Kevin
|
hoe goed kun je als half beginner op brouwers dam uit de voeten?
Met laag water goed mits de wind natuurlijk niet aflandig is!! Met hoog water kun je slecht overweg want dan kun je niet zo ver staan maar met laag water wel een paar honder meter! maar de wind moet nogmaals niet aflandig zijn!!!!
|
|
|
|
thomasr
|
op windguru staat nu ongeveer NO bij de bdam, zou toch gewoon moeten kunnen? vorige keer gaven ze ook oost op, zit ik daar met niets eens hoop op te kunnen kiten, draait de wind opeens en trekt ie aan, dus je weet maar nooit!!
|
|
|
Kevin
|
Tja ik weet het ook nog niet als die meet naar zuid gaat dan secret spot ! maar ga nu vanuit vrouwenpolder of brouwersdam als die ietsje naar n draait!
Later Kevin en see ya
|
|
|
Kevin
|
Tijdvak : zaterdag 24 mei 2008 (overmorgen) _______________________________________ _______________________________________ Wind bft : OOST NOORDOOST 3-4, LATER TOENEMEND 4-5 Zie ik staan dus gaat goedkomen stond er afgelopen weekend ook en toen trok die door tot 6bft toppie dus
|
|
|
Nicolas
|
haha ik niet want weet je dan ben je vrij wil je wel maar kan je niet door vervoer dat suckt pas echt ik heb jouw surfboy volgens mij nog nooit in het echt gezien?? of wel ?? denk he niet, dat virtueel internet leventje toch ik wil ook zaterdag
|
|
|
Nicolas
|
toch nog lekker kunnen varen van 17 tot 18u op een andere spot na dat vermoeiende studeren gistrn
|
|
|
Kevin
|
Ik heb gisteren ook lekekr gevaren op vrouwenpolder maar alle jezus wat een drukte daar zeg
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Gisterenmiddag nog even lekker achter de werkhaven kunnen raggen! Op een gegeven moment zelfs flinke wind gehad, volgens mij Z-ZW. Heb bij Jonker van te voren m'n spullen opgehaald, en de touwtjes zaten er ook bij. Gegroet!
|
|
|
Kevin
|
Oke top dus je hebt de touwtjes binnen !!!!
|
|
|
Nicolas
|
ik sta letterlijk droog
|
|
|
|
|
|
Kevin
|
Beter wordt denk zaterdag nikkes noppes nada
|
|
|
Nicolas
|
pas vanaf de 20ste is er weer wind ... dan kan ik weer
|
|
|
Kevin
|
haha niet vanaf de 20ste alsjeblieft doe maar vanaf volgende week dan heb ik namelijk echt vrij en kan ik gaan hakken beulen zagen
|
|
|
Nicolas
|
Ziet er ook wel naar uit dat het eind volgende week begint te waaien. Dan kan ik niet meer studeren !!! Aan de andere kant heb ik wel al de tree-backmobe geleerd tijdens de examens
|
|
|
Nicolas
|
zalig !! ik kan een mogelijke dam-kite-dag al op winduguru zien ... De 20ste is m'n laatste examen Feestend & kitent de zomer in !! tot de resultaten er zijn natuurlijk
|
|
|
thomasr
|
Wie morgen BrDam??
|
|
|
|
Kevin
|
ik ben er ook bij dus tot morgen he
|
|
|
martijn
|
Kevin, jij vaart met die Hadlow pro he??
nog meer kitehighers morgen? gezellig!
|
|
|
martijn
|
btw, ik ben er om ongeveer 10 uur:)
|
|
|