Stickers voor op je kiteboard

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Maart 18, 2008, 01:10:07
edit2Rapporteer  
Ik post dit omdat ik het toch effe zeker wil weten.

Ik heb een zwarte Shinn 2008, en daar wil ik fel of fluoriserende oranje stickers op plakken
om hem beter te zien in het water. Welke zouden jullie doen? Dit is de vorm van stripes.

Nu moeten deze stickers aangebracht worden met de feun, maakt dat uit voor het board
als ik dat voorzichtig doe?

Alvast bedankt voor de reacties.  ThumpsUp

Groet Marc.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Maart 18, 2008, 01:27:21
edit2Rapporteer  
een normale fohn wordt denk ik neit heet genoeg om schade te doen. die dingen worden gebakken onder behoorlijk wat aantal graden, dus kan geen kwaad.
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #2 Maart 18, 2008, 02:38:59
edit2Rapporteer  
Boardverkrachterrrrrrrrrr
 Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Zonde man!!

Maar ben toch benieuwd naar het eindresultaat, dus wel ff posten aub, Marc!
En gewoon met een veujn kan het wel. En trekt ie krom, heb je nog meer rocker, zie het als winst. :P:P

Mark


Mr.Klip

Berichten: 171
Antwoord #3 Maart 18, 2008, 04:16:56
edit2Rapporteer  
ik wil ook al een tijdje stickers op mn board van mysctic enzo waar zou ik die kunnen bestellen?... maak eiglijk niet uit welk merk als et maar vet is;)
maarten.v.a

Geen avatar

Berichten: 172
Antwoord #4 Maart 18, 2008, 20:07:05
edit2Rapporteer  
Probeer contact te zoeken met shops, importeurs... Gewoon een mailtje sturen ofzo...?
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #5 Maart 18, 2008, 21:58:44
edit2Rapporteer  
Inderdaad, heb vorig jaar watl merken gemaild: Naish,, north protest, mystic, maui magic, en heb van elk merk stickers gekregen.
Hessel

Berichten: 575
Antwoord #6 Maart 18, 2008, 22:54:15
edit2Rapporteer  
Was ook van plan mijn board wat te customizen

Maar waar vind je t mail adres van Naish? Als je dat namelijk via de Naish site kom je denk ik uit op het internationale (oftewel; amerikaanse) mail adres uit. Net zoals bij veel andere merken. Iemand tips?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #7 Maart 19, 2008, 01:04:57
edit2Rapporteer  
Ik ga hem zo plakken dat het er nog wel uit ziet, maar ik moet het gewoon doen.
Ik zie hem bijna niet in het water dus, en dan is het wel een beetje zonde dat ik hem
misschien kwijt zou raken.

Maar allemaal bedankt voor de reacties.  ThumpsUp
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #8 Maart 19, 2008, 01:12:45
edit2Rapporteer  
Was ook van plan mijn board wat te customizen

Maar waar vind je t mail adres van Naish? Als je dat namelijk via de Naish site kom je denk ik uit op het internationale (oftewel; amerikaanse) mail adres uit. Net zoals bij veel andere merken. Iemand tips?

pb'tje
Hessel

Berichten: 575
Antwoord #9 Maart 19, 2008, 05:08:56
edit2Rapporteer  
Bedankt Lex, zal ze even een mailte sturen  ThumpsUp
youne nl

Berichten: 233
Antwoord #10 Maart 19, 2008, 16:24:54
edit2Rapporteer  
heb je dat adresje ook voor mij ???
alvast bedankt

Was ook van plan mijn board wat te customizen

Maar waar vind je t mail adres van Naish? Als je dat namelijk via de Naish site kom je denk ik uit op het internationale (oftewel; amerikaanse) mail adres uit. Net zoals bij veel andere merken. Iemand tips?

pb'tje
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.