|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
welkom op kitehigh....foto's toevoegen is en blijft hier 'n drama!!! je moet tijdens het intoetsen van je bericht op ""bekijken""drukken!!! dan extra opties...... en dan de foto ( die niet groter mag zijn dan 75kb , ja ik weet het dat is heel klein) uploaden!!!
succes!!!
|
|
|
Hessel
|
Of: Je foto's uploaden naar bijvoorbeeld photobucket ( http://photobucket.com/), dan kun je precies kiezen hoe groot je je foto's wil hebben. Daarna kopiëer je simpelweg het URL-adres van je plaatje en dat voer je hierin. Dan selecteer je het adres en klik je op het knopje onder cursief schrift
|
|
|
Idefixe
|
Je kunt ook op de optie Antwoord rechtsonder het laatste bericht klikken. Je krijgt dan meteen het volledige antwoordscherm ( met alle opties) in beeld. Ook hier weer op Extra opties... klikken en je kunt een afbeelding toevoegen.
|
|
|
NickY!
|
heey klaas.
ik ben 95+ kilo maar wil tog de trax III gaan varen. nu las een maat van mij dat het board erg dun is , zou dit risico meenemen als ik erop zou gaan varen.
maak af en toe nog wel vrij harde landingen dusja.
greetz!
|
|
|
Gj
|
weet niet hoe jij erbij komt dat het board erg dun is hij is in het midden toch echt vrij dik. rail van 5 mm zou ik denk ik schatten heb hem gezien en mogen varen in TArifa.
|
|
|
piede
|
Goed bezig kloas, testem wel een keer...
|
|
|
|
Gwensio
|
Hij is 3mm in de tips staat in ksm tog wel aardig dun vergeleken met mijn pro-x 07!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Goed verslag Klaas Adema Klinkt heel goed, vooral het vroeg planeren. Hoe glijdt het boardje door in luwtes? Klinkt als een goede concurrent voor de Nobile 666. Hoop er binnenkort een te kunnen testen. De Nobile 666 is overigens 4mm in de tips, en dat vind ik al dun ogen. Maar na een heel seizoen hakken op dat board nog steeds heel, ook de rails en de tips. Maar 3mm klinkt echt als de overtreffende trap kwa dunheid
|
|
|
|
skyhigh as a
|
die zwarte liekt mie wel wat mot je maar eeum wat regele klaas
|
|
|
|
peter.
|
ik heb hem ook gevaren wat een godelijk board!!! zo vast op het water, maar als je hem popt dan gaat ie super los. en super pads.
in een woord TOP!
|
|
|
klaasadema
Geen avatar
|
@ NickY, je gewicht is geen enkel probleem voor het board. Het is precies zo als GJ zegt het board is in het midden zeker 5mm dik. De harde landingen die maak ik af en toe ook wel en daar is het board dan ook voor gemaakt. (feestyle)
Je zou kunnen overwegen om een wat grotere maat te nemen want het board kom in verschillende maten. Ik zou in ieder geval eerst een paar maten testen zodat je weet wat voor jou het beste is.
Voor de mensen die niet kunnen wachten en heel graag het board willen testen. Als het waait vaar ik bijna altijd op Workum, daar is het board dan ook te testen.
|
|
|
NickY!
|
ga voor de 139/41....
|
|
|
Tom Kite
|
Kan ik de 135/39 of 135/37 ook varen met een gewicht van net onder de 70 kg? Het board ziet er super uit, maar ben nogal bang voor de lengte, bijna 20 cm langer dan mijn huidige board
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Overigens las ik net dat die zwarte een limited edition is, gemaakt in Zwitserland met een zeer hoog prijskaartje. De gewone traxIII is volgens mij alleen wit.
Wie kan hier meer over vertellen?
|
|
|
Hessel
|
Witte is de normale versie van 699 euro
Zwarte zijn idd in Zwitserland gemaakt, zijn maar 350 van, allemaal genummerd dus je weet welke je hebt en kost maar liefst 899 euro. Dus: zwart ipv wit en een nummertje kost 200 euro. Vraag me dan nog af welk nummer het meest gewild, en dus het duurst zal zijn (nummer 007 is bijvoorbeeld een stuk vetter dan 261)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Behalve de kleur moet er toch wel meer verschil zijn tussen de boards? Je gaat toch €200,- extra neertellen voor een nummertje van een product wat eigenlijk een veredeld wegwerpartikel is? Ik zie ze over 10 jaar niet meer in redelijke staat in het kitesurfmuseum op scheveningen staan Op de site van F-one staat idd. alleen maar dat de zwarte gemaakt is in Zwitserland (en wat is daar goed aan? Zit er een uurwerk in?) en gelimiteerd is. Doe mij die witte dan maar, ook makkelijker terug te vinden in onze noordzee na een mislukte trick
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Weet iemand ook wanneer ze in shops liggen.. Ben gister effe langs vdb geweest maar die heb hem nog niet
|
|
|
Tom Kite
|
Ik heb gehoord dat hij over ongeveer 2 weken bij xwatersport.com binnen zou moeten komen
|
|
|