warro 1 pomp system ??

kiteandre

Geen avatar

April 18, 2008, 17:49:15
edit2Rapporteer  
kan je op een warroo ook een 1 pump system krijgen of op laten maken ?

zo ja waar kan ik dat kopen of er op laten zetten

groeten andre
Mark-Fizzer

Antwoord #1 April 18, 2008, 18:11:11
edit2Rapporteer  
Mag ik vragen waarom?

Voor die 2 minuten "eerder op het water"?

kitaholic

Antwoord #2 April 18, 2008, 18:24:11
edit2Rapporteer  
Waroo heeft geen 1-pump, ze hebben voor 2008 wel met het idee gespeeld maar is er uiteindelijk niet van gekomen. Je kan het er wel op laten zetten maar dan heb je ook een hele nieuwe bladderset nodig denk ik, best prijzig.

Daarnaast heb ik tot nu toe slechte ervaringen met hun 1-pump systeem, bij de bularoo waren de ventielen te soft waardoor de kite langzaam lek werd (inmiddels opgelost in meer recente kites) en bij de nemesis heb ik veel meer tijd verspeeld met LE-strut koppelingen repareren dan ik tijd gewonnen heb met 2 minuten sneller op het water zijn. Denk dat de combi hoge druk vanwege de dunne LE en 1-pump niet helemaal top is. Beetje offtopic dit maar ik raad iedereen aan om de nemi zonder EZ pump te kopen. Voor de rest beste kite on the planet  Smiley
Antwoord #3 April 19, 2008, 00:15:10
edit2Rapporteer  
ik laat altijd de struts vol dus ik heb half-pump  Grin
Gerard
Gast
Antwoord #4 April 19, 2008, 01:12:23
edit2Rapporteer  
Mag ik vragen waarom?

@T-N: je weet je avatars goed te kiezen, ze vallen makkelijk op.  ThumpsUp
Ik zou wel de voorkeur geven aan een one-pump systeem voor mijn Waroo's. Scheelt volgens mij een hoop gehannes in de wind.  Tongue
Geen

Antwoord #5 April 19, 2008, 02:15:33
edit2Rapporteer  
Mag ik vragen waarom?

@T-N: je weet je avatars goed te kiezen, ze vallen makkelijk op.  ThumpsUp
Ik zou wel de voorkeur geven aan een one-pump systeem voor mijn Waroo's. Scheelt volgens mij een hoop gehannes in de wind.  Tongue

Heey, het is nog niet eens 2 minuten, mn broer heeft een bularoo 10, ik een waroo 11.
ik ben hooguit een minuutje later klaar, alleen maar klote die one pump als je hard crasht is de druk in je LE hoger, dus blaast iej meer lucht in je struts, met gevolg harde struts en zachte LE,
bij slingshot kan je ze teminste dichtknijpen met die plastic dingetjes

diederik

Antwoord #6 April 19, 2008, 16:31:56
edit2Rapporteer  
lang leve het old-fashioned systeempie!
kitewouter

Antwoord #7 April 19, 2008, 23:25:59
edit2Rapporteer  
lang leven slingshot!
Stanley

Antwoord #8 April 20, 2008, 01:54:32
edit2Rapporteer  

Heey, het is nog niet eens 2 minuten, mn broer heeft een bularoo 10, ik een waroo 11.
ik ben hooguit een minuutje later klaar, alleen maar klote die one pump als je hard crasht is de druk in je LE hoger, dus blaast iej meer lucht in je struts, met gevolg harde struts en zachte LE,
bij slingshot kan je ze teminste dichtknijpen met die plastic dingetjes

Of je de druk wordt zo groot in de LE dat die tube buitenom er vanaf springt met als gevolg helemaal geen druk meer en een slok water in je LE. Of nog lulliger springt vanzich zelf los is mij verleden jaar 2 keer overkomen. Heeft geen flikker met met merk te maken

Gewoon je kite niet knetter hard crashen heb je nergens last.
Mark-Fizzer

Antwoord #9 April 21, 2008, 02:07:45
edit2Rapporteer  
Hey Andre,

zou leuk zijn als je dan ook ff reageert...

Tongue

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.