Micky
|
als het aan jou ligt wel ja, schuinsmarcheerder... Nou heb ik het weer gedaan.... :'( moet niet gekker worden....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ga me niet vertellen dat je van je geloof gelazerd bent Mick...
|
|
|
Micky
|
Ga me niet vertellen dat je van je geloof gelazerd bent Mick...
Dat ik geloof in sterren....
|
|
|
|
Micky
|
Moet ik nou weer gaan beginnen over dat uitgeluberde dingetje van jou dat eruit ziet als een leeggelopen boterhamzakje waar een klef boterhammetje met pindakaas in heeft gezeten..... Nee toch, daar gaan we niet aan beginnen!
|
|
|
sjorsmaster
|
ze hebben de leeftijdsgrens naar 16 of 18 jaar gezet dus ik kan het wel schudden met mijn 14jaar.... GRRRRRRR
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dat zou je niet aan je/de grote klok hangen Mick...
|
|
|
Micky
|
ze hebben de leeftijdsgrens naar 16 of 18 jaar gezet dus ik kan het wel schudden met mijn 14jaar.... GRRRRRRR
Die zit ook op KH....
|
|
|
Micky
|
Dat zou je niet aan je/de grote klok hangen Mick...
Doe ik toch ook niet tutje...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dus KKKKSSSSSSSSSSSSSTTT Maar eeeh, fake moustache doet wonderen hoor!!!
|
|
|
Micky
|
Dus KKKKSSSSSSSSSSSSSTTT Maar eeeh, fake moustache doet wonderen hoor!!! Wat ben je toch ook een ongelovelijke smeerpijp.... Een beetje snorretjes plakken om 14 jarigen in hun sterretje te schieten.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Je belaagt me hier al steeds... Nou ga je ook nog sms-en??? Volgende stap "ding-dong"??? (Graag!!!!) hahahahaha
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik lig al ingevet op me leren bankje!!!
|
|
|
Micky
|
Alleen de gedachte al..... Gaat echt tijd worden voor een chatroom hier op KH....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik heb het al meerdere malen geopperd... Maar tevergeefs. En een adressen boekje waar je je KONTakten in op kunt slaan.
|
|
|
|
Vinni
|
WhAhahahaha, lig helemaal krom hier (niet op jullie manier lezen). Dit kunnen alleen mark en micky
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Morres krijgt natuurlijk een bunny-suit aan. Lekker makkelijk doelwit!!
|
|
|
|
Micky
|
Is dit wat....
|
|
|
|
|