Gast, das echt gelul van de bovenste plank, caution heeft de lekkerste bar die ik in handen heb gehad (en dat zijn aardig wat) lekkere grip, en die meegevormde hoeken zijn super relaxt. Verder gaan ze erg lang mee mits je ze jusit gebruikt. Wat ik erg relax vond is de 'slang' om de depowercord en 5th heen.
Ik heb dezelfde bar bij mijn answers. Het klopt dat ze zo worden geleverd. Maar het onderste stukje van de safety lijn zit niet meer in die tube. de tube is daar net te kort voor, waardoor het hele zaakje achter die tube blijft hangen. Ik heb daarom die safetylijn niet meer door het onderste deel van de swivel. Als je je safety losgooit werkt ie wel prima trouwens, want dan hoeft je lijn niet door de swivel te schuiven.
Tsja, ik spreek ook uit ervaring. Vlieg al een paar jaar Caution. Heb er geen problemen mee gehad (Het enige probleem dat ik heb gehad is met de kites, maar dat is supernetjes opgelost door Caution). Lijnen lijken me ook absoluut niet zwak. Nooit eentje gebroken en voelen erg solid aan. Maar het kan altijd beter natuurlijk. En voor 2008 heeft Caution ook echt verbeteringen aangebracht aan de bar. OS handles aan beide kanten van de bar, betere QR waar de safety lijn soepel doorheen loopt, gekleurde lijnen, floaters, geen tube meer om de safety lijn en een HP leash standaard bij elke bar geleverd.
Dit is de 2008 bar die bij de Mayhem wordt geleverd: