sessie verstoord op het stille strandje door conroleur

mcjosti

Geen avatar

Berichten: 47
April 23, 2008, 04:48:34
edit2Rapporteer  
Helaas kwam er vanmiddag vroegtijdig een einde aan onze sessie op het stille strandje(bij de waterski baan richting Dronten). Meneer  Controleur van de gemeente Dronten kwam ons even melden dat het verboden is om hier te kiten. Ze zijn zelfs gemachtigd om je spullen in te nemen. Hij verwees ons naar Strand Horst, want daar werd het oogluikend toegestaan(ahuh, volgens mij is het daar gewoon open gegeven voor kiten toch).
Mijn vraag naar de reden van het verbod wilde hij niet beantwoorden.
Mooi k*t dus weer.
Dit betekend dat de contolleurs dus weer uit hun winterslaap zijn getoverd en dat het dus oppassen geblazen is.

Word binnenkort vast weer heel gezellig druk op Horst. Waar kan ik alvast een plekje op het water reserveren???
(zal de reactie van een aantal mensen alvast inkoppen. We weten dat strand horst niet altijd de meest ideale spot is)

later
leeany

Berichten: 844
Antwoord #1 April 23, 2008, 04:51:58
edit2Rapporteer  
Meneer (homo) Controleur van de gemeente Dronten kwam ons even melden dat het verboden is om hier te kiten(joh).

ja als je dat dan weet, waarom ga je er dan toch heen?
denk dat je blij kan zijn dat hij zijn "machtiging" niet heeft gebruikt.
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #2 April 23, 2008, 04:55:08
edit2Rapporteer  
Weten dat je er niet mag varen en toch doen en dan nog zeuren ook niet echt slim he Wink
mcjosti

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #3 April 23, 2008, 05:00:14
edit2Rapporteer  

@ Leeany:  Klopt. Maar je weet hoe dat gaat, 2 uurtjes de tijd en met oost zoek je de dichstbijzijnde spot.

@ crazy Kevin: je trekt nogal snel conclusies....... het was ook meer bedoeld als waarschuwing
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #4 April 23, 2008, 05:02:14
edit2Rapporteer  
Biedankt,  loser .Dit zal onze sport weer een stuk populairder maken bij het burgervolk.  ThumpDown  .En vanwaar is de controleur ,gay  Huh
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #5 April 23, 2008, 05:05:25
edit2Rapporteer  
Waarom homo? Undecided
mcjosti

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #6 April 23, 2008, 05:07:26
edit2Rapporteer  
he Mcjosti, dat was vervelend. maar toch bedankt voor de waarschuwing.


tjo
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #7 April 23, 2008, 05:10:16
edit2Rapporteer  
als je gaat kiten op een verboden locatie neem je dus zelf een risico. Als je dan gesnaaid wordt en de betreffende ambtenaar stuurt je zonder bon weg, heb je gewoon mazzel.
Ga je dan  vervolgens op het internet diezelfde ambtenaar ( die jou dus eigenlijk gematst heeft) uitmaken voor
Citaat
"Meneer (homo)controleur"
dan is het voor kitesurfend Nl te hopen dat de betreffende ambtenaar jouw berichtje niet leest.
Domme actie maar nog dommer topic............
mcjosti

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #8 April 23, 2008, 05:13:08
edit2Rapporteer  
oke duidelijk stop maaar met reacties jullie vallen in herhaling
is dit ineens het moraalridder forum geworden???
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #9 April 23, 2008, 05:15:20
edit2Rapporteer  
oke duidelijk stop maaar met reacties jullie vallen in herhaling
is dit ineens het moraalridder forum geworden???
schater  schater   schater
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #10 April 23, 2008, 05:20:06
edit2Rapporteer  
Dom gelul jos ,kappuh slotje plz
mcjosti

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #11 April 23, 2008, 05:24:27
edit2Rapporteer  
Ik dank jullie allen voor deze zeer opbeurende reacties. Ik ben zelf ook niet helemaal aardig geweest over deze meneer. maar mag toch van medekiters een andere reactie verwachten. Jullie snappen net zo goed als ik dat dat het frustreerend werkt als je kitegebied zienderogen kleiner gemaakt word.

