Sydney of Melbourne

GlennVegas
Gast
Maart 06, 2008, 23:28:26
edit2Rapporteer  
Oke medekiters! Ik weet dat er al vanalles in de zoekfunctie te vinden is... maar dit bevredigd mijn vragen niet  Roll Eyes

Volgend jaar ... ga ik voor een halfjaartje stagelopen in australie. Ik heb twee keuzes Sydney of Melbourne. Wat zou jij kiezen en waarom? (graag antwoord van mensen die er geweest zijn).

Als ik het goed begrijp valt er vrijwel niet te kiten als je in Sydney verblijft, in Melbourne is het goed te doen?

Alvast bedankt.

Gr. Glenn
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #1 Maart 07, 2008, 22:51:37
edit2Rapporteer  
Melbourne :respect:

Melbourne rocks, leuke stad, veel feesten, mooiere vrouwen dan in Sydney, relaxter publiek, meer seizoenen en je kan er tenminste kiten (st kilda) + je hebt er de formule 1 race en dan is het 1 grote happening Grin
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #2 Maart 08, 2008, 01:01:57
edit2Rapporteer  
Zelf niet in Melbourne geweest. Wel in Sydney, erg fijne stad ook. Er word wel gekite, in Botany bay, bij 't vliegveld. Ik had m'n spullen bij me, zijn niet de tas uit geweest.
Finne

Berichten: 34
Antwoord #3 Maart 12, 2008, 04:47:13
edit2Rapporteer  
Helaas geen kite experience in Sydney of Melbourne. Vorig jaar daar geweest in dec en jan. Toen weinig wind, dus golfsurfboard gekocht en daar mee aan de slag gegaan. Relatief vlakbij Melbourne ligt Torquay, stad/dorp van Ripcurl en andere grote surfmerken. Daar ben ik twee weken geweest. De dagen dat er wind was waren ze ook daar aan het kiten, echter geen kitesetje kunnen huren bij locale surfshop (moeilijk-verzekering). In Torquay super vlak gedeelte maar ook mega branding daar. Naar mijn gevoel kun je dus beter kiten in Melbourne en omgeving.

Kijk anders even op http://www.kitebeaches.com/map.html
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.