creatief met kurk...

El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #25 Februari 20, 2008, 21:43:10
edit2Rapporteer  
idd en doe de oplossing eens
Wimt

Antwoord #26 Februari 20, 2008, 23:48:02
edit2Rapporteer  
El Rudo, nogmaals, jij zou mijn ideeen toch commercieel maken, of was dat een bevlieging?
Als ik een uitleg doe over stangetjes en katrolletjes, snapt toch niemand het.

En Louk; see you sunday
Weet jij nog, welk merk kite er spontaan ontplofte op Workum? 
El Rudo

Antwoord #27 Februari 21, 2008, 01:04:36
edit2Rapporteer  
Morgen komen aaaaalllllll jou ideeeëen op de markt! Hahahaaa! Ik ga stinkend rijk worden over jou rug! En ik laat me uitbetalen in vlaaien!
Wimt

Antwoord #28 Februari 21, 2008, 01:16:58
edit2Rapporteer  
Nou ja, je geeft tenminste antwoord. Kan dus niks verwachten. Ik ben zeker in jouw achting gedaald, of je heult opeens mee met de rest. Niets veranderlijker dan de mens.
Heb al een vlaai klaarstaan (for in your face). Gratis dus. En ik gooi die vlaai in 1 zwier over mijn rug, de zgn. vlaai-pass noemen ze dat hier in Limbo-land.
Wimt

Antwoord #29 Februari 21, 2008, 01:20:14
edit2Rapporteer  
Gokje... een 5e lijn DOOR de depowerlijn ipv dr langs?   ThumpsUp
Dat witte stokkie zou ik echt niet weten  Roll Eyes

Jij bent de slimste van allemaal. Dat stokkie zou wel kleiner kunnen, zeker nu ik het holle scharnier uitgevoerd heb met een lager van een in-line-skate. Minder weerstand, en zal er een kleiner stokkie nodig zijn om meedraaien van het scharnier te voorkomen.

Lijkt me nu duidelijk toch?
El Rudo

Antwoord #30 Februari 21, 2008, 02:24:55
edit2Rapporteer  
Nou ja, je geeft tenminste antwoord. Kan dus niks verwachten. Ik ben zeker in jouw achting gedaald, of je heult opeens mee met de rest. Niets veranderlijker dan de mens.
Heb al een vlaai klaarstaan (for in your face). Gratis dus. En ik gooi die vlaai in 1 zwier over mijn rug, de zgn. vlaai-pass noemen ze dat hier in Limbo-land.
Wimt het is nog veel erger, ze heulen allemaal met mij, en ik betover ze op het autostrand met massa's tegelijk, tijdens de populaire wimt-voodoo-seances die ik voor heeeeeel veeel geld organiseer!
Tim!

Antwoord #31 Februari 21, 2008, 03:27:51
edit2Rapporteer  
wat is er in godsnaam gebeurd met die bar?!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #32 Februari 21, 2008, 03:32:20
edit2Rapporteer  
Wimt het is nog veel erger, ze heulen allemaal met mij, en ik betover ze op het autostrand met massa's tegelijk, tijdens de populaire wimt-voodoo-seances die ik voor heeeeeel veeel geld organiseer!

Rudo Rostelli  Joepie YeSS Joepie YeSS
robin..

Antwoord #33 Februari 22, 2008, 01:43:15
edit2Rapporteer  
el rudo ik zou stoppen met die  wyskey
Lex

Antwoord #34 Februari 22, 2008, 01:44:55
edit2Rapporteer  
Gaat helemaal nergens meer over, verplaatst naar de Lounge.
Matjas the scissor-kid

Antwoord #35 Februari 22, 2008, 01:50:38
edit2Rapporteer  
oeh wimtie pist.. Grin

Maar is dus een doorvoer van 5th met een auto terug rotatie stang home made by or own Wimt. (te herkenen aan de handschoenen en aan zijn topic  ThumpsUp)

En ja het waait dus, hop het water op  ThumpsUp Joepie Joepie

(op vliegerweer staat dat jhe nu kunt kiten op horst...damn ik twijfel aan een nacht sessie  Joepie)
Wimt

