thomasr
|
wie waren er vandaag aan t varen op de Dam? ben wel benieuwd, ik was er wel maar durfde niet, met aflandige wind... hoorde dat bootje btw bij iemand? zag hem beetje bij iemand met een matras varen.. dat zou wel lekker zijn als je met aflandige wind een bootje in de buurt heb
|
|
|
Nicolas
|
nu 12 - 15 kn op de dam ... NoordOost !
|
|
|
Nicolas
|
het was weer lekker druk op de dam gisteren
|
|
|
thomasr
|
sow idd surfboy! heel die dam stond echt helemaal vol auto's! had ik nog nooit meegemaakt!
|
|
|
Nicolas
|
niet alleen de auto's was even schrikken, maar al die kites zien vliegen was ook lang geleden Precies Tarifa
|
|
|
BadBoy
|
Ik was zondag als één van de eerste op den dam omstreeks 7u30. (nachtje gefeest in renesse en pal in't centrum geslapen in de wagen, zonder weggejaagd te worden door de politie ) Was echt wel een massa volk toen ik om 14u vertrok richting Antwerpen om voetbal te gaan kijken. Maar euh, heeft het dan nog gewaaid later op de dag?? Hopelijk volgend weekend eindelijk wat wind, want ik wil terug KITEN!!
|
|
|
thomasr
|
haha dan ben je te vroeg weggegaan, het begon om 5 schuinaanlandig te blazen! haha slaapt lekker zeker in de auto?
|
|
|
Nicolas
|
haha, jongen volgens mij waren er > 100 kiters aan het kiten van 17 tot 20u Ik kwam net van de KBO, aangezien het daar aflandig was en dus geen wedstrijdje was kwam ik net op tijd om 17u op de dam 3 uur aan een stuk gevaren haha, 3u de handlepass geprobeerd grmbl
|
|
|
BadBoy
|
kwijl, kwijl,... volgend weekend meer geluk dan. ze voorspellen toch wind precies @ Surfboy, jij bent blijkbaar dezelfde persoon als op het forum van de great old? Is het mogelijk dat ik je heb gezien zaterdag op B'dam in shirt van rafc?
|
|
|
martijn
|
dit weekend waarschijnlijk brouwersdam
|
|
|
Kevin
|
Dit weekend ben ik op de brouwersdam dus let op de Hadlow pro model haha Ik loop hem wel effe over de drukte heen Nee ik hoop dat het gaat waaien maar dat denk ik wel op zaterdag Later Kevin
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Wind is morgen toch aflandig? Ik dacht om naar Vrouwenpolder te gaan. Wat denk jij? Dit weekend ben ik op de brouwersdam dus let op de Hadlow pro model haha Ik loop hem wel effe over de drukte heen Nee ik hoop dat het gaat waaien maar dat denk ik wel op zaterdag Later Kevin
|
|
|
martijn
|
de wind is als het goed is NO, is dus gewoon vaarbaar op br.dam.
vpolder is natuurlijk ook altijd een optie
|
|
|
Kevin
|
Ik dacht ook vrouwenpolder michiel effe kijken wat die morgen ochtend doet.
|
|
|
¦Tim¦
|
ik vertrek zo naar vrouwenpolder en ik geloof dat het een SICKE DAG WORD !!111!!1!!11!1!
|
|
|
kitebart
|
is er wind dan ???
|
|
|
Kevin
|
Jo ik heb heerlijk gevaren vandaag op de dam echt top sessie gehad!!
|
|
|
kitebart
|
hoelaat was dat dan ?
|
|
|
Kevin
|
vanaf 17.00 uur tot 21.00 uur top sessie!!
|
|
|
Nicolas
|
@ Surfboy, jij bent blijkbaar dezelfde persoon als op het forum van de great old? Is het mogelijk dat ik je heb gezien zaterdag op B'dam in shirt van rafc?
ha nee ik had geen rafc shirt aan toen, mr ben wel dezelfe van op greatold
|
|
|
Nicolas
|
yuk nu tentamens, ik denk dat ik windguru tijdelijk van m'n favorieten ga verwijderen ik kijk er 5 keer per dag ofzo naar... echt verslavend geworden
|
|
|
Kevin
|
Windguru is niet verslaven je kunt beter naar actuelewaterdata kijken daar zie je elke avond de wind toenemen das pas echt niks als je thuis zit en het waait super lekker
|
|
|
Nicolas
|
daar ben ik al van afgekicked tijdelijk ...
|
|
|
Kevin
|
haha ik niet want weet je dan ben je vrij wil je wel maar kan je niet door vervoer dat suckt pas echt ik heb jouw surfboy volgens mij nog nooit in het echt gezien?? of wel ??
|
|
|