|
Lex
|
|
|
|
|
|
|
Marko
|
zeg mij maar de eerste en de laastste
|
|
|
Marko
|
lagge topic
|
|
|
Joy.H
|
gister nog ff transformers gekeken maar serieus man wat een lekkere chick (net als de rest van mijn bovenstaand lijstje ) o ja mark ik heb je een pb gestuurd, heb je die al gezien?
|
|
|
|
|
|
leeany
|
zodat je kan zien hoe andere gasten hun slag slaan? haha nee te lullig vind nikki zelf ook echt wel knap. maar toch,, als ik voor de knapste moest gaan, had ik hier graag een foto van shakira gezien.
|
|
|
Marko
|
haha shakira is ook niet slecht of shantal janzen, jolanthe
|
|
|
|
Joy.H
|
zodat je kan zien hoe andere gasten hun slag slaan? haha nee te lullig vind nikki zelf ook echt wel knap. maar toch,, als ik voor de knapste moest gaan, had ik hier graag een foto van shakira gezien. hahaha nee want dan krijgen zij een slag
|
|
|
|
Marko
|
Haha
|
|
|
|
Marko
|
Hoe doen jullie dat dat uploaden van plaatjes?? vertel me het dan heb ik er ook nog wel een zooi
|
|
|
Joy.H
|
je klikt op het plaatje rechtermuisklik en kiest eigenschappen. dan verschijnt er een link die je kopieert en in een andere pagina kijk je bij kitehigh tweede van links onder de lettertype icoontjes bij een bericht typen. hierdoor verschijnt het volgende: (img)http://(/img) hier kopieer je de link naartoe: (img)(hier jouw link)(img) en dan klik je op verzenden. hoop dat ik het duidelijk uitleg * de haakjes bij img moeten normaal gesproken deze haakjes zijn [ ]
|
|
|
martijn
|
of je doet bekijk -- extra opties -- en dan bij bijlage bladeren
|
|
|
|
|
Marko