Eerste foto's Fuel 2009

Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #25 Mei 06, 2008, 00:49:48
edit2Rapporteer  
being sarcastic dude....

En van Best mogen ze van mij best wel eens wat anders gaan maken kwa design.. ze mogen mij best mij vragen hoor Smiley
Fuels zijn redelijke kites, niets bijzonders naar mijn mening. 2007 13m... vond em slecht.. 2005 model jah was wel lekker.. goed gevoel dat ding.
Maar kwa smaak is het niet mijn ding neej.. op een paar kleur combis na.
En vind een hoop kites goed hoor.. of lijken me goed. Alleen zoiets als een bandit.. jah ik vond et ruk.. mag ik???
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #26 Mei 06, 2008, 05:15:43
edit2Rapporteer  

En vind een hoop kites goed hoor.. of lijken me goed. Alleen zoiets als een bandit.. jah ik vond et ruk.. mag ik???

je goed recht!
anderen rukken zich er weer bij af, bij die bandit.. schater
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #27 Mei 06, 2008, 05:18:50
edit2Rapporteer  
ik vind de bandit ook niet zo bijzonder en fuel is volgens mij vrij recht toe recht aan
posty

Berichten: 2454
Antwoord #28 Mei 06, 2008, 08:01:09
edit2Rapporteer  
leuke spot daar...!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #29 Mei 06, 2008, 14:32:47
edit2Rapporteer  
Vind het wel gedurft van SS om te vernieuwen kwa design. En ondanks dat het een nieuw ontwerp wel degelijk als SS te herkennen omdat de vorm van het logo erin terug komt. De vorige print is ook ontstaan in 2003 meen ik vanwege de speciale panel layout. Volgens mij waren toen die banen bij de struts van zwaardere kwaliteit tegen uitscheuren toen de splitstruts ingevoerd werden.

Tevens kan ik me met het succes van de Rev wel voorstellen dat de Fuel meer depower gaat krijgen. Maarja, het blijft speculeren op dit moment.

@ Geronimo79: ieder zijn mening ThumpsUp
maar ik ben dan wel benieuwd waar jij nu mee vaart en welk 2008 materiaal je al getest hebt.
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #30 Mei 06, 2008, 18:07:13
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ze bij slingshot wel héél zeker van hun zaak moeten zijn eer ze de Fuel volledig gaan veranderen, anders krijg je zoiets als de north vegas 2007, een model dat niet erg geliefd is en dan maar snel terug naar wat de aanhangers van de vegas verwachten..

Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #31 Mei 06, 2008, 18:13:10
edit2Rapporteer  
Kan trouwens nog wel vat van die oude fuel lijntjes terug vinden, aan de zijkant. Alleen de rest lijkt wat anders. Deze kleuren combi vind ik niks, (Rastaroo vond ik ook lelijk) maar kan me goed voorstellen dat ie in een andere kleurenstelling heel leuk eruit ziet.
En laten we eerlijk zijn, het maakt ook niet zo heel erg veel uit hoe ze er uit zien. Zolang Len10 er aan hangt zijn er genoeg wannabees (len11jes) die em persee ook willen hebben. Daarnaast spreekt de performance van de fuel (die toch een hoop mensen aanspreekt) ook wel voor zich.

@Michiel Bandit:  ik ben de trotse eigenaar van een groene 13m Best Waroo 07. En ben er dol gelukkig mee. Vaart naar mijn mening heerlijk, heeft echt alles wat ik zoek in een kite. Simpele goed werkende bar, goed sturende kite, helemaal niet langzaam zoals vele mensen zeggen (nou houd ik wel van een beetje logge kites) Heb een 2008 Cardboards Pro boardje en dies ook best fijn. Geloof niet dat ik aan een 2008 kite gehangen heb. Evo, Rhino 08 ben ik nieuwschierig naar. Nemisis hp, ben erg benieuwd naar de sigmas.
C kites hoef ik niet te testen, voordat ik goed genoeg ben om daar een echt voordeel uit te halen ben ik 4 jaar verder. En ik ben toch meer een freerider. dus doe mij maar bow/sle/hybrid.
Heb nog niet erg de kans gehad de 08 meuk te testen, omdat ik tot nu toe steeds veel liever mn warootje pakte.  Over een tijdje ga ik wat 2009 materialen testen met m'n "sponsor" (lees bedrijf waar ik voor werk)

