvoornse meer. Maar er staan dammetjes waar je precies tussen door moet varen, maar geen stenen en Japanse oesterschelpen die je het leven zuur maken. Check anders ff google earth voor de locatie. Gewoon naar Oostvoorne/maasvlakte gaan. Gebruik de postcode van Eurofun: Noordoever Oostvoornse meer 3, 3233 NC Oostvoorne Ik ben d'r (heel wss) ook, wss met timmeh Dan zal het waarschijnlijk een uur of... 12:00 zijn denk ik. Onder voorwaarde dat er wel een woei(tje) staat natuurlijk. Idd. Jay en Alferink, het moet wel waaien. Ik kan er op zijn vroegst pas om 1300 uur zijn, dan is het ook het warmst (= het minst koud, want het zal snijdend koud worden morgen), maar onder voorbehoud dat het ook echt waait. Zal jullie wel ff pb-en voor als je het zeker wilt weten morgen!
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
OK, Michiel! Bedankt voor het adres, Ik ben er morgen rond een uur of 13:00 Ze geven 15 knopen oost op, met een beetje geluk moet het kunnen. Ik neem m'n deur mee, dan kan ik al waien als je een scheet laat. Ik verwacht geen kou morgen, heb sinds kort een droogpak, en is een echte aanrader. Hopelijk tot morgen. Gr. Jay
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
OK, Michiel! Bedankt voor het adres, Ik ben er morgen rond een uur of 13:00 Ze geven 15 knopen oost op, met een beetje geluk moet het kunnen. Ik neem m'n deur mee, dan kan ik al waien als je een scheet laat. Ik verwacht geen kou morgen, heb sinds kort een droogpak, en is een echte aanrader. Hopelijk tot morgen. Gr. Jay Ik probeer er ook rond die tijd te zijn, mits het hard genoeg waait. Ik check waterdata HvH wel. Dit meetstation staat op het einde van de dam naast de haveningang van R'dam. Hij vangt dus meer wind dan er boven land werkelijk staat. Gelukkig is voor het meer (aan Oostelijke zijde) veel lage begroeiing, duinlandschap waardoor de wind enigzins vaart kan maken. Ik neem ook mijn deur mee voor het geval. Droogpak heb ik niet meer, die is al jaren kapot. El Rudo vaart de laatste tijd erg verhit over het water met een OC Pyro pak. Die zweet zich een ons in dat pak. Ik moet het met conventioneel rubber doen, maar dat moet wel lukken. Ik laat wel weten wanneer ik weg ga, en wat de actuele wind is op dat moment.
|
|
|
Alferink
|
Zo juist besloten, Ik en Timmeh gaan iig ff kijken, we gaan om kwart voor 12 weg.
Vielleicht, CU there.
|
|
|
R@bert
|
Ik ga ook rijden rond 1145/1200...neem mn foto shizzle mee als ik te koud vind, haha
|
|
|
timmuh
|
dat word het skimboardje mee... het zonnetje is er al even hopen op wat knoopjes erbij.
|
|
|
|
|
R.B.
|
thnxs michiel had dit topic niet gezien.
Maar voor de rest ik kom ook (wie is ik nou ik haha) Ik ben er rond 13:00 uur ik hoop dat de wind nog wel een beetje aanwakkerd.
tot zo.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hij tikte net op HvH de 15-19kn aan, nu zakt hij weer tot 13-18kn. Grote kites en boards mee. Wordt het straks nog gezellig druk ook!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
windje is weer 6,7ms Hee, Rauwe, ik weet dat jij niet van zachte wind houdt, evenals de megakou (net mijn spullen uit de schuur gehaald, k.k..k.k..oud! ) Maar na 2wk niet kiten moet ik het water op. Pak ook wel ff mijn deur uit de schuur. Beter voor niets die mee in de auto dan dat ik hem straks toch nodig heb
|
|
|
R.B.
|
niet zeggen rauwe je verpest de voorpret haha. Ach toch niks beters te doen vanmiddag en hopen dat ie nog wat aanneemt anders ga ik wel ff kijken hoe michiel of de rest aan het ploeteren is haha of misschien ben ik zelf wel aan het niksten haha.
|
|
|
|
R.B.
|
Nou hebben wij tenminste nog ff een middag gepakt en zo slecht was het nu ook weer niet.
Alleen das wel weer ff wennen hoor een 12m2 in plaats van me 8tje
|
|
|
|
Jacq
|
Leuke foto's
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Was inderdaad lekker, wel erg licht aan je ogen die lage zon! Daar had ik zonder bril wel last van als je ver het meer op ging. Leuke foto's, tof dat iemand de moeite daarvoor neemt. En ook aardig wat liefhebbers op het water! Volgende keer kom ik weer! Gegroet Jay!
|
|
|
R.B.
|
idd leuke foto's alfrink wil jij die foto van mij waar ik spring naar me toesturen. Enne Robert terwijl jij achter jaq staat is tie best slap haha.
|
|
|
Jacq
|
Enne Robert terwijl jij achter jaq staat is tie best slap haha.
Ben ik toch niet zo leuk als ik dacht
|
|
|