Inschrijving Kitewedstrijd Week van de Zee geopend!

NKV

Berichten: 68
Mei 16, 2008, 03:13:39
edit2Rapporteer  
Stichting De Noordzee heeft de NKV gevraagd als aftrap van de ‘Week van de Zee' op IJmuiden een kite evenement te organiseren. Stichting de Noordzee is een onafhankelijke milieuorganisatie, die zich inzet voor de Noordzee, zeg maar de playground van veel kiteboarders. Er zal op 25 mei een wedstrijd worden gevaren waarbij er een Ocean Rodeo Rise Venturi inclusief bar en lijnen zal worden weg gegeven. Het moet een wedstrijd worden die vooral voor het niet kitende publiek aantrekkelijk is: ingewikkelde new-school tricks worden minder gewaardeerd dan mooie gestylde old-school moves.

Er zullen  verschillende wedstrijddisciplines gevaren worden. De dagindeling is windafhankelijk:

1.       Korte down wind slalom races, bij weinig wind
2.       Freestyle/ old school wedstrijd, redelijke wind
3.       Big Air, storm

Het evenement wordt georganiseerd door de NKV in samenwerking met Sticked en Exventure. Vooraf inschrijven kost E 10,-, ter plekke inschrijven kost E 12,50. Inschrijven kan via www.sticked.nl. Hiervoor moet je je alleen eerst even registreren op de site. Betaling is in beide gevallen on the spot op IJmuiden.

Tijdschema voor 25 mei:

9.30 uur           Inschrijven/betaling geopend
10.15 uur         Ridersbriefing
11.00 uur         Start   
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Mei 16, 2008, 06:18:25
edit2Rapporteer  
Beter, big air!!!
Ff over nadenken Grin
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #2 Mei 16, 2008, 15:06:28
edit2Rapporteer  
Jammer dat ik het nog maar net doe kan nog niet springen Sad anders had ik h et zekker gedaan lijkt me echt gaaf. Ga hart trainen michien de volgende keer  Joepie


Ik denk dat ik wel eve kom kijken  ThumpsUp aan moedigen YeSS Joepie
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #3 Mei 16, 2008, 16:42:34
edit2Rapporteer  
Als er wind is kom ik mssn wel even maar hoeveel knopen is storm precies want bigair is natuurlijk wel het leuks.

Lex

Berichten: 4827
Antwoord #4 Mei 16, 2008, 17:58:19
edit2Rapporteer  
+ 28 knopen?
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #5 Mei 16, 2008, 18:07:19
edit2Rapporteer  
Leveren spectaculair gestylede crashes ook veel punten op? Grin
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #6 Mei 16, 2008, 18:55:16
edit2Rapporteer  
+ 28 knopen?
Euhm oke naja dan hoop ik op 22 dan kan ik lekker oldschoolen en bigairen:P
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #7 Mei 16, 2008, 20:26:29
edit2Rapporteer  
Is er nog een klasse voor krasse knarren  Grin Grin oftewel 45 plussers  ThumpsUp ThumpsUp, bijvoorbeeld de veteranen klasse  ThumpsUp

Zijn er volgens mij een heleboel van  ThumpsUp ThumpsUp en van die jonge gasten is het natuurlijk moeilijk winnen

Anders mot ik aankomende week nog aan de bak, om wat truukies te gaan leren  Grin Grin Grin
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #8 Mei 16, 2008, 21:47:58
edit2Rapporteer  
Leveren spectaculair gestylede crashes ook veel punten op? Grin
Big-air into bommetje Grin?
Nickless

Geen avatar

Berichten: 94
Antwoord #9 Mei 16, 2008, 21:54:56
edit2Rapporteer  
Is er nog een klasse voor krasse knarren  Grin Grin oftewel 45 plussers  ThumpsUp ThumpsUp, bijvoorbeeld de veteranen klasse  ThumpsUp

Zijn er volgens mij een heleboel van  ThumpsUp ThumpsUp en van die jonge gasten is het natuurlijk moeilijk winnen

Anders mot ik aankomende week nog aan de bak, om wat truukies te gaan leren  Grin Grin Grin


Gewoon meedoen, ook de krasse knarren!
Het is eigenlijk een demo-westrijd voor het grote publiek zodat ze kunnen zien dat kiten een mooie sport is waaraan jong en oud ontzettend veel lol hebben. Denk eraan; het is een samenwerking tussen een milieuorganisatie en de NKV: hele goeie promo voor de sport.

Nu hopen op wind!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.