Er is zowieso geen enkele kite meer slecht tegenwoordig, bandit heeft een paar punten die mega goed zijn, alleen word verziekt door een bardruk waar je armen van je lichaam afscheuren. en F-one bar gevoel houd ik niet zo van. 11m Bandit in knoopje of 25/27 is niet fijn, terwijl ik aan de powerlijnen voelde dat ik nog best wat meer kracht kon hebben. Wat ik begrijp is die onder de 22 knopen beter te doen. Das één van de redenen waarom een evo wel interessant kan worden. Maar goed.. vind deze kites allemaal veel te duur.. en voor sommige daar over gaan vallen.. vind het TE veel geld. Nou zit ik in de redelijk luxe positie dat boardjes me over het algemeen niets kosten.

nouja, back on topic, hoe ze dr ook uit zien, fuels worden toch wel verkocht. grote vaste aanhang.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #32 Mei 06, 2008, 18:39:05
edit2Rapporteer  
@ Geronimo: Ik heb zelf een Rhino7 12m2 en een Bandit 9m2 op dit moment. Ik wil er nog een Bandit 7.5 of nog beter 6.5m2 bijkopen. Onlangs de 7m2 Waroo08 kunnen testen, en ik moet zeggen een verschrikkelijk lekkere vlileger met een zeer goed low-end en zeer goede prestaties (spronghoogte, power, e.d.) Ook de Bandit 7.5m2 kunnen testen, en die is ook heel erg lekker. Maar je hebt helemaal gelijk wat de prijzen betreft, je krijgt heel veel kite en prestaties voor de prijs van de Best. Ik ben zelf sterk aan het twijfelen om niet de 7m2 aan te schaffen.

Ik heb de 11m2 Bandit niet gevlogen, maar ik heb van mensen die ze hebben gehoord dat de 11m2 echt een low-end monster is, zodra het boven de 20kn komt kun je al de 9m2 of zelfs 7.5m2 pakken. Doorvaren met de 11m2 wordt niet als prettig ervaren. Met de 9m2 is het dan echt feest. Met 25/27kn is de sprongperformance van de 9m2 al op zijn best. En ook de 7.5m2 kun je dan pakken. Zou hem dus nog eens testen in minder wind, of de juiste maat ThumpsUp
Een overpowerde kite vaart nooit lekker natuurlijk.

Maar eerlijk is eerlijk, die Waroo is echt de beste kite die ik gevaren heb kwa prijs/kwaliteit/performance tot nu toe


On topic:
Ik denk dat ze bij slingshot wel héél zeker van hun zaak moeten zijn eer ze de Fuel volledig gaan veranderen, anders krijg je zoiets als de north vegas 2007, een model dat niet erg geliefd is en dan maar snel terug naar wat de aanhangers van de vegas verwachten..

Absoluut waar, zeker voor een merk met een heel sterk imago als Slingshot. Ruben heeft dat imago van de fuel tot ongekende hoogtes laten stijgen, echt een top marketeer voor dat merk ThumpsUp

Fuel is hardcore C, dat kunnen ze niet veranderen natuurlijk. Maar wat wel kan is dezelfde prestaties met nog meer depower. De Vegas07 werd niet fijn gevonden, maar had wel veel depower. De Vegas08 is weer kwa gevoel de 2006 versie, maar wel met nog meer depower. Ook de TochIII/IV en tribalII bewijzen dat een hardcore C-shape veel depower kan hebben.

Ik ben benieuwd hoe de nieuwe Fuel zal zijn. De nieuwe print zou bijna al aangeven dat ze iets compleet nieuws gedaan hebben (of juist niet)
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #33 Mei 06, 2008, 23:24:55
edit2Rapporteer  
achjah.. alle len11jes naar de shops!!!!! hij heeft wat anders!!!!
Kon je ook maar fatsoenlijk kiten he, dan wist je tenminste waar je het over had als het over een fuel gaat.
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #34 Mei 07, 2008, 00:32:37
edit2Rapporteer  
aangesproken???
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #35 Mei 07, 2008, 00:46:26
edit2Rapporteer  
Wordt gewoon altijd moe van jouw ontelbare kansloze tips, aanbevelingen en opmerkingen. Weet je dat ook weer.
~Kas

Berichten: 226
Antwoord #36 Mei 07, 2008, 00:46:48
edit2Rapporteer  
ik vind hem lekker wel mooi
DaanD

Berichten: 602
Antwoord #37 Mei 07, 2008, 01:09:00
edit2Rapporteer  
Leuk dat er zo snel conclusies worden getrokken, even voor de duidelijkheid het gaat hier om een PROTO..

