R@bert
|
Was je weer lekker bezig, Mark?
|
|
|
emieck
|
ja ik vond dat ie behoorlijke nette loops trok!
|
|
|
|
emieck
|
ja is idd een goeie matjas!
|
|
|
Molliebollie
|
ja ik vond dat ie behoorlijke nette loops trok!
Mark vaarde vanmorgen met een 9m Waroo. Volgens mij was het de vriendin van Eltjo die in het water foto's aan het maken was. Eltjo is volgens mij Bossy op Kitehigh (kan me vergissen). Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's.
|
|
|
emieck
|
ja 9m2 kan ook..was iig een warroo:P oke dan stuur ik hem wel een pm'tje
met wat vaarde jij dan?
|
|
|
Molliebollie
|
ja 9m2 kan ook..was iig een warroo:P oke dan stuur ik hem wel een pm'tje
met wat vaarde jij dan?
13m2 rood/zwarte Tribal 2006 en heel even een witte Rhino 9m uit 2006 en ook mn Nobile 666 (board) uit 2006. Jij dan?
|
|
|
emieck
|
met de tribal II 11m2, ik was beetje bezig met loopen..ik heb nog ff met je gepraat..
|
|
|
PeterKite
|
de fotografe op schel was wendywaadbroek. foto's moeten nog wat bewerkt worden. beetje vrolijker kijken mannen. komen vanzelf wel online als het meezit. ik denk dat het nog wel even kan duren want ze ruikt momenteel naar vis gr. Peter
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Emieck, vaarde jij die tribal??
|
|
|
Bossy
|
Wendy ligt nu voor jaffa op de bank. (ze is erg vermoeid van die mooie fotos schieten) ennuh haar ongelukje doet haar ook niet goed. Als ze dan ook nog es een dikke snoek eruit trekt mag ze wat mij betreft wel effe rusten Het komt wel goed hoor gasten
|
|
|
emieck
|
@ tommy: ja ik was met de tribal II ja
@bossy: wat voor ongelukje dan? dat heb ik niet meegekregen..
|
|
|
emieck
|
je trok echt nette loops tommy, stuk hoger dan die van mij, jij gaat eerst echt omhoog als een sprong en trekt ze dan, dat moet ik binnekort ook nog maar eens gaan proberen..maarja vaar pas sinds april vorig jaar op sticked..denk dat jij wel langer ervaring hebt..
|
|
|
|
|
|
WendyH
|
Mannen allemaal even geduld, ben druk bezig met foto's uitzoeken, heb er bijna 200 gemaakt een wat beter dan de ander vandaar... Heb helaas maar weinig echte actie foto's maar ze komen er aan weet iemand misschien een site waar ik ze allemaal op kan plaatsen, want dat gaat hier denk ik niet lukken. Totaal is het 400 mb Dus mannen, ik ga mijn best doen vandaag, maar moet eerst nog aan de arbeid, dus met een beetje geluk staan ze er vanavond op
|
|
|
robin..
|
mijnalbum.nl gaat redelijk snel
vooral met veel foto's want je kan ze gewoon in 1 map doen en dan selecteren
|
|
|
emieck
|
wat dacht je van picasa van google? maar mischien is die mijnalbum ook wel goed, ken ik niet..
@ tommy: ja ik moet t binnekort ook maar eens proberen om ze gewoon iets hoger te gaan maken..gister trouwens wel voor het eerst ook backloop kiteloop geprobeerd..lande m bijna in 1 keer:D
|
|
|
|
emieck
|
huh een backloop kiteloop is toch een backroll kiteloop? of vergis ik me nu? later op de dag kwam nog een groene warroo, die sticked wel die 360 kiteloop, maar hij draaide m soms ook wel perongeluk door dus dat zal idd wel lastig zijn ja!
haha ja t begin is er;) nog ff dooroefenen en dan hoop ik m toch volgende sesie wel te pakken..kom je trouwens ook naar sticked of niet?
ik vond het trouwens wel lekker windje om beetje nieuwe shit te oefenen in de ochtend!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Een backloop is een loop in de tegenovergestelde richting als je vaarrichting. En een kiteloop is een loop die je in je vaarrichting laat draaien. Althans, dit hebben ze mij geleerd. Vind sticked net ff te ver rijden, ik ga wel ff kijken op de test van van den Berg... Windje was absoluut lekker, de hele dag eigenlijk wel. Vooral overpowerd met de 13 whahahaha. Kicken vind ik dat!!
|
|
|
R@bert
|
Een backloop is een loop in de tegenovergestelde richting als je vaarrichting. En een kiteloop is een loop die je in je vaarrichting laat draaien. Althans, dit hebben ze mij geleerd. Vind sticked net ff te ver rijden, ik ga wel ff kijken op de test van van den Berg... Windje was absoluut lekker, de hele dag eigenlijk wel. Vooral overpowerd met de 13 whahahaha. Kicken vind ik dat!! Dude...een kiteloop is in tegengestelde richting, een downloop is met de vaarrichting mee(je kite dan!)...een backloop/roll spring je zelf tegen de richting in, forwardroll/loop tegenovergestelde...of heb ik t ook fout?
|
|
|
DaanD
|
Een backloop is een loop in de tegenovergestelde richting als je vaarrichting. En een kiteloop is een loop die je in je vaarrichting laat draaien. Althans, dit hebben ze mij geleerd. Vind sticked net ff te ver rijden, ik ga wel ff kijken op de test van van den Berg... Windje was absoluut lekker, de hele dag eigenlijk wel. Vooral overpowerd met de 13 whahahaha. Kicken vind ik dat!! Dude...een kiteloop is in tegengestelde richting, een downloop is met de vaarrichting mee(je kite dan!)...een backloop/roll spring je zelf tegen de richting in, forwardroll/loop tegenovergestelde...of heb ik t ook fout? Backroll = achterwaartse rotatie (uit pop) Backloop = achterwaartse rotatie (met kite terugsturen) OF backward 360 Frontroll = voorwaartse rotatie (uit pop) Frontloop = voorwaartse rotatie (met kite terugsturen) OF forward 360 Downloop = je kite met de vaarrichting mee (tegen de klok in) Kiteloop = je kite tegen de vaarrichting in (met de klok mee) Zo zo zijn er weer combinaties te maken, uitgehaakt krijg je dan weer andere benamingen als S-Bend of F-16.
|
|
|