El Gouna 11 maart Shorty of gewoon pak mee?

TableTopje

Berichten: 105
Februari 25, 2008, 05:22:37
edit2Rapporteer  
Ik ga 11 maart richting El Gouna. Nou vroeg ik mij af wat voor pak ik mee moet nemen... Wellicht zijn er gasten die ervaring hebben wat aan te trekken.... Ik heb al wat gezocht, maar vind verschillende reacties... dus weet het even niet.  Huh
Tycho

Geen avatar

Berichten: 53
Antwoord #1 Februari 25, 2008, 05:52:31
edit2Rapporteer  
Ik ben net zaterdag teruggekomen uit El Gouna. Ik kan je sterk aanraden je steamer mee te nemen en je shorty thuis te laten, tenzij je echt een ijsbeer bent. Iedereen vaart met winterpak en sommigen zelfs met shorty eronder (al zijn dat wel watjes). De luchttemperatuur is dan wel 22-25 graden en het water ook 20 graden, maar met windkracht 6 is het echt wel frisjes. Wij vonden het in ieder geval een stuk kouder dan we aanvankelijk verwacht hadden. Neem ook een paar warme truien mee.
Marijn alias Vos

Berichten: 502
Antwoord #2 Februari 25, 2008, 05:55:41
edit2Rapporteer  
Lekker in je board shot zal je bedoelen.

Hij gaat midden mei!!

kijk hier maar naar de temp van de afgelopen jaren:http://www.windguru.com/nl/historie.php?id_georegion=2&id_zeme=818&search=&id_region=0&mis_spot=25164&id_typspot%5B1%5D=1&id_typspot%5B2%5D=2&id_typspot%5B3%5D=3&id_typspot%5B4%5D=4&id_typspot%5B5%5D=5&id_typspot%5B6%5D=6&id_typspot%5B7%5D=7&id_typspot%5B999%5D=999&mis_fav=0&id_spot=25164&odden=24&odmes=1&odrok=2003&doden=24&domes=2&dorok=2008&tj=c&wj=knots&step=3&pwindspd=1&psmer=1&ptmp=1&pmwindspd=1&odeslano=1&model=gfs

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3 Februari 25, 2008, 06:07:41
edit2Rapporteer  
Ik laat het je wel ff weten. Ik ga aankomende donderdag ri El Gouna en neem mijn shorty en gewoon pak mee. Hangt een beetje af of je veel in het water ligt. Ik denk dat shorty voldoende gaat zijn.  loser
Tycho

Geen avatar

Berichten: 53
Antwoord #4 Februari 25, 2008, 06:33:55
edit2Rapporteer  
In de eerste post staat maart ipv mei. Nou geloof ik niet echt dat het in de komende paar weken zoveel warmer gaat worden dat je je steamer niet nodig hebt. Maar goed, je mag je steamer thuislaten, maar afgelopen week was er niemand die alleen in boardshort aan het kiten was. Sommigen in shorty, maar dan alleen als het nauwelijks waaide.
Guus91

Berichten: 163
Antwoord #5 Februari 25, 2008, 14:13:52
edit2Rapporteer  
Ik kan je sterk aanraden je steamer mee te nemen en je shorty thuis te laten, tenzij je echt een ijsbeer bent. Iedereen vaart met winterpak en sommigen zelfs met shorty eronder (al zijn dat wel watjes).

Wat een mietjes daar in El Gouna dan zeg! schater Vorig jaar van eind februari tot begin maart in El Gouna gezeten, heb soms in me shorty gevaren en soms in me zwembroek, was alleen s'ochtends heel vroeg wat fris.
TableTopje

Berichten: 105
Antwoord #6 Februari 25, 2008, 15:45:52
edit2Rapporteer  
Ik ga inderdaad niet in mei, maar 11 maart die kant op... Heb zo'n  Mystic suit met 3/4 benen en lange mouwen... maar die is 2 of 3 mm. dik. Zou dat dan genoeg zijn?

@ Mini-Me: Laat maar even weten!(pm of zo..) En veel plezier daar!
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #7 Februari 25, 2008, 16:14:49
edit2Rapporteer  
Ik ben vorige week terug gekomen, heb volgens mij zo'n zelfde mystic. Was af en toe een beetje koud als het goed waaide. Ik heb mensen in een korte broek met blote bast zien varen, en mensen die een shorty onder een steamer aahadden.
Maat van me heeft in een steamer gevaren, en ik denk dat dat een betere keuze was. Maar ik weet niet hoeveel warmer het gaat worden begin maart.
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #8 Februari 25, 2008, 16:20:31
edit2Rapporteer  
Ik ben eind maart geweest en toen kon het net in je Shorty.
Denk begin maart dat een steamer lekkerder is.
Sherida

Berichten: 268
Antwoord #9 Februari 25, 2008, 17:45:56
edit2Rapporteer  
Wat een mietjes daar in El Gouna dan zeg! schater Vorig jaar van eind februari tot begin maart in El Gouna gezeten, heb soms in me shorty gevaren en soms in me zwembroek, was alleen s'ochtends heel vroeg wat fris.

Inderdaad, vorig jaar eind februari gewoon in m'n shorty.
Is het daar dan zoveel kouder geworden.. schater
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #10 Februari 25, 2008, 17:55:11
edit2Rapporteer  
tis net wat je wil he. Koud hebben en Bikkel zijn!
Of gewoon lekker warm hebben en mietje.

