MayhemX
Geen avatar
|
Hij was lekker vandaag, denk je aardig te kunnen varen zie je kevin voorbij vliegen voel je jezelf weer beginner.
Iemand maandag ?
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Tsja Mayhem, ik negeer Kevin gewoon. Goed voor m'n bloeddruk. Ik vond het toch nog een beetje frisjes vandaag. Ik kan niet wachten tot het gewoon weer boven de 10 uitkomt.
|
|
|
Nicolas
|
frisjes in droopak of wetsuit?
|
|
|
|
Nicolas
|
hm nja iedereen!
|
|
|
Kevin
|
Haha thanks allemaal he haha doe ik het weer voor alleen ik verpest toch niet de sfeer he Ik krik alleen het niveau beetje op
|
|
|
Kevin
|
Oja trouwens gewoon in 5/3 gevaren met cap + handschoentjes + schoentjes prima te doen
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Nou kan niet op met de wind.
Morgen vanaf uurtje of 12 aanwezig als het niet met bakken uit de lucht komt.
|
|
|
Kevin
|
Alleen zuid man das minder op de brouwersdam tenzij je helemaal aan het eind gaat daar kan het nog wel iets zijn. Ik had op maandag gehoopt alleen nu lijkt het dat het dan niet gaan waaien
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
KNMI:de middag draait de wind naar zuid tot zuidwest en neemt verder toe naar matig tot vrij krachtig
Mocht het maandag nog los gaan, ben ik ook van de partij.
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Niemand niks gemist vandaag, 10 knopen minder dan voorspeld, rot richting en harde regen er tussen door.
Volgende keer beter.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Klopt, voor een deel. Nu het zout in de wond: vanaf 16.00 dik uur prima gevaren, geen druppel regen gevallen en ruim voldoende wind. (westenschouwen). Maar goed, ik had het ook verdiend.
|
|
|
Kevin
|
Oke heb ik goed ingezet door lekker te gaan drinken zaterdag avond en vandaag heerlijk brak in me bed gelegen Hopelijk morgen wind
|
|
|
Kevin
|
Lama ik kijk net de voorspellingen door dus ik zeg vanavond maar weer effe lekker drankje doen Zijn wel lekker wisselvalig met die voorspellingen damnn klopt steeds niks van of het verandert met de minuut.
|
|
|
|
Nickeltje
|
Is er gister iemand het water op geweest? Middenin Nl was de storm in elk geval flink en kan ik me niet voorstellen dat iemand is gaan kiten...
Ik mik op komende zondag en als het meezit de Dam. Maar dan moeten de voorspellingen echt goed zijn, heb geen zin een heel eind te rijden voor nop.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Gister naar de Brouwersdam geweest en ik moet zeggen dat ik me heerlijk heb vermaakt. Vooral later op de dag was het heerlijk met het zonnetje erbij. Het was echt totaal niet koud.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Gaan er nog mensen woensdag naar Brouwersdam? Staat aaaaaardig wat knopjes op gegeven op windguru! 53, maar zou ng wel wat afnemen. @MayhemX, Kunne we niet samen gaan knallen met de 7 mayhem?
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Nog mensen die as donderdag naar de Brouwersdam gaan? Ik ga namelijk wel, er komt een lekker windje en dan kan ik ook meteen mijn skimboard ophalen.
|
|
|
|
Rolandpeelen
|
Morgen!! 16 knopen constant, korte periode van 18 knopen
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Denk er over om donderdag ook naar de dam te komen... Zijn de omstandigheden erg verschillend tussen hoog en laag water?
|
|
|