kootsie

|
Wat is het probleem?
|
|
|
robin..

|
wat is het probleem met de stopper
|
|
|
Geen

|
waarschijnlijk kan hij hem er niet doordrukken. ga een paar keer naar de sportschool,, ARnold Style,, moet werken denk ik.. haha suc6 is het de 2:1 bar?? je kan die van de boxer/ shoclwave 2007 bar van naish proberen, das ook 2:1 je hebt nog wel meer van die 2:1 barren
|
|
|
NorthVegas

|
ik kan hem er wel doorheen drukken maar de afstand van de stopper is niet af te stellen...
|
|
|
Langbeest

|
Is inderdaad niet af te stellen maar alleen de "doordrukkracht" is in te stellen. Maar het is ook de bedoeling van deze "stopper" dat je hem niet hoeft te verstellen, daar hij alleen een safety functie heeft.
|
|
|
michiel v geel

|
ik kan hem er wel doorheen drukken maar de afstand van de stopper is niet af te stellen...
dat is ie weldegelijk, gewoon schoefje losmaken verstellen en weer vastdraaien.
|
|
|
Langbeest

|
dat is ie weldegelijk, gewoon schoefje losmaken verstellen en weer vastdraaien. ik kan hem er wel doorheen drukken maar de afstand van de stopper is niet af te stellen...
dat is ie weldegelijk, gewoon schoefje losmaken verstellen en weer vastdraaien. Top dat wist ik nog niet. Zo zie je maar nooit te oud om te leren. Wordt volgens mij niet in de handleiding over gesproken??of dat heb ik ook weer fout 
|
|
|
michiel v geel

|
ochja ik zie nog wel eens een cabrinha bar hier en daar langskomen, achum
|
|
|
kootsie

|
Top dat wist ik nog niet. Zo zie je maar nooit te oud om te leren. Wordt volgens mij niet in de handleiding over gesproken??of dat heb ik ook weer fout  Ja weer fout  Staat er wel in, en ze waarschuwen ook dat je dan iets minder depower hebt. (...at your own risk)
|
|
|
Langbeest

|
Top dat wist ik nog niet. Zo zie je maar nooit te oud om te leren. Wordt volgens mij niet in de handleiding over gesproken??of dat heb ik ook weer fout  Ja weer fout  Staat er wel in, en ze waarschuwen ook dat je dan iets minder depower hebt. (...at your own risk) (ohoh_kitesmiley)zucht................. 
|
|
|
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb de stopper van mijn 9m Xbow2 ook anders gezet. Zodat ik gewoon met losse handen kan blijven varen. Het bar systeem is overigens het zelfde als bij de Xbow3.
En dat je minder depower hebt is onzin, als je die te kort komt dan kan je hem gewoon door de stopper heen duwen en dan heb je echt wel genoeg normale depower.
|
|
|
michiel v geel

|
nee het is puur een waarschuwing als je korte armen hebt en de stopper dichter naar je toe zet dat hij dan meer power heeft (wat logisch is)
opzich puur zorgzaamheid dat ze dat erbij zeggen waardeer ik alleen maar.
|
|
|
Marc_87
Moderator

|
Ja oke, maar ik heb mijn stopper zo'n 10 cm verplaatst en meer power heeft die niet dan op de orginele stand alleen je hebt de kite continu een stukje gepowerd staan. En zelfs bij de orginele stand kan iemand er met korte arme nog bij dus wat je zegt gaat niet op eigenlijk.
|
|
|
michiel v geel

|
heb een vriendin van mij ook de stopper veranderd omdat die er met de armen niet bij kwam, vandaar het korte armen verhaal.
ik ga maffen want anders komt er uit mij ook niks zinnigs meer
|
|
|
Marc_87
Moderator

|
Ohw oke, ik heb er nooit iemand over gehoord. Maar dan zal het vast wel zo zijn. 
|
|
|