Bij deze, ik doe het. Op jullie risico.
xx heb nog wel overlegd met mijn vriendin; ze heeft haar bedenkingen
Ik kwam wat laat op dit item. Want ik moest de milieutaliban nog bijwerken. Wat een werk zeg. Zou spontaan van groen naar rood gaan, heb bijna geen tijd meer om mijn afval te scheiden
.
xx item behoef ik niet meer aan te vullen, scheelt tijd.
Vertel mij maar het ritueel van inwijding.
Moet ik nu verhuizen naar een klooster, om mijn geest vrij te maken voor jullie, en mij zo maximaal te kunnen toewijden aan mijn bestemming van toekomst?
Moet ik nu met accountant praten, omdat ik nu in de 3de schijf kom, belastingtechnisch?
Heb ik nu geen tijd meer om mijn illegaal gekweekte poedeltjes te barbecuen?
Mag ik i.p.v. een 13de maand, een verzoek doen om een kitechick? (is aftrekbaar).
xx Mijn vriendin wil dat de chick bie is.
Krijg ik een bodyguard? Wel 1 die van mij kitechick afblijft. Dus dat kogelvrije kevlar-vest doortrekken over zijn kruis, met slot, en ik heb de sleutel.
xx Mijn vriendin wil ook een duplicaatsleutel.
Zal dit mijn verdere carriere storen?
Moet ik hier nog iets achter zoeken Morres, ik wist allang dat je aardig vondt, maar zo erg?
xx Ik heb het al gelezen; het houd me van het forum. Denk erom, een column is een stuk saaier dan dit, en geen respons ook nog.
Moet ik mijn sterilisatie teniet doen, om zo ook opvolging op termijn te bewerkstelligen.
xx (typfoutje hersteld).
Krijg ik nu weer, net zoals iedereen, de normale hoeveelheid smiley`s weer tot mijn beschikking? Mij afgenomen na mijn misbruik daarvan. Ik wil een Morres smiley, moet je niets ergs van denken, Morres, is slechts symbolisch.
Zo 1 met een doodshoofd. Niet doordenken nu!
Hebben jullie ook een euthansie-pil. Zonder pijn graag, en wel direct werkend deze keer. De vorige die jullie via de mail stuurden, werkte te langzaaam, bovendien wist ik er niets van, dacht dat het een snoepje was. Wel hoofdpijn later, is ook nooit meer goed gekomen.
xx Nog een geluk dat het een virtueel pilletje was, anders had iik nu niet meer getypt.
xx Laat dat inkomen van 100.000 euro belastingvrij maar zitten. Ik doe het, als Kitehigh openbaar doneert naar een door hen gekozen groen doel (geen groene kite dus). Ik check, of dit ook echt gebeurt, en a.h. einde van dit jaar voor het eerst.
Dit is geen grapje.