Doe mij dan maar een mietje Grin
kitesurfkoning

Berichten: 10
Antwoord #11 Februari 25, 2008, 18:10:44
edit2Rapporteer  
Ik vertrek 20 maart naar El Gouna voor 3 maanden !!!  Joepie

ik neem mn pak mee en als dat te warm is dan maar in mn zwembroek  Shocked

met 25 graden en wind ... .pffff koud laat je nakijken als je het dan koud vind !!!
of waren er veel beginners die veel in het water liggen ?

als je kan kiten dan ga je echt niet in je pak  ThumpsUp
job-

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #12 Februari 25, 2008, 18:54:53
edit2Rapporteer  
hahaha, kitesurfkoning
Je naam alleen al
En dan je eerste bericht, en dan zo'n bericht! ongelovelijk haha

Ik ga in juli, en dan zeggen ze shorty of shorts, maarja..
kitesurfkoning

Berichten: 10
Antwoord #13 Februari 25, 2008, 19:21:36
edit2Rapporteer  
Mn eerste bericht zegt niks 

Dit is mn andere account had nemelijk eerst bbal4life en die gaat weg andere @mail addres
dus  ThumpsUp

2 keer bedenken voordat je iets zegt
job-

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #14 Februari 25, 2008, 21:15:14
edit2Rapporteer  
mijn excuses majesteit
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #15 Februari 25, 2008, 21:19:26
edit2Rapporteer  
Jij komt ook niet echt lekker binnen met je eerste bericht Job.

Nu weer On Topic graag!
job-

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #16 Februari 25, 2008, 22:16:49
edit2Rapporteer  
naja..?!
Ik heb niet gezegd dat iemand niet lekker binnenkwam!
Ik vond kitesurfkoning wel grappig, dat gaf ik aan, dat is alles, hij hoeft zich niet meteen aangevallen te voelen. En daaronder zei ik dat ik in juli naar el gouna ga en dat ze voor dan aangeven een shorty of shorts. Maarja. Daar heeft hij niet heel erg veel aan waarschijnlijk.
En dan kom ik niet lekker binnen met mn eerste bericht? huh?!
Hiervoor had ik trouwens ook een ander account, namelijk 'jobvds'. Dat kan ik hier ook gaan vertellen net als kitesurfkoning maar dat doet er eigenlijk vrij weinig toe vond ik. Toch kon ik het niet laten hier nog op te reageren, ik zeg verder wel niks meer.
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #17 Februari 26, 2008, 00:32:02
edit2Rapporteer  
dat lijkt me een goed plan  schater
TableTopje

Berichten: 105
Antwoord #18 Februari 26, 2008, 01:10:15
edit2Rapporteer  
Gaat nu weer nergens over...  schater Maar goed kijk wel even of ik twee pakken meeneem... Ben niet zo'n koukleun dussss... wellicht gewoon een shorty...
Even wellicht off-toppic maar ik vlieg met Transavia en hier zijn hun bagevoorschriften... Altijd handig te weten dat kitesplullen in een tas kleiner dan 1.60m gewoon meenemen. Wel onder de 20 kg zien te blijven  loser .

Standaard:

http://www.transavia.com/hv/main/service?id=bagagerichtlijnen

en de uitzonderingen:

http://www.transavia.com/hv/main/service?id=bijzonderebagage
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #19 Februari 26, 2008, 02:23:18
edit2Rapporteer  
Wij vlogen ook met Transavia. ALle spullen in onze Lidle golftassen gepropt. Verteld de mevrouw van de incheck dat er voor golfspullen €15,- extra betaald moet worden. Raar verhaal, maar toen we haar vertelde dat er kitespullen inzaten was het verder geen probleem. Iets over het gewicht, maar zonder bij betalen mogen vliegen. Terug was helemaal geen probleem. Koffers werden op een band gesmeten, en gewicht leek niet terzake te doen.
naja

Berichten: 355
Antwoord #20 Februari 26, 2008, 02:55:31
edit2Rapporteer  
Sluit mij bij Job aan ,Is inderdaad wel lachen die naam.
Mn eerste bericht zegt niks 

Dit is mn andere account had nemelijk eerst bbal4life en die gaat weg andere @mail addres
dus  ThumpsUp

2 keer bedenken voordat je iets zegt
kitesurfkoning

Berichten: 10
Antwoord #21 Februari 26, 2008, 04:23:15
edit2Rapporteer  
Ik vond het ook een leuke naam idd  ThumpsUp

Maar goed

ik vlieg ook met transavia en die hebben als standaard bagage kite-wake surf spullen
dus je hoeft niet te betalen voor je kitespullen.

Kijk maar op transavia.nl
Kite-Loop-Keizer
Gast
Antwoord #22 Februari 26, 2008, 04:29:52
edit2Rapporteer  
Ik ben het geheel eens met de vorige spreker:

 loser een shorty  loser meer is niet nodig  ThumpsUp

Koning, Keizer, Admiraal, kiten doen we allemaal  schater
Tycho

Geen avatar

Berichten: 53
Antwoord #23 Februari 26, 2008, 05:03:27
edit2Rapporteer  
Transavia is voor kitespullen echt relaxed. Ik ben er mee naar Rhodos gevlogen en naar Egypte. Naar Rhodos hadden we met 4 personen in totaal 25 kilo overbagage en moesten we 4 kilo betalen. De terugreis was gratis.
Naar Egypte hadden we met 3 personen 8 kilo overbagage en hoefden we helemaal niets te betalen. Bij de terugreis hadden we eigenlijk nog veel meer overbagage (kite gekocht etc), maar in plaats van de tassen te gaan wegen, hielpen ze met dragen en het direct op de band leggen van onze bagage.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.