@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #12 April 23, 2008, 05:28:09
edit2Rapporteer  
Ja lieverd,maar door deze agresieve benadering zal het kitegebied alleen maar kleiner worden.  ThumpDown
mcjosti

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #13 April 23, 2008, 05:31:13
edit2Rapporteer  
Welke agressieve benadering bedoel je dan????
lees het bericht nog eens dan en laat homo weg. zijn het die 4 letters waar je over valt???

mcjosti

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #14 April 23, 2008, 05:35:37
edit2Rapporteer  
Ik heb je al geholpen,... heb het voor je weg gehaald
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #15 April 23, 2008, 05:46:39
edit2Rapporteer  
Jammer van je sessie.

Ben alleen wel benieuwd op welke gronden zij gemachtigd zouden zijn om je kitespullen in beslag te nemen.

Een politie agent is ook niet gemachtigd om zomaar je auto in beslag te nemen. Dat kan volgens mij alleen na een bevestiging door de (hulp)officier van jusitie.

De heer controleur is toch geen bijzonder bezoldig opsporringsambtenaar?

@MINI-ME
laat jij je licht hier eens over schijnen
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #16 April 23, 2008, 05:50:50
edit2Rapporteer  
ja, ik val wel over die 4 letters, want als je deze vier letters gebruikt om iemand (die gewoon zijn werk doet) voor rotte vis uit te maken, je duidelijk laat zien dat je zelf thuis hoort in de huftercultuur of gewoonweg geen opvoeding hebt genoten. Angry
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #17 April 23, 2008, 05:52:15
edit2Rapporteer  
Ik heb je al geholpen,... heb het voor je weg gehaald


Heel verstandig Cheesy
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #18 April 23, 2008, 05:57:41
edit2Rapporteer  
Komop zeg, nog nooit lopen kankeren op een vertegenwoordiger van het NL recht.

Kan de fustratie meer dan begrijpen.
Lees naar de locatie waar men is weggestuurd waterski baan.
Daar vaart men van de zomer met vette achtcylinders die over het gehele veluwemeer te horen zijn. En dan zijn wij als kiters degene welke de vogeltjes verschrikken.

Ja dan zijn een paar misschien niet zo nette termen snel gemaakt.
Maar zoals eerder vermeld sinds wanneer zijn wij hier zo lichtgeraakt.

Mag aannemen dat MC geen homofoob is en mocht dat wel zo zijn get over it
mcjosti

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #19 April 23, 2008, 06:03:28
edit2Rapporteer  
ja, ik val wel over die 4 letters, want als je deze vier letters gebruikt om iemand (die gewoon zijn werk doet) voor rotte vis uit te maken, je duidelijk laat zien dat je zelf thuis hoort in de huftercultuur of gewoonweg geen opvoeding hebt genoten. Angry

Ik heb eerder al aangegeven dat dit niet heel netjes was.
Als jij dit(bijvoorbeeld naar het krijgen van een boete voor wat dan ook) van je leven nog niet gedaan hebt maak dan geen punt van zoiets en kijk naar de rest van de boodachap. Doe je dit NOOOOOOOOOIT!!!!!!!!! niets anders dan respect


@stanley:  hij verwees me door naar de site van verkeer en waterstaat.(kon er niet wijs uit worden)
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #20 April 23, 2008, 06:10:39
edit2Rapporteer  
Lekker dan... niks als et daar OOK al niet mag.. en strand horst niet???? reallly???

Maar je spullen inpikken?? moeten ze eens proberen... kan me het niet voorstellen..
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #21 April 23, 2008, 06:14:50
edit2Rapporteer  
Lieve josti,

Ofschoon ik een 100% hetro ben en meer dan graag naar het andere geslacht kijk, zal ik nooit maar dan ook nooit iemand voor homo, niks marokkaantje, vuile hoer, gore slet, tering turk of wat dan ook uitmaken. Hoe groot mijn frustratie (om wat voor reden dan ook) mag zijn.

Het heeft gewoon te maken met beschaving (of opvoeding?).  Wink
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #22 April 23, 2008, 07:36:34
edit2Rapporteer  
ja, lekker ontopic heren, punt is nu wel duidelijk van beide kanten.
Op verzoek slotje.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.