Jay
Geen avatar
|
Heb jij misschien het email adres van Bram, als je dat geven mag tenminste?
|
|
|
Kevin
|
Je hebt PM
|
|
|
|
Kevin
|
Haha altijd lachuhh met bram
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Vanmiddag nog even bij de Dam geweest. Stond weinig wind helaas, kon met de 12m. en de deur een beetje varen, eigenlijk niet echt de moeite, maar ja, toch even buiten gespeeld.
|
|
|
Kevin
|
Precies thats the spirit ik ga van het weekend lekker effe naar sticked een wedstrijdje varen
|
|
|
|
Kevin
|
als het waait ik ook al hoewel ben er gewoon zoiezo aankomd weekend
|
|
|
Nicolas
|
Ook al is er geen wind dan? Wat ga je er dan doen Zaterdag ziet er wel iets uit, voor de andere dagen vrees ik het ergste! Ik hoop wel dat die handschoentjes er niet op moeten want dan kan ik weer niets unhoock doen
|
|
|
Kevin
|
Wat ik ga doen als er geen wind is effe alle locals langs en effe bij www.westzuidwest.nl lang een kanotje testen
|
|
|
Nicolas
|
ook gezellig ze zouden beter eens een kabelpark bouwen! In het meertje daar
|
|
|
Kevin
|
Haha ja een kabel park zou idd ook leuk zijn
|
|
|
Nicolas
|
waz maar een raar windje gisteren, gussttyy
|
|
|
Kevin
|
Gister was echt genieten zeg eerste sessie met 9m van 8.30 tot 12 uur daarna nog een sessie van 12.15 tot 14.00 met de 7m wat een lekkere kite is dat zeg loopppuhh dat ding echt als een tierelier Later Kevin
|
|
|
Nicolas
|
tzag er nog goed uit voor zondag tot nu ... pft
|
|
|
|
|
|
Nicolas
|
was maar niets en ziet er niet veel beter uit komende dagen
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik wil morgen, voor het eerst op brouwersdam even gaan kijken. Ben eerder op autostrand en vrouwerpolder geweest.
Ik baal ervan als ik nu op vliegerweer kijk en best met me 12 m even had kunnen oefenen (ben beginner). Terwijl hele dag alle sites aangaven dat er geen wind zou staan. Zit eraan te denken om lid te worden van windguru pro, aangezien ik hoor dat dat best nauwkeurig is ?
Uurtje of 15.00 wil ik er zijn, zoals het er nu uitziet.
|
|
|
Lex
|
met oosten wind krachtje 3? Beter ga je niet het water op als het inderdaad aflandige wind word
|
|
|
Kevin
|
Ik zou zeker niet met oost op de dam gaan varen tenzij je heel graag een paar kilometer wilt gaan zwemmen
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ok thanks, dan word het vrouwerpolder das met O goed te doen, ben er al eens vaker geweest.
Wind zal ik morgen even kijken, wat raden jullie aan als "betrouwbare" bron want zoals ik al zei vaak blijf ik thuis na het kijken op vliegerweer en lees ik hier dat het goed te doen was.
|
|
|
Lex
|
knmi...watersportweer.nl
|
|
|