leeany
|
Meneer (homo) Controleur van de gemeente Dronten kwam ons even melden dat het verboden is om hier te kiten(joh). ja als je dat dan weet, waarom ga je er dan toch heen? denk dat je blij kan zijn dat hij zijn "machtiging" niet heeft gebruikt.
|
|
|
Kevin
|
Weten dat je er niet mag varen en toch doen en dan nog zeuren ook niet echt slim he
|
|
|
mcjosti
Geen avatar
|
@ Leeany: Klopt. Maar je weet hoe dat gaat, 2 uurtjes de tijd en met oost zoek je de dichstbijzijnde spot.
@ crazy Kevin: je trekt nogal snel conclusies....... het was ook meer bedoeld als waarschuwing
|
|
|
@LaurenS
|
Biedankt, .Dit zal onze sport weer een stuk populairder maken bij het burgervolk. .En vanwaar is de controleur ,gay
|
|
|
|
mcjosti
Geen avatar
|
he Mcjosti, dat was vervelend. maar toch bedankt voor de waarschuwing.
tjo
|
|
|
Idefixe
|
als je gaat kiten op een verboden locatie neem je dus zelf een risico. Als je dan gesnaaid wordt en de betreffende ambtenaar stuurt je zonder bon weg, heb je gewoon mazzel. Ga je dan vervolgens op het internet diezelfde ambtenaar ( die jou dus eigenlijk gematst heeft) uitmaken voor "Meneer (homo)controleur" dan is het voor kitesurfend Nl te hopen dat de betreffende ambtenaar jouw berichtje niet leest. Domme actie maar nog dommer topic............
|
|
|
mcjosti
Geen avatar
|
oke duidelijk stop maaar met reacties jullie vallen in herhaling is dit ineens het moraalridder forum geworden???
|
|
|
|
@LaurenS
|
Dom gelul jos ,kappuh slotje plz
|
|
|
mcjosti
Geen avatar
|
Ik dank jullie allen voor deze zeer opbeurende reacties. Ik ben zelf ook niet helemaal aardig geweest over deze meneer. maar mag toch van medekiters een andere reactie verwachten. Jullie snappen net zo goed als ik dat dat het frustreerend werkt als je kitegebied zienderogen kleiner gemaakt word.
|
|
|
@LaurenS
|
Ja lieverd,maar door deze agresieve benadering zal het kitegebied alleen maar kleiner worden.
|
|
|
mcjosti
Geen avatar
|
Welke agressieve benadering bedoel je dan???? lees het bericht nog eens dan en laat homo weg. zijn het die 4 letters waar je over valt???
|
|
|
|
Stanley
|
Jammer van je sessie.
Ben alleen wel benieuwd op welke gronden zij gemachtigd zouden zijn om je kitespullen in beslag te nemen.
Een politie agent is ook niet gemachtigd om zomaar je auto in beslag te nemen. Dat kan volgens mij alleen na een bevestiging door de (hulp)officier van jusitie.
De heer controleur is toch geen bijzonder bezoldig opsporringsambtenaar?
@MINI-ME laat jij je licht hier eens over schijnen
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ja, ik val wel over die 4 letters, want als je deze vier letters gebruikt om iemand (die gewoon zijn werk doet) voor rotte vis uit te maken, je duidelijk laat zien dat je zelf thuis hoort in de huftercultuur of gewoonweg geen opvoeding hebt genoten.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik heb je al geholpen,... heb het voor je weg gehaald
Heel verstandig
|
|
|
Stanley
|
Komop zeg, nog nooit lopen kankeren op een vertegenwoordiger van het NL recht.
Kan de fustratie meer dan begrijpen. Lees naar de locatie waar men is weggestuurd waterski baan. Daar vaart men van de zomer met vette achtcylinders die over het gehele veluwemeer te horen zijn. En dan zijn wij als kiters degene welke de vogeltjes verschrikken.
Ja dan zijn een paar misschien niet zo nette termen snel gemaakt. Maar zoals eerder vermeld sinds wanneer zijn wij hier zo lichtgeraakt.
Mag aannemen dat MC geen homofoob is en mocht dat wel zo zijn get over it
|
|
|
mcjosti
Geen avatar
|
ja, ik val wel over die 4 letters, want als je deze vier letters gebruikt om iemand (die gewoon zijn werk doet) voor rotte vis uit te maken, je duidelijk laat zien dat je zelf thuis hoort in de huftercultuur of gewoonweg geen opvoeding hebt genoten. Ik heb eerder al aangegeven dat dit niet heel netjes was. Als jij dit(bijvoorbeeld naar het krijgen van een boete voor wat dan ook) van je leven nog niet gedaan hebt maak dan geen punt van zoiets en kijk naar de rest van de boodachap. Doe je dit NOOOOOOOOOIT!!!!!!!!! niets anders dan respect @stanley: hij verwees me door naar de site van verkeer en waterstaat.(kon er niet wijs uit worden)
|
|
|
Geronimo79
|
Lekker dan... niks als et daar OOK al niet mag.. en strand horst niet???? reallly???
Maar je spullen inpikken?? moeten ze eens proberen... kan me het niet voorstellen..
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Lieve josti, Ofschoon ik een 100% hetro ben en meer dan graag naar het andere geslacht kijk, zal ik nooit maar dan ook nooit iemand voor homo, niks marokkaantje, vuile hoer, gore slet, tering turk of wat dan ook uitmaken. Hoe groot mijn frustratie (om wat voor reden dan ook) mag zijn. Het heeft gewoon te maken met beschaving (of opvoeding?).
|
|
|
Morres
|
ja, lekker ontopic heren, punt is nu wel duidelijk van beide kanten. Op verzoek slotje.
|
|
|