schobbejakken

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #25 Mei 08, 2008, 03:31:15
edit2Rapporteer  
Bandit is  zeer ALTIJD zeer smooth; goed voor New-school. Bandit is zeer voorspelbaar bij springen, maar een beetje saai, NEW niet. 

Mee eens, behalve als je de Bandit echt in het high-end gaat varen. Dan krijgt hoog en ver gaan een nieuwe definitie. Tongue
Maar idd. niet de explosieve van het water gerukt worden zoals met de good old C-shape. Dat ben ik nog in geen enkele SLE/Delta/Bow/Flatkite tegen gekomen.

Die New heeft ook mijn interesse, het concept spreekt me in ieder geval aan. Ik hou wel van technisch materiaal. Dacht even dat de nieuwe Fuel ook die kant op ging, maar was groothoeklens vertekening.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #26 Mei 09, 2008, 22:24:34
edit2Rapporteer  
Klopt; ik had de Bandit toen getest, 11m , bij dik 7, en alles blijft goed controleerbaar.  Je weet precies van tevoren waar je gaat landen, wel heel apart, ook bij dik 7 dus geen probleem. Bandit is goed voor New-school en cruisen, NEW voor new-school en old-school.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #27 Mei 09, 2008, 22:29:06
edit2Rapporteer  
JA, genoeg NEW-spam. Als jullie willen doorspammen verwijs ik je naar het rekeningnummer van KH
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #28 Mei 09, 2008, 22:43:18
edit2Rapporteer  
Je hebt gelijk Morres. En het rekeningnr. is 494540411, of is dat nummer van mij. Oh ja, dat nummer is van mij. Kun je meteen op storten, Morres, vanwege die column die ik voor jullie ga doen schater.
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #29 Mei 10, 2008, 00:20:57
edit2Rapporteer  
JA, genoeg NEW-spam. Als jullie willen doorspammen verwijs ik je naar het rekeningnummer van KH

yo mor ff dimmen, mischien een beetje dubbel om het van een NEW teamrider te horen die de kites ook top vind varen (anders had ik ze niet gevaren) maar als hier 1000 topics over een waroo of een bandit zijn waar word gemeld dat ze top varen dan is dat voor NEW niet anders.

jammer dat gaatstra minder word gemeld hoewel ik er vanuit ga dat ze ook goed zijn maar NEWkites zijn gewoon top en als iemand daar enthousiast over is dan zie ik dat graag.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #30 Mei 10, 2008, 03:01:15
edit2Rapporteer  
Dit is anders, van de bandit zijn veel gebruikers, tot nu toe zijn er hier alleen gesponsorde NEW-riders.
Dus dim zelf maar even
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #31 Mei 10, 2008, 03:18:55
edit2Rapporteer  
Zelden zie ik een Bandit op de Slufter of Autostrand. Volgens mij zitten ze allemaal in het noorden.

Wimt, een 11m2 Bandit in 7 Bfrt is wel een beetje teveel van het goede, tenzij je 100kg+ weegt maar dat leek mij niet toen ik je vorig jaar bezig zag.
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #32 Mei 10, 2008, 03:25:23
edit2Rapporteer  
draait dat lager wel goed wimt? als je een skate lager radiaal belast draait / klemt hij vast toch?

Op mijn cabrinha barretje uit 05 hebben ze ook zoiets geprobeerd, (voor depower koord) maar dat werkt niet oke door de krachten die erop komen. Hij trekt het zeg maar vast, en je moet hem dus met de hand terug draaien  ThumpDown ThumpDown
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.