Antwoord #36 Februari 23, 2008, 00:44:43
edit2Rapporteer  
Gisteren ook mijn in-line-skate lager getest, dat het scharnieren lichter zou moeten laten gaan werken, en dat werkt. Dus is dat stokkie op mijn foto-creatief-met-macrameen, niet meer nodig.
Nou zat er al geen meuk OP mijn bar, maar wel erboven, dat stokkie dus. Die kan dus weg. 
El Rudo

Antwoord #37 Februari 23, 2008, 01:17:43
edit2Rapporteer  
Kijk, er wordt vooruitgang geboekt!
Wimt

Antwoord #38 Februari 23, 2008, 01:33:23
edit2Rapporteer  
Nou nog wat marketing eroverheen van jou, en ik kan vlaaien over mijn rug aan jou overhandigen (werpend denk ik) Grin.
~Kas

Antwoord #39 Februari 25, 2008, 18:40:11
edit2Rapporteer  
1.een baardaap die aan de drank is.
2.een flessen opener voor de aap.
3.als ik teveel gezopen heb wel.

Grin
Michiel.
Moderator

Antwoord #40 Februari 25, 2008, 23:25:33
edit2Rapporteer  

Hoe weet jij dat Rudo in het echt een enorme baard heeft? (van die drank klopt zonder meer, dat ruik je al als je hem op 50m downwind passeert  loser)
Michiel.
Moderator

Antwoord #41 Februari 25, 2008, 23:30:19
edit2Rapporteer  
Maar Wimt, ff serieus (moeilijk hier in de lounge, ook mijn schuld dat dit topic hier naartoe verplaatst is  Lips Sealed)

Een soort van auto-terugrotatie functie bij een 5th lijn bar wanneer je en rotatie maakt is wel een gat in de markt. Bestaat er al een merk die dit heeft? Volgens mij niet  ThumpsUp

Ik wordt helemaal gek van na 3 sessies alle 60 slagen uit mijn 5th te halen hier in de straat Tongue

Op mijn 2008 F-one 4 lijns bar zit een wartel, waardoor dit probleem tot het verleden behoord. Het safety lijkt op een 5th lijn tot 4m boven de bar (er zullen wel meer merken zijn die dit hebben cq al jaren hebben)
El Rudo

Antwoord #42 Februari 25, 2008, 23:49:11
edit2Rapporteer  

Hoe weet jij dat Rudo in het echt een enorme baard heeft? (van die drank klopt zonder meer, dat ruik je al als je hem op 50m downwind passeert  loser)

says fucking who? jij vergeet altijd nog 1 stapje dichter naar je scheermes te lopen - ben je aan het sparen voor de jezuswalk Michiel? HAHA, mss kan je nog een paar birckensztocks leasen ergens... dan ben je compleet
En als jij mij 50m downwind passeert breekt er van alles, dus daar zou ik maar niet meer komen dan schater
Wimt

Antwoord #43 Februari 26, 2008, 01:03:05
edit2Rapporteer  
Maar Wimt, ff serieus (moeilijk hier in de lounge, ook mijn schuld dat dit topic hier naartoe verplaatst is  Lips Sealed)

Een soort van auto-terugrotatie functie bij een 5th lijn bar wanneer je en rotatie maakt is wel een gat in de markt. Bestaat er al een merk die dit heeft? Volgens mij niet  ThumpsUp

Ik wordt helemaal gek van na 3 sessies alle 60 slagen uit mijn 5th te halen hier in de straat Tongue

Op mijn 2008 F-one 4 lijns bar zit een wartel, waardoor dit probleem tot het verleden behoord. Het safety lijkt op een 5th lijn tot 4m boven de bar (er zullen wel meer merken zijn die dit hebben cq al jaren hebben)

Ik ben altijd origineel, nee, het bestaat niet, niet op deze manier in ieder geval. op een andere manier gebeurt het d.m.v. de bar flink naar beneden te trekken, maar dat is dus niet helemaal automatisch. Al pas ik dat systeem wel toe op mijn nieuwe NEW kite, omdat het gat in de bar te klein is, en ik daarin nog niet wil boren. Dan zal het wel superlicht werken, vanwege dat rollager, dus behoef je de bar niet naar beneden te trekken, maar kun je de 2 touwtjes effe aantrekken, en is het weer goed.

