Marko
|
lekker hoor Joy was eve op kitevakantie maar lekker hoor jongens
|
|
|
|
Retard
|
Netjuss tommy steeds iets verder haha
|
|
|
|
|
|
|
Marko
|
haha Maar top van morres dat hij nu ook stiekem mee doet
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Geloof me, dit is het enige topic wat hij echt volgt...
|
|
|
Marko
|
Geloof me, dit is het enige topic wat hij echt volgt...
whaha stiekem wel he hij bekijkt ook wel alle fotos alleen zegt er niks over stiekem ... he Maakt niet uit hoor als je er maar van geniet
|
|
|
Vinni
|
Whahaha ik heb op school betrapt toen ik dit topic met een maar klasgenoten zat te bekijken Bij ons op school zit er blijkbaar een mannetje die vanuit een kantoortje kan zien op welke site's er word gekeken. Ik was echt al bij pagina 23 toen die opeens het lokaal binnen kwam lopen. Die heeft er waarschijnlijk ook nog even flink van zitten snoepen op z'n kantoortje
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ouwe vieze trekpijp!!!
Wel mooi dat je gesnapt met bent DIT topic hahahaha, te goed gewoon!!!!
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Vacuüm tietjes!!! Lekkel!!!
|
|
|
|
|
Morres
|
Whahaha ik heb op school betrapt toen ik dit topic met een maar klasgenoten zat te bekijken Bij ons op school zit er blijkbaar een mannetje die vanuit een kantoortje kan zien op welke site's er word gekeken. Ik was echt al bij pagina 23 toen die opeens het lokaal binnen kwam lopen. Die heeft er waarschijnlijk ook nog even flink van zitten snoepen op z'n kantoortje Hij heeft niks te vrezen, wij zitten als een stel havikken op dit topic om te zorgen dat jullie geen shit posten die niet mag
|
|
|
Marko
|
Whahaha ik heb op school betrapt toen ik dit topic met een maar klasgenoten zat te bekijken Bij ons op school zit er blijkbaar een mannetje die vanuit een kantoortje kan zien op welke site's er word gekeken. Ik was echt al bij pagina 23 toen die opeens het lokaal binnen kwam lopen. Die heeft er waarschijnlijk ook nog even flink van zitten snoepen op z'n kantoortje Hij heeft niks te vrezen, wij zitten als een stel havikken op dit topic om te zorgen dat jullie geen shit posten die niet mag Zit er zo veel controle op dit topic dan morres?
|
|
|
Marko
|
Whahaha ik heb op school betrapt toen ik dit topic met een maar klasgenoten zat te bekijken Bij ons op school zit er blijkbaar een mannetje die vanuit een kantoortje kan zien op welke site's er word gekeken. Ik was echt al bij pagina 23 toen die opeens het lokaal binnen kwam lopen. Die heeft er waarschijnlijk ook nog even flink van zitten snoepen op z'n kantoortje Wahaa ik heb er ook wel eens op school opgezeten. Meestal ben ik gewoon online op kitehigh op school. Maar ben nog niet betrapt:P Wat zij die kerel?
|
|
|
Morres
|
@marko, jaaa, elke 5minuten f5
|
|
|
Marko
|
@marko, jaaa, elke 5minuten f5 Wtf dus elke keer als er iets nieuws word gepost word er gekeken maar er word ook gekeken als er niks nieuws is gepost. Wow is om de 5min niet een beetje overdreven?? dat is toch niet nodig. Maar wel top hoor maar dat doe je toch niet in je eentje he? dan blijf je bezig
|
|
|
|
Vinni
|
Whahaha ik heb op school betrapt toen ik dit topic met een maar klasgenoten zat te bekijken Bij ons op school zit er blijkbaar een mannetje die vanuit een kantoortje kan zien op welke site's er word gekeken. Ik was echt al bij pagina 23 toen die opeens het lokaal binnen kwam lopen. Die heeft er waarschijnlijk ook nog even flink van zitten snoepen op z'n kantoortje Wahaa ik heb er ook wel eens op school opgezeten. Meestal ben ik gewoon online op kitehigh op school. Maar ben nog niet betrapt:P Wat zij die kerel? Hij kwam binnen lopen, zei: dit soort plaatjes mogen hier niet he, en liep toen weer weg Maargoed, omdat het bijna halloween is, hier een lekker inkomertje. http://www.patrick.fm/nieuw/pivot/entry.php?id=2935
|
|
|