Beide SLE kites voor beginnend en intermediate kiters.
kan het nog dommer???
boxer 2006 is 'n 5lijns K U T kite die eigenlijk niets echt lekker kan en is dus maar beginners kite gedoopt!!!
ik zelf ben geen cabrinta man... maar daar hoor je ook wisselende berichten over...voor al bardruk schijnt aan de hoge kant te zijn ( correct me if i'm wrong )
iets wat je niet moet doen is nu al 'n keuze willen maken welke kite je strax wil!
geloof me tegen de tijd dat jij je lesjes gehad heb zijn er nog kites zat voor niet al te veel geld....
dan kun je je af gaan vragen:
wil ik nieuw -jehebt garantie MAAR je betaald de hoofd prijs en dat ben je als beginner in mijn ogen niet waard!
wil ik nieuw/overjarig - je hebt garantie en het kost gewoon de helft van vorig jaar(reken op 600euro compleet ongeveer) deze heeft duidelijk mijn voorkeur!!!
al kun je natuurlijk niet verw88 dat ze alle modellen en maten nog hebben!
wil ik redelijk nieuwe 2e hads - je betaald ongeveer het zelfde als nieuw/overjarig alleen is het aanbod groter , is de prijs laag dan is de kans groot dat i schade heeft of compleet uitgeleest is!moet je 'n btje mazel mee hebben!!!
of koop je 2/3/4 jaar oud spul - kost weinig is ook weinig maar ja... je zal als beginnen waarschijnlijk nog wel wat foutjes maken en dan kun je wel zeggen van , tja maar als i nou naar 10/15/20 x kapot is...tja...dan heb je of peg...of je hebt zulke klappers gemaakt dat 'n nieuwe kite op dat moment ook behoorlijk toegetakeld zou zijn!!!
dus ga lekker lessen en dan orienteren...ik weet het ... het is moeilijk maar dus het rustig aan...les eens met bow en eens met C (als ze daar nog les mee geven bij de ""school"" waar jij gaat)
en koop of overjarig nieuw of gewoon 2/3jaar ouwe meuk voor weinig!!!
en o ja GEEN BOXER 2006!!!