Is het toch tijd voor `cuben fibre`?

Wimt

Februari 20, 2008, 00:29:07
edit2Rapporteer  
Je weet nog wel; waar deHellfish van Best werd gemaakt, en ook deels de Yarga dacht ik.
Want zelfs eens kwaiteitsmerk als F-one krijgt het niet meer voorelkaar om de kites heel te houden met de Bandit.
Ook milieutechnisch is het niet optimaal om zulke wegwerp-producten te produceren. Of het cuben fibre moet zijn, of iets anders, maar voor optimale prestaties zijn de kites erg licht, te licht. Maar ja, als ik terugdenk aan een 4tal jaren geleden, als je toen 3 natte kites in je auto gooide, zakte de auto in de veren.

Flysurfer komt qua duurzaamheid erg goed in de richting, ook `NEW`is bezig met vnml. kwaliteit; in ieder geval; erg handig is het niet om telkens kapotte kites te hebben. Nou ben ik erg handig, maar een kapotte binding tussen LE en strutt, is niet echt mijn hobby.

Btw; de Hellfish is mislukt, omdat toen de bowkites in zwang waren, en de kite was niet erg stabiel geloof ik.   
martijn

Antwoord #1 Februari 20, 2008, 00:35:53
edit2Rapporteer  
dus?? Grin dude, heeft het te lang niet gewaaid? donderdag kan je losgaan! ThumpsUp
Joy.H

Antwoord #2 Februari 20, 2008, 00:40:35
edit2Rapporteer  
Btw; de Hellfish is mislukt, omdat toen de bowkites in zwang waren, en de kite was niet erg stabiel geloof ik.  
volgens mij is hier iets anders ook niet stabiel loser
Wimt

Antwoord #3 Februari 20, 2008, 01:02:38
edit2Rapporteer  
Bedankt voor dat hart onder de riem Marijn, je begrijpt mij maar al te goed, en waarom ik instabiel (debiel) word of ben.
Ocean-Limbo

Antwoord #4 Februari 20, 2008, 01:17:30
edit2Rapporteer  
Hee Wimt!!!

vrijdag en zondag Kessenich?????
Wimt

Antwoord #5 Februari 20, 2008, 01:25:43
edit2Rapporteer  
Donderdag Brouwersdam, en zondag is ie zuid, dus Kesse(nicht)( van me) InLove.
Moet echt gaan waaien, anders krijg ik andere neigingen schater.

Voor de niet insiders: Kessenich is waar ik ook wel surf loser.
drifter

Antwoord #6 Februari 20, 2008, 01:29:05
edit2Rapporteer  
donderdag hoogwater dus geen skeggen onder je pinda Wimt.
ik probeer ook nog die kant op te gaan hoop ik, mzzl
Wimt

Antwoord #7 Februari 20, 2008, 01:48:22
edit2Rapporteer  
Het is toch prettig dat verslaafden mekaar begrijpen en zo lief en mooi opvangen.
zegt het voort ListenToMe.

Ik neem aan dat ik die vinnen van jou heb gekocht, dan laat ik ze er maar onder, kan ik meteen reclameren als het fout gaat. schater
Morres

Antwoord #8 Februari 20, 2008, 03:26:30
edit2Rapporteer  
Of je stelt een vraag óf je maakt een stelling.
Je doet geen van beide en aangezien je voor alles wat je wilt ventileren een topic maakt, sluit ik deze.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.