|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Heel goed om je sponsor eronder te vermelden, Morres Hoop dat je navolging krijgt
|
|
|
Morres
|
Thx, overigens was dit de goedkoopste optie die ik zo snel kon vinden, nieuw, op kitepirates. Das meer omdat gaastra toen slechte kites maakte(baord niet, heb ik op gevaren, was goed boardje wel!) en daardoor geen boards verkocht. Daarom zij ner tig van die dingen over.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
uhmm als ik kan kiten.. laat zegen dat ik heen en weer kan varen! ik heb 2 X 1 uur les gehad en ik kon het gelijk.. dat komt ook omdat ik skateboard, snowboard, vlieger en skimboard... morres,... ik haat gaasta :'( echt als ik 1 ding haat is ut dat merk wel.. srry! en mischien kennen jullie iemand die ze boardje verkoopt? ik zag trouwens iemand die brunottie horizon en/of mirror ofzow.. wat vinden jullie daar van? alvast thnx dude`s
|
|
|
VincentC
|
Horizon & Mirror zijn oude achterhaalde boardjes... Je kan dan beter voor 100 euro meer een 2006 Nobile 666/555 of w/e kopen...
|
|
|
martijn
|
jesse, ik zij toch geen horizon ik spreek je er zo op school wel over!
|
|
|
Morres
|
lol,vanwaar je aversie jegens Gaastra, ligt het aan de bootschoentjes, of de zeiljassen.. ? Beetje leren dingen scheiden jongen, Gaastra was vroeger een voorloper op kitegebied, GXR is alom geroemd. In 04/05 waren ze niks(qua kites) maar tegenwoordig back in the game. Zelf weten, zal nog es wat voor je opzoeken
|
|
|
jesse.
|
ja inderdaad.. jassen en bootschoentjes ik haat ook wel een beetje kakkers... ik denk dan maar voor 250/300 iets kopen! thnx,
|
|
|
martijn
|
maar de jassen en bootschoentjes staan los van de kite board spullen toch? desalniettemin zijn die jassen wel van dikke kwaliteit.
Jesse, je kan beter eerst een pak kopen anders kan je je board toch niet gebruiken...
|
|
|
JorritPi
|
Ik zou voor een klein board gaan 128m of kleiner. 14 jaar leert vast snel. Check of er flex in het board zit..hoeft niet zo flex te zijn als rubber maar zeker ook geen stijve plank. Zo kocht ik in juni 2006, 2e hand mijn eerst board en dat was een Slingshot SX132 2004 voor 225 euro...ging wel hard maar zó stijf dat mijn knieën uit elkaar stuiterde. Vorige jaar voor 200euro een RRD pro model1 2006 130m gekocht en dat vaart 10x beter. Wat ik wil zeggen is dat je wel even goed moet kijken wat je koopt!
Succes!
|
|
|
Marsie
|
Ik heb toevallig ook een jas van Gaastra dat kun je aan het label zien die aan de rits hoort. Ik heb nog nooit zo'n lekkere jas gehad die zo goed sluit (rits en knopen). Een yup ben ik niet,ik werk hard en de kloven staan in mijn handen. Jammer dat je met een vooroordeel iemand zijn merk of spullen afkraakt,zo helpt niemand je. Kun je het niet gewoon verwoorden in :ik heb liever een ander merk ? Realiseer je dat heel wat mensen krom liggen om wat voor merk dan ook te kopen. Het verzoek is :kraak het niet zo af totdat je zelf betere spullen kunt maken. Misschien kun je ook beter een goeie jas halen en vanaf de kant gaan kijken of je alle merken wel uit elkaar kunt halen. Wie weet ga je Gaastra varen
|
|
|
|
Morres
|
Vraag dat maar op het 2e hands forum..of via PM. 2e hands via forum is hier VERBOTEN
|
|
|
Micky
|
Hee Morres,
hoe serrieus moet iemand jou nog nemen in dit topic als jij je eigen berichten continue aanpast?????
Met vriendelijke groet,
Micky
|
|
|
Morres
|
Hee Morres,
hoe serrieus moet iemand jou nog nemen in dit topic als jij je eigen berichten continue aanpast?????
Met vriendelijke groet,
Micky
Wel eens gehoord van typefouten....
|
|
|
daan
|
@jesse kijk 277 euro een nieuwe jaime pro 06 S (123*35.5) goed boardje, vaar er zelf ook mee dan wel de M (126*37). De S is een goed boardje voor je omdat je toch niet zo zwaar bent en in het begin zal het eventjes wel moeilijk zijn maar daarna heb je er echt plezier van en je hoeft niet over 3mnd een nieuw board te kopen.
|
|
|
jesse.
|
d@@N waar moet ik kijken voor die aanbieding? ik zal wel ff alvast op internet kijken
|
|
|
TtHoM@s
|
je kan het erg goedkoop houden, ik heb bv voor 100 een fanatic skyridder te koop vind ik nu ik op 666 07 vaar nog steets een erg lekker boardje en vaart makkelijker dan de 666
wil je meer uitgeven zou ik even de 2e hands makt door zoeken, Maat rond de 126*38 >> 130*36
|
|
|
Morres
|
ik vind skyridder wel een heel vet woord!
|
|
|
|
Ondabeach
|
Is dit misschien wat? 299€ Op windsurf.de
|
|
|
|
Jordi_1990
|
haal die dan bij de nederlandse importeur.... makkelijk met garantie enzo. www.kitekopen.nl voor meer infzo trouwens, daar is ook een 127 versie van voor lichtere kiters zoals de topicstarter, die is blauw.
|
|
|