Kite voor water en land

Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #50 Mei 13, 2008, 20:43:07
edit2Rapporteer  
ach joh.. gewoon lekker mee klooien. Zal het waarchijnlijk prima doen. misschien in onze ogen niet een ideale kite.. maar goed.. als jij dr mee vliegt.. zij ook zat kiters die nog met een aero II vliegen en die hoor je ook niet klagen..
Maat is wel wat groot volgens mij.. maar ach.. Have fun with it
vissie

Berichten: 757
Antwoord #51 Mei 13, 2008, 21:20:00
edit2Rapporteer  
Oke;) ga ik ook zeker doen.
Maar is een kitepas.
Grin
want dan kan ik zelfstand kitesurfen zeggen ze
youne nl

Berichten: 233
Antwoord #52 Mei 13, 2008, 21:26:20
edit2Rapporteer  
sorry maar kon t dus ook eigelijk niet geloven echt een goude ouwe lol  ThumpDown
waarom ben je niet voor iets nieuwer gegaan zonde van je geld man.
Maar daar kom je denk ik nog wel achter.
Toch veel plezier ermee en suc6  ThumpsUp
vissie

Berichten: 757
Antwoord #53 Mei 13, 2008, 23:22:47
edit2Rapporteer  
Oke nou toch bedankt.
Maar is een kite surf pas.
les van circa 12 uur voor 250 euro, en lid van nkv ofzo.
Zonde geld oF?Ik  wil gewoon kunnen kiten en niet van. Een beetje en dan mede kiters irriteren met me geknooi!
youne nl

Berichten: 233
Antwoord #54 Mei 14, 2008, 14:50:50
edit2Rapporteer  
Mijn mening is dat je zeker die cursussen moet pakken daar leer je omgaan met je safety s enz is dus echt geen weggegooid geld.
Ik ben zelf ook lid van de n.k.v. die maken der eigen sterk om kite spots open te houden en je bent gelijk verzekerd voor schade aan andere.
Het wil dus niet zeggen dat als je zo n pas hebt je bevoegd bent om overal te kite!
veel suc6 nog !!
 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.