|
vissie
|
Oke dan zit het ook goed met de safety?
|
|
|
massari
|
Ik heb nog een PL bar uit 2005 liggen voor je! Heb hem zelf ook gebruikt met de Guerilla2 destijds...
|
|
|
vissie
|
Oke top. Hoeduur?
|
|
|
Lex
|
Verdere aanbiedingen van barren en onderhandelen via PB aub
|
|
|
vissie
|
Ja sorry al gedaan:P
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Welke maat? Dat is nogal belangrijk voor de breedte, zeker bij een niet zo snel sturende Guerilla II
|
|
|
Lex
|
Moet inderdaad flink groot zijn, ik vloog dacht ik 55 erop.
|
|
|
vissie
|
Top van jullie. Dit is een forum waar je Gewone (serieuse) antwoorden krijgt. Morgen gaat de kite waarschijnlijk weg. en maandag komt er een zero4 bar. Dat is dus een orginele. Mooi toch?
|
|
|
Nature
|
ja maar je gooit wel je oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt dus mag je een paar dagen op blote voeten lopen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
W E L K E M A A T K I T E ?
Zoals Lex al aangeeft is er een 55cm bar, maar ook een 45cm (en in het verleden ook 65cm).
De 45cm bar wordt toegepast vanaf de 11m2 dacht ik en kleiner. De 55cm voor de grotere maten zoals 13m2 en 15m2
|
|
|
jaapd
|
De 9 vliegt ook prima met een 55cm bar. Ik heb in het voorjaar nog met een g2 9 gevlogen: nog steeds veel comfort maar nieuwere kites springen wel veel makkelijker.
|
|
|
vissie
|
het is een 13 meter sorry!
|
|
|
vissie
|
zero 4 is hoe lang?
|
|
|
Lex
|
Daar heb je dus verschillende maten in he, zoals Michiel aangeeft.
|
|
|
vissie
|
hhmz. waar ik hem vn koop vaarde ook 13m guerlla
|
|
|
vissie
|
Degene die ik vandaag moest bellen van de bar, Krijg ik de hele dag de voicemail van. Maar past elke bar van 45cm boven het jaar 2005 op mijn guerilla?
|
|
|
jaapd
|
Je zoekt een 55cm brede 4 lijns bar die released naar 1 middenlijn. 45 cm is echt veel te klein voor die kite
|
|
|
vissie
|
Oke bedank. Trapeze is gelukt. Net opgehaald nieuw. Pat love waist. nu alleen nog bar
|
|
|
|