Hahahahahaha wat een stelletje dudes zijn jullie toch ook he, fantastisch!!! Smiley

Ik zit hier helemaal chill lekker alle nieuwe 09's te testen, vandaag wel een topsessie gehad en denk dat we er zijn! Die kleuren is gewoon voor de proto, en waarom Rasta? ja wat denk je...haha!
Ik zal zo nog effe een foto zoeken dat je de hele print ziet..Te grappig, maar ik ga morgen hier de designs effe checken...kan nog veel kanten op, maar je blijft altijd met die panel lay-out zitten...

En denk even na, natuurlijk is en blijft de FUEL een C-kite...Freestyle is de core van de sport, en dat gaat het best met de Fuel, lekker rammen!

Take care gasten,

ltr, Ruben


Bron: Hanglos.nl
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #38 Mei 07, 2008, 02:50:38
edit2Rapporteer  
jah.. daar kunnen we niet tegen op... ben benieuwd wat et zal worden..
@ loepie.... i'm sooooow sorry....
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #39 Mei 07, 2008, 23:42:56
edit2Rapporteer  
Valt me nog mee dat d'r niemand roept dat het dé beste kite is en hem vast en zeker gaat kopen?! loser YeSS
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #40 Mei 08, 2008, 00:08:04
edit2Rapporteer  
tis geen hanglos
piede

Berichten: 1689
Antwoord #41 Mei 08, 2008, 02:26:31
edit2Rapporteer  
Het is dé beste kite en ik ga hem kopen!!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #42 Mei 08, 2008, 03:26:22
edit2Rapporteer  
tis geen hanglos

schater das een goeie, Morres. Je slaat de spijker op zijn kop ThumpsUp
Waarom heet het nog geen HangloSS.nl? Grin
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #43 Mei 08, 2008, 16:32:22
edit2Rapporteer  
fuels is een van de beste kites die ik heb gevlogen maar dat komt dat ie gewoon perfect bij mijn vaarstijl past,

De fuel moet hard en snel gevaren worden anders is het een beetje een soft kite, maar zodtra je de snelheid gaat oppikken is het een super kite
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #44 Augustus 05, 2008, 16:03:48
edit2Rapporteer  
@ geronimo,

zit niet zo snel bij de hand te doen over wanna be len11jes er zijn zeer veel mensen in dit koude kikkerland die puur c-gewend zijn en daar gaat gewoon geen bow sle tegen op, helmaal aangezien iemand die niet goed met een c-kan varen meestal slechte kiteskills en board skills heeft  )heb ik t puur over de controle) omdat je nooit `geladen` op t water staat

vind de fuels er mooi uit zien en van mij hoeven ze ze niet te veranderen, en al helemaal geen rsta kleuren te maken,

en evne voor de duidelijkheid, ik vaar GEEN fuels, en heb de best bularoo08 waroo06 07 08 hellfish. fuel06 07 08 rev08 octane06. speed2 psycho 3. crossbow06 omega06 07 switchblade06 nitro05 co204 05 06 revolver06 black tip02 03 04,  rhino 03 04 05 06 07 vegasses 06  toro04 05 06 torch1 2 raven1 2 3 sigma helix alle boxers earo1 2 v4  hypertype katapult caution answer en c gevaren en dan ben ik nog veel vergeten volgens mij

en vaar nu 666 ~wat ik op dat moment kan testen op t strand

en beste pure freeride performance zul je echt in een foil vinden en niet in een sle bow hybride.
en sta helemaal achter loepie
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #45 Augustus 05, 2008, 17:49:13
edit2Rapporteer  
prachtig dit soort HAP HAP mr. Pacman reacties.
en nogal oude koeien gozert.

100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #46 Augustus 05, 2008, 18:42:11
edit2Rapporteer  
lijkt me niets voor ruben die kleuren...zometeen denken ze nog dat i blowed!!!XD
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #47 Augustus 05, 2008, 23:28:35
edit2Rapporteer  
de kite is toch al klaar? dus waar hebben we et nog over.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.