|
-Mark-
|
perfect hoor ik zit er ook vanaf 13 mei dus geod idee
|
|
|
|
diesel oo7
|
ik zit er vanaf de 13e mei dus dat lijkt me een zeer goed idee misschien koppelen aan een wedstrijdje met als prijzen kitehigh goodies laat maar weten
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ben er het weekje ervoor miss mensen in die week??? leuk idee Ik ben er van 1 tot 8 mei en ben waarschijnlijk bij de 3 kitezone te vinden ....
|
|
|
dk23
|
wij ook vanaf de 13e......ik zeg met z'n alle daten ter hoogte van het derde kitestation
|
|
|
-Mark-
|
@diesel oo7 jij vliegt tog ook dinsdag middag ?
@ dk23 wanneer vlieg jij ?
|
|
|
diesel oo7
|
@ mark ik vlieg ook dinsdag middag je zult me wel zien met mijn splinternieuwe f-one travelbag het begint gelukkig op te korten. kan niet meer wachten ik denk dat wij ook aan het 3e kitestation zitten
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Ik zit vanaf morgen in Hurghada als het goed gaat kom ik wel een dagje naar 3e Kitestation.
|
|
|
Youri Blokdijk
|
Eric en ik zijn er vanaf 8 mei tot 17 mei
|
|
|
R@bert
|
Ik zit er ook va 8mei !!
|
|
|
Youri Blokdijk
|
Ik zit er ook va 8mei !!
zullen we wel in hetzelfde toestel zitten
|
|
|
R.B.
|
Ik zit er van 9 tot 16 mei. Bij welk strandje gaan jullie varen?
|
|
|
R@bert
|
Ik zit er ook va 8mei !!
zullen we wel in hetzelfde toestel zitten dat zou goed kunnen....met wie vliegen julie?
|
|
|
R@bert
|
Ik zit er van 9 tot 16 mei. Bij welk strandje gaan jullie varen?
Red Sea of t derde station als ik t zo lees, ben er elf nog nooit geweest....jij RB? Neem mn foto camera weer mee, dude! (tijd voor een nieuwe avatar, haha) Waarom spreken we niet de 10de af om 12uur bij de ´Red Sea Zone´? Geldt voor alle KH-ers die er dan zijn...!! Is dat een idee of....
|
|
|
Youri Blokdijk
|
Ik zit er ook va 8mei !!
zullen we wel in hetzelfde toestel zitten dat zou goed kunnen....met wie vliegen julie? Wij vliegen met Transavia, de 10e rond 12en klinkt goed trouwens!
|
|
|
Youri Blokdijk
|
ik heb trouwens een canon Full HD film camera mee voor de mensen met een flat screen onder ons en een canon eos 350
|
|
|
R@bert
|
top....ik heb een 400D met 300mm lens..ff schieten daar
|
|
|
prokiter
|
Heyy Mensuu, Ik ga ook, Deel een kamer met @ R.B Heb Eos 400D met canon 100-400 L IS en een sigma 24-70 2.8. Maar neem dit keer geen camera mee...scheeld gewicht en zeulen...en mischien word ik dan eens op de foto of film gezet.... Neem trouwens een nieuwe Pro Kiter boardje mee...ben er nu mee bezig, heb hem net afgewerkt...word waarschijnlek morgen op zelfbouw geplaatst voor de geintereseerde.... Hoop dat er veeel wind staat..... See you There... Greetings...Pro KIter....
|
|
|
TtHoM@s
|
Heb Eos 400D met canon 100-400 L IS en een sigma 24-70 2.8. Maar neem dit keer geen camera mee...scheeld gewicht en zeulen...en mischien word ik dan eens op de foto of film gezet.... bale jonges heb een paar erg mooie platen op me computter staan die gemaakt zijn door pro-kiter veel plezier daar! k wil ook weer terug
|
|
|
R@bert
|
Heyy Mensuu, Ik ga ook, Deel een kamer met @ R.B Heb Eos 400D met canon 100-400 L IS en een sigma 24-70 2.8. Maar neem dit keer geen camera mee...scheeld gewicht en zeulen...en mischien word ik dan eens op de foto of film gezet.... Dude....neem mee !! Maak ik foto´s van jou, jij van mij Moeten hier toch wat mooie pica´s posten
|
|
|
Chop S(t)ick
|
ik heb trouwens een canon Full HD film camera mee voor de mensen met een flat screen onder ons en een canon eos 350
Dan neem ik jou mee .....
|
|
|
R.B.
|
@ robert, dit wordt mijn allereerste kite vakantie (kite pas 1 3/4 jaar) en heb er nu al zo veel zin in . Maar het word inderdaad weer is tijd voor een nieuwe avatar haha. En als je het aandurft en mij uitleg geeft hoe je camara werkt maak ik wel een paar mooie shotjes van jou hoor. Nu maar hopen dat het een beetje gaat waaien. Maar met wie ga jij allemaal? Ik zit zelf al elke dag te kijken wat de wind doet ( www.kiteboarding-club.de) afgelopen 4 dagen was er wind. De week ervoor was het niks. Ook heb ik gezien dat mei tussen de 20 en 24 winddagen van minimaal 4 a 5 bft moet hebben dus moeten we toch wel een paar dagen wind krijgen he.
|
|
|
R@bert
|
Yo RB...kite ook pas 1,5 jaar. Ben ondertussen wel al naar Aruba en Kaapstad geweest, maar t wordt nu wel weer tijd om in mn short te varen !!
er zit een vol-automatische stand op mn camera, dus van mij mag je...
|
|
|