Bij jouw Bandit is er sprake van een dikke centre-line, waardoor de 5de lijn loopt, dan heb je ook geen probleem. Maar bijna alle kites hebben geen centre-line, maar 2 depower lijnen; dan gaat dat niet op.

Michiel.
Moderator

Antwoord #44 Februari 26, 2008, 05:36:03
edit2Rapporteer  
Bij jouw Bandit is er sprake van een dikke centre-line, waardoor de 5de lijn loopt, dan heb je ook geen probleem. Maar bijna alle kites hebben geen centre-line, maar 2 depower lijnen; dan gaat dat niet op.

Goed systeem Wimt, alleen ben ik bang dat in een werkelijke productieversie een metalen rollager niet gaat werken vanwege zout en zand. Ik weet dat er vloeistofdichte varianten te koop zijn, maar zout en zand zijn killing!

Bij de Bandit loopt de "5th safetyline" niet door de depowerlijn, maar er naast zoals bij zovele 5th lijn systemen. Idd. draait deze lijn wel om centerlijn heen, maar lang niet zo erg door het wartel als bij mijn North 5th bar
Michiel.
Moderator

Antwoord #45 Februari 26, 2008, 05:39:10
edit2Rapporteer  
says fucking who? jij vergeet altijd nog 1 stapje dichter naar je scheermes te lopen - ben je aan het sparen voor de jezuswalk Michiel? HAHA, mss kan je nog een paar birckensztocks leasen ergens... dan ben je compleet

schater Je hebt mij door Rudo! Idd. ben ik aan het sparen voor een witte jurk. Die birckenstocks draag ik niet uit principe, zou Jezus ook nooit doen. Duitsers waren fout in de oorlog, weet je nog?  loser
Vandaar een sandaal gemaakt en getest in Hell, het nummer van het beest  Joepie

En als jij mij 50m downwind passeert breekt er van alles, dus daar zou ik maar niet meer komen dan schater

Was het misschien je adem die mijn lijnen verzwakten? Interessante theorie Tongue
Dat moeten we nog maar een keer testen, woensdag?
Wimt

Antwoord #46 Februari 27, 2008, 00:20:26
edit2Rapporteer  
Wi

Goed systeem Wimt, alleen ben ik bang dat in een werkelijke productieversie een metalen rollager niet gaat werken vanwege zout en zand. Ik weet dat er vloeistofdichte varianten te koop zijn, maar zout en zand zijn killing!

Bij de Bandit loopt de "5th safetyline" niet door de depowerlijn, maar er naast zoals bij zovele 5th lijn systemen. Idd. draait deze lijn wel om centerlijn heen, maar lang niet zo erg door het wartel als bij mijn North 5th bar

Wist ik niet, maar de 5de lijn raakt niet zo snel verward bij de Bandit? Dat lager is stofdicht, en heb ik nog extra gevuld met speciaal waterbestendig vet, van dat blauwe spul. Nu en dan wat smeren misschien, maar ik denk dat het geen probleem is. De rotaties van het lager zijn minimaal, maar de tijd zal het inderdaad uitwijzen.
Het lager vervang je in een oogwenk, en de kosten zijn minimaal. Skates gekocht bij kringloop voor 5 euro, elk wiel heeft 2 lagers, totaal dus 16 lagers.
Michiel.
Moderator

Antwoord #47 Februari 27, 2008, 00:52:16
edit2Rapporteer  
Bij de Bandit zit dat 'lager' (doodgewone wartel die wel draait onder belasting, hier een foto) precies waar de Y-splitsing zit. Het systeem is hetzelfde als de 5th lijn bar van Fone, maar daar zit geen wartel op zover ik weet.

Michiel.
Moderator

Antwoord #48 Februari 27, 2008, 00:53:57
edit2Rapporteer  
Hier nog wat foto's van de Bandit bar:

El Rudo

Antwoord #49 Februari 27, 2008, 01:08:15
edit2Rapporteer  
taatslager
(als je tenminste een woord er voor zocht) lager met axiale belasting.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.