xxedguyxx
|
Heeyz,
Ik vaar ook met 3E - spitfire, en ik vind dat boardje wel fijn varen. Goede flex, en uiteraard handige 3D footpads en verstelbare straps.. ideaal. Oja daarnaast zijn de boardjes voorzien van diverse technieken net zoals andere boards,, niks mis mee dus...
|
|
|
Geronimo79
|
heheh.. dan zou ik voor de nieuwe series gaan.. heb je nog mooiere designs!!...
verder kan ik je niet helpen heb ze niet gevaren. heb zelf een heel fijn boardje van Cardboards. maar daar zijn dr nog maar 2 van in Nederland gok ik..
|
|
|
Lex
|
De maat is in ieder geval prima!
|
|
|
Nature
|
heheh.. dan zou ik voor de nieuwe series gaan.. heb je nog mooiere designs!!...
verder kan ik je niet helpen heb ze niet gevaren. heb zelf een heel fijn boardje van Cardboards. maar daar zijn dr nog maar 2 van in Nederland gok ik..
is de nieuwe serie veni vid vici:) maten 130 x 38 135 x 40 140x42 en er komt er nog eentje good bad ugly 133x40 130x38.5 127,5x36,6
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ken de boards niet maar gezien je 90 kg en het feit dat je vaak op Horst vaart zou ik voor een groter board kiezen. Heb je namelijk nodig om door die windgaten van Horst te kunnen door planeren. Dan heb je meer aan een board dat iets breeder is. Bijv 41/42 cm. Je kunt namelijk met je 14m2 wel wat low-end gebruiken en je 10m2 Bul heeft genoeg de-power om een iets groter board te varen.
|
|
|
Spoon
|
ik weet niet wat de prijzen van zo'n 3e board zijn maar ik vind de looks een beetje..." goedkoop".
ik zou ze daarom ook niet kopen , Ik weet dat looks niet alles is maar als je daar 300 eu voor neer moet leggen dan koop ik liever een tweedehands met mooi look sen een vaareigenschappen (thorn 2007, jaime pro 05, 06, 07, nobile..enz) dan deze. het is misschien wat kort door de bocht maar dat zij mijn 2 centen..
succes..
|
|
|
Nature
|
ik weet niet wat de prijzen van zo'n 3e board zijn maar ik vind de looks een beetje..." goedkoop".
ik zou ze daarom ook niet kopen , Ik weet dat looks niet alles is maar als je daar 300 eu voor neer moet leggen dan koop ik liever een tweedehands met mooi look sen een vaareigenschappen (thorn 2007, jaime pro 05, 06, 07, nobile..enz) dan deze. het is misschien wat kort door de bocht maar dat zij mijn 2 centen..
succes..
Spoon dat kan helemaal niet want de eerste lading komt deze week pas binnen. maar goed misschien heb je gelijk iedereen zijn mening.
|
|
|
Spoon
|
de 07 modellen zijn er al een tijdje..
maar ik doelde op de graphics...
|
|
|
Nature
|
de 07 modellen zijn er al een tijdje..
maar ik doelde op de graphics...
Snap t kom een keer testen als je wil
|
|
|
Spoon
|
waar zijn ze testbaar? is misschien ook wel leuk voor de topic starter
|
|
|
Nature
|
waar zijn ze testbaar? is misschien ook wel leuk voor de topic starter
Heb hem al verzocht contact op te nemen met de persoon die dat regelt idd prive bericht leek mij wel zo netjes. ik woon zelf in midden nederland zeg maar Almere -> Amsterdam. maar zitten ook een aantal heren in het noorden van het land die ook een board (spoedig meer) tot hun beschikking hebben om te testen. weet niet of je wel eens op ijmuiden komt
|
|
|
Geronimo79
|
Spoon geloof me de aankomende designs zijn nog mooier.. mag ook wel ik heb een deel daarvan gemaakt. en denk niet dat die er goedkoop uit zien.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
He Knorrie.... Heb je wat aan deze info of heb je de hoop opgegeven
|
|
|
|
|
|
Knorrie
|
Hoi,
Heb zeker wat aan jullie advies. Ben nog een beetje aan het kijken wt het wordt maar die andere merken nobile, brunotti enz zijn wel een beetje aan de prijzige kant hoor vergleken met boardjes van 3e. ga eerst mijn andere board (rrd) verkopen en dan een nieuwe aanschaffen waarschijnlijk bij 3e kiteboarding. Bedank voor jullie info.
|
|
|
Nature
|
testdagje?
Dat zowiezo binnenkort